Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 20:34

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 277 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Restauratie Triumph Stag '73 
Auteur Bericht
Bericht 
Vandaag de deur bekleding links en rechts geplaatst en met snijden van tapijt delen die gelijmd moeten worden.

Afbeelding

Rest van interieur is ook al geleverd, met uitzondering van vloermatten, die komen vrijdag.

12 jan 2009 17:54
PorscheForum Super Junkie
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Wim, dit wordt echt ontzettend mooi! 8)

Wat een tijd moet je hier in hebben zitten. De eigenaar van deze wagen mag zich meer dan gelukkig prijzen!

Nog succes emt de allerlaatste loodjes!

12 jan 2009 18:14
Profiel
Bericht 
Als ik 5 euro voor een uur gekregen zou hebben, zat ik goed.. :lol: :wink:

12 jan 2009 21:54
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
:mrgreen: Dat geloof ik graag!!!

13 jan 2009 19:07
Profiel
Bericht 
Zaterdag de kapconstructie gemonteerd met eigenaar en voorste gedeelte interieur geplaatst.
Kapframe staat al helemaal afgesteld, en komt mooi door de druk veren van zijn eigen in de neutrale stand.
Begint op een auto te lijken. :wink:

Afbeelding

En deze morgen van BCCP de Stromberg carburators terug ontvangen, dus gaan we vanmiddag plaatsen en zien of we er gang in krijgen.

Afbeelding

Verder rest ons dan nog de voorruit erin zetten en kan John de achterbank en bekleding plaatsen en auto straks naar Limburg brengen voor te kap te laten bekleden.

19 jan 2009 12:48
Bericht 
Alles opgebouwd en aangesloten, en wat denk je :!: IKKE NIE IKKE NIE IKKE NIE.
Geen vonk :evil: maar wie bouwt er nu ook elektronische ontsteking op een ouwe bak. :lol: :wink:
Dus morgen even zoeken waar probleem zit.

19 jan 2009 18:10
Bericht 
Klote is dat! Succes morgen... Hopen dat hij het dan wel doet!

19 jan 2009 18:14
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Gelukkig heb ik zoiets niet alleen. Denk je bijna klaar te zijn ontstaat er weer een nieuw probleem. Succes, Wim.

19 jan 2009 18:17
Profiel WWW
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Das jammer Wim!

Maar..... ik weet vrijwel zeker dat je morgen de auto wel aan de gang hebt, alle vertrouwen!

19 jan 2009 18:19
Profiel
Bericht 
Stag draait eindelijk, heb er wel iemand bij moeten halen, want elektronische ontstekingen is niet zo mijn ding, en zeker niet als het after market in een oudje van 73 gebouwd is, deze maat van ons heeft zelfs alles moeten uitzoeken en nameten.
Gewoon klote dat je er geen schema van hebt.
Nu is de Stag zover klaar dat er alleen nog olie op de bak moet, koppeling cilinder ontluchten en de voorruit erin. (morgen)
En Timo is vandaag begonnen met het laatste polijst werk, dus als hij eind deze week naar buiten gaat, zal ik wat foto's maken van het eindresultaat.
Het enige waar we op nog wachten zijn de bumpers, deze waren John beloofd begin januari klaar te zijn, maar gaat eind februari worden.
Word vervolgt, maar dan met mijn Porsche vorderingen. 8)

21 jan 2009 19:15
Papendrecht
Bericht 
Da's een mooi bericht, Wim, zo'n beetje de kroon op het werk. We wachten het eindresultaat in februari af.

22 jan 2009 18:19
Profiel WWW
Bericht 
Nu weet ik weer waarom ik al mijn Engelse auto's indertijd verkocht heb. :wink:
Zag er al een beestje op kruipen voor de voorruit te plaatsen, ik weet het nog van mijn eigen Stag, en heb best geduld en doe graag pruts werk, maar dit slaat werkelijk alles, na drie pogingen zijn we gestopt.$#@*&!! Wilde net als bij de mijne indertijd er de hamer door gooien.
Dan de koppeling cilinder ontlucht, mooie druk en naar buiten voor de eerste rij indruk. Gaat alles goed, kom terug de garage inrijden, wil ontkoppelen, spat hele hydraulische leiding uit elkaar. $%#$@@$!! Dus koppeling kabeltje van Porsche toch niet zo verkeerd, en stukken makkelijker, bij de oudjes dan tenminste. :lol:
Waarom heb je van die dagen dat alles tegen gaat. :evil:
Maar morgen gaan we met vereende kracht er weer tegenaan, en dan als laatste de chroom rand er nog in zien te krijgen, want die kan er niet gelijk mee in getrokken worden.
En dan is hij klaar, ook al zitten de bumpers er nog niet op, maar dat is voor later en maar 12 boutjes verder. :idea:

22 jan 2009 18:49
911 3.2 Targa 1987
Oosterhout (NB)
Bericht 
:D Wim, idd gewoon FF wachten, straks schijnt de zon en rijdt de auto als een trotse pauw rond.......alles sal reg kom....

Prachtige klus, dit. Wou dat ik dat geduld had :!:

22 jan 2009 20:29
Profiel WWW
Bericht 
Zo de Stag is deze morgen vertrokken, buiten nog wat kleine dingen die gedaan moeten worden, maar die gaat de eigenaar zelf gaat doen.
Jammer dat de bumpers er nog niet opzitten, maar waren nog niet klaar.
Motor loopt lekker en Stag gedraagt fantastisch mooi strak in de bochten, wist weer al precies de limit te halen. :D
Als het straks wat warmer is moeten en de zilveren biesjes er nog opgeplakt worden.
Hieronder een paar foto's van het eindresultaat.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Zo, deze klus is voor ons gedaan, kan ik mij op korte termijn op onze voorkeur forummers auto gaan storten. :wink:

24 jan 2009 15:28
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Hij is prachtig geworden :res: voor je het resultaat en je vakmanschap!

24 jan 2009 16:02
Profiel
Papendrecht
Bericht 
Mooi resultaat, Wim.

24 jan 2009 16:06
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
Wow, mooi geworden hoor Wim!
Beetje een Alfa zo met dat nummerbord rechts geplaatst :lol:

24 jan 2009 16:43
Profiel
Bericht 
Is ook ontworpen door de Italiaan Michelotti

http://nl.wikipedia.org/wiki/Giovanni_Michelotti

24 jan 2009 16:53
Bericht 
Afbeelding

24 jan 2009 18:49
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Bericht 
Mooi hoor!
Kan haast niet wachten om mijn schatje aan jullie over te dragen. Zie dat jullie weer plek in de loods hebben. :wink:

25 jan 2009 2:46
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Van harte Wim. Mooie klus!!

25 jan 2009 11:21
Profiel
Bericht 
Allemaal bedankt voor de complimenten heren, maar meeste eer moet toch naar onze zoon toe. :idea:
Want als de carrosserie niet mooi strak staat en slecht gespoten is, mag je naar mijn idee zoveel doen aan opbouw en interieur van de auto, maar zal dan nooit iets worden.
En nu onze is onze Porsche aan de beurt, DIE MOET echt klaar zijn tegen eind maart 2009. :wink:

25 jan 2009 12:13
Papendrecht
Bericht 
En dan de harmonicabumpermeeting. :ba:

25 jan 2009 12:30
Profiel WWW
Bericht 
Als je hem dan nog maar in je bezit hebt. :twisted: :wink:

25 jan 2009 12:43
Papendrecht
Bericht 
Voorlopig iig nog wel, Wim. Er is veel belangstelling, ook uit Duitsland, maar nog geen koper.

25 jan 2009 13:54
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 277 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende