Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 23:52

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Miniatuurbeurs zaterdag 8 januari Houten 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
Zundert klinkt ver weg vanaf Maastricht?zit ik goed :?: :?: volgend mij toch wel :wink:

http://www.degeusmakelaars.com

06 jan 2005 17:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Geen probleem Fo ik pik je wel op met de P in Wernhout :twisted:

Afbeelding

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

06 jan 2005 17:37
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
ppp 356 schreef:

Afbeelding

Whoh, NOG beter... :mrgreen:

06 jan 2005 17:38
Profiel Facebook 
Bericht 
ppp 356 schreef:

Afbeelding

nou als de GT3RS niet wil starten of de electrische ramen willen niet open dan toch liever met een A9 Quattro63kleppertriturbogeval maar ik rijd dan wel met Dirkie mee hoor :cry: :cry:

06 jan 2005 17:40
Brecht Antwerpen België
Bericht 
En ik die dacht dat je de 356 wel indrukwekkend zou vinden t.o.v. jou P

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

06 jan 2005 17:54
Profiel WWW
Bericht 
paSCal schreef:
Whoh, NOG beter... :mrgreen:

helemaal niet :twisted: :twisted:
jacco die niet van langzame oldtimers houd :cry:
valt nog mee dat ie geen mosgroene heeft :twisted: :roll:

past mijn gloedjenieuwe 930 accu ook in een GT3RS anders mag je die wel even lenen hoor meneer ppp 356 :lol:

06 jan 2005 17:55
Bericht 
Hé paSCal, kappe nou he.

zit ie potverdomme te slijmballen om dat stoeltje in die GT3RS te bemachtigen terwijl ik dat als 1e vriendelijk doch dringend netjes had gereserveerd. :twisted: :twisted:

oeps weer uitkijken wat ik zit te typen paSCal kan nog veel meer veranderen dan ik :twisted:

nee hoor meneer ppp356 die is ook best mooi maar doe nu aub maar die andere die nog mooier is.

06 jan 2005 17:57
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
Het is ook nooit goed he :?: :?:

http://www.degeusmakelaars.com

06 jan 2005 17:58
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Citaat:
past mijn gloedjenieuwe 930 accu ook in een GT3RS anders mag je die wel even lenen hoor meneer ppp 356

Blijkt er toch nog iets nieuw te zijn. :twisted:

06 jan 2005 17:59
Profiel WWW
Bericht 
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

ik ga wel met dirkie mee hoor als mn eigen oldtimertje nu ook al afgezeken wordt

ownee, nieuw electrische ramenrelais zit er ook nog in.

Met garantie toch?? hoop ik althans, nou Erwin kwam ook ga ik gelijk een schriftelijke bevestiging aan hem vragen :cry: :cry:

06 jan 2005 18:01
Moderator
PF #57
Bericht 
Ik heb de Biltse (of Blitse :roll: - 't is wel een Van der Valk hoorrr :twisted: ) Hoek speciaal gekozen omdat daar de parkeerplaats bewaakt en druk is. Kan dus de P wel laten staan. Ik rij sowieso met de Alfa. Dus wat mensen kunnen wel met mij meerijden van De Bilt - Houten. Terug ga ik als ik ga (denk rond een uur of 12) en de bus wacht niet.... :lol: Zie maar! :wink:

06 jan 2005 20:25
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
ppp 356 schreef:
Blijkt achteraf dat ik de eer heb om mijnheer Fo op te halen in Wernhout. Waar mag dit potverdrie wel niet liggen :roll:

.... ligt volgens mij toch echt in Belgie :roll:

Olaf -dieopwegnaarwernhouteenontmoetinghadmeteenonderdeelvaneensneeuwschuiverendaardoornietmeervergeetwaardatgatligt- 8)

06 jan 2005 20:31
Profiel WWW Facebook 
‘64 Kever
Bericht 
Olaf schreef:
ppp 356 schreef:
Blijkt achteraf dat ik de eer heb om mijnheer Fo op te halen in Wernhout. Waar mag dit potverdrie wel niet liggen :roll:

.... ligt volgens mij toch echt in Belgie :roll:
Olaf -dieopwegnaarwernhouteenontmoetinghadmeteenonderdeelvaneensneeuwschuiverendaardoornietmeervergeetwaardatgatligt- 8)

Wernhout is volgens mij net aan deze kant van de grens ;)
(zoek maar in elke willekeurige routeplanner)...

06 jan 2005 20:35
Profiel Facebook 
Bericht 
nou wil ik niet veel zeggen hoor maar dat gat ligt toch echt in Nederland hoor, zeg mij anders ff waar in belgie het zou moeten liggen :roll:

en als je op weg bent naar ja dan kun je evt wel in belgie hebben gezeten.
je kunt ook in Frankrijk zitten hoor als je onderweg bent naar dat gat of voor mij part naar Amsterdam maar dat wil niet zeggen dat dat gat dan ook automatisch in dat land ligt.

Jacco(die denktdatdatonderdeelvandiesneeuwschuivertochmeeraandebuitenkantmisschiennietezienzijnde schade heeft aangericht dan Olaf denkt)

en @ meneer ppp 356, ik ga wel in Roosendaal staan hoor als je dat wel kunt vinden.

Moet je alleen niet de weg vragen aan een zekere Erwin uit Steenwijk :cry: :wink:

of ik kom wel met mn bussie naar U toe hoor dan is het helemaal makkelijk voor U :lol:

06 jan 2005 20:40
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
fo schreef:
Jacco(die denktdatdatonderdeelvandiesneeuwschuivertochmeeraandebuitenkantmisschiennietezienzijndeschadeheeftaangerichtdanOlafdenkt)

Je moest eens weten ....

.... en nu weer ON-TOPIC .... :evil:

06 jan 2005 20:43
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Juist, ppp356 zeg het maar waar ik in moet stappen :lol:

06 jan 2005 21:04
PorscheForum Rakker
CGT is besteld!!
Boxtel
Bericht 
dirkie schreef:
ok ziet er TOP uit Horn ... :!:

Daar om 9u dus ...

Hoe loopt het verder :?:

@ PaSCal ... gaan we vandaaruit vertrekken of wat doen we.
Haal ik Kev op of doen we dit van te voren en laten we de 11'jes bij de Biltse Hoek staan :?:

@ Fo ... komjij met de P of mutte we jou ook ophalen ? Wat was het ook al weer ? Rossendaal dacht ik ?

Mogelijkheid is dat ik Jacco ophaal ... zo tot bij PaSCal tuf ... dan allemaal samen KEv ophalen ... om zo naar Bilthoven te karren met 310Nm bij 1750 t/min ... :lol: :wink:

Kwil ook Jacco ophalen en gelijk tot Bilthoven knallen en daar t 11'je laten rusten ...

Kan ook Kev ophalen en verder karren naar Bilthoven ...
Mij allemaal gelijk :wink:

Dirk
:wink:

Dirk, en de rest, mij maakt het allemaal niet echt uit :!: Wat komt jullie het beste uit en is voor jullie het makkelijkst zodat jullie ook niet om 5u uit jullie nest moeten :?: Ik pas me wel aan aan jullie, ben niet zo moeilijk. Ik hoor het wel wat jullie het liefst willen! :wink: Maar met een Porsche meerijden die dag is altijd mooi meegenomen :twisted:

06 jan 2005 22:53
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
944 coupe / 968 Kobalt blauw
Leusden
Bericht 
kevin-GT schreef:
dirkie schreef:
ok ziet er TOP uit Horn ... :!:

Daar om 9u dus ...

Hoe loopt het verder :?:

@ PaSCal ... gaan we vandaaruit vertrekken of wat doen we.
Haal ik Kev op of doen we dit van te voren en laten we de 11'jes bij de Biltse Hoek staan :?:

@ Fo ... komjij met de P of mutte we jou ook ophalen ? Wat was het ook al weer ? Rossendaal dacht ik ?

Mogelijkheid is dat ik Jacco ophaal ... zo tot bij PaSCal tuf ... dan allemaal samen KEv ophalen ... om zo naar Bilthoven te karren met 310Nm bij 1750 t/min ... :lol: :wink:

Kwil ook Jacco ophalen en gelijk tot Bilthoven knallen en daar t 11'je laten rusten ...

Kan ook Kev ophalen en verder karren naar Bilthoven ...
Mij allemaal gelijk :wink:

Dirk
:wink:

Dirk, en de rest, mij maakt het allemaal niet echt uit :!: Wat komt jullie het beste uit en is voor jullie het makkelijkst zodat jullie ook niet om 5u uit jullie nest moeten :?: Ik pas me wel aan aan jullie, ben niet zo moeilijk. Ik hoor het wel wat jullie het liefst willen! :wink: Maar met een Porsche meerijden die dag is altijd mooi meegenomen :twisted:

Kijk zo is het dan ook maar weer.

06 jan 2005 23:11
Profiel Facebook  Twitter 
Brecht Antwerpen België
Bericht 
fo schreef:
Juist, ppp356 zeg het maar waar ik in moet stappen :lol:

Ik pik u wel op in dat gotverlatengat :wink:
Moet je me wel een redelijke routebeschrijving geven vanaf de E19.

Heb voor alle zekerheid mijn rammelbakje al even gestart zonder de hulp van jouw spiksplinternieuwebatterrie. Nu nog even poetsen zodanig dat ik mijnheer Fo netjes kan meevoeren.

06 jan 2005 23:17
Profiel WWW
Bericht 
graag maar U gaat toch wel de witte poetsen hopelijk ??

06 jan 2005 23:35
Brecht Antwerpen België
Bericht 
ik denk dat ik ze beide ga wassen :cheesy:

06 jan 2005 23:46
Profiel WWW
Bericht 
die witte hoef je voor mij niet te wassen hoor, daar wil ik ook best ingezien worden als ie vuil is hoor :wink:

06 jan 2005 23:55
Brecht Antwerpen België
Bericht 
fo schreef:
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

ik ga wel met dirkie mee hoor als mn eigen oldtimertje nu ook al afgezeken wordt

Oldtimer,klassieker of gewoon tweedehands :twisted: :wink:

07 jan 2005 0:15
Profiel WWW
Bericht 
ik denk dat ik maar in mn uppie ga met mn busje, en om 8 uur daar op de stoep ga staan en al die P-modelletjes opkoop :twisted:

kunnen jullie daarna op het parkeerterrein in mn achterklep komen kijken wat er op de beurs te zien was aan P-modellen :twisted:

07 jan 2005 0:20
Bericht 
kan ik ok es wa verdienen, en deze gaat ook mee:

Afbeelding

om de boel te bewaken en om ff op belgische autos te :twisted: :twisted:

07 jan 2005 0:22
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende