|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|
Porsche: bijtelling etc (gesplitst uit topic shortshift)
Auteur |
Bericht |
Godspeed
PF #911België
|
Porsche: bijtelling etc (gesplitst uit topic shortshift)
Mijn droomgarage zou dan ook bestaan uit: 993 S Vesuvio, 997 GT3 in het wit en als het kan nog een 356 Speedster erbij als kers op de taart
Je hebt dus als 1/3de
Uit topic shortshift gesplitst, gaat mbt dit onderwerp hier verder (John)
|
21 jan 2009 17:24 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
21 jan 2009 17:40 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Collega van ons heeft dat, een auto met buitenlands kenteken en al dat gedoe
Weet je wat hier in de buurt wel een trend is , ze kopen de auto redelijk gunstig na een aantal jaren naar privé en nemen dan een km vergoeding
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
21 jan 2009 17:57 |
|
|
thomas993
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
|
volgens mij heeft de belastingdienst daar ook al weer een stokje voor gestoken, staat ook al op de site vd belastingdienst en ik heb er contact over gehad met de belastingtelefoon het is nu als je de auto koopt je de keuze moet maken zakelijk of prive
|
21 jan 2009 18:27 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zo zie je maar weer
Kennis had zo'n grote Volkswagen Touraq en het koste hem € 700,-- per maand.
Heeft hem erruuug scherp laten taxeren met een verhaaltje erbij (over technische storingen) met een stempel van de dealer (die hem ook niet graag wou inruilen) en naar privé gekocht.
|
21 jan 2009 18:49 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Verkoop je em aan een vriend van je en koop je de auto van hem weer terug. Klaar toch ?
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
21 jan 2009 21:45 |
|
|
thomas993
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
|
gast,
je kan gelijk hebben, ik heb het over de Inkomstenbelasting sfeer en het is natuurlijk altijd mogelijk als je een nieuwe auto koopt je oude naar prive over te brengen. Het staat duidelijk op de site bij keuzemogelijkheden onder auto en vervoer, je moet het zelfs in de eerste aangifte opgeven wat je keuze is. Alleen in uitzonderlijke situaties kun je nog switchen, moet je een verzoek neerleggen bij de inspecteur. ALtans zo is alles me door de belastingdienst uitgelegd.
|
21 jan 2009 22:02 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|