Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 20:54

Antwoord op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Over 20 jr terug denken aan inauguratie B. Obama 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Timeless
Bericht 
Obi-Wan Barack Obama

May the force be with him :!:

21 jan 2009 21:05
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Over 20 jr terug denken aan inauguratie B. Obama
hielkema993 schreef:
Als over 20 jaar jouw zoon of dochter aan je vraagt Papa/Mama kun jij je nog herinneren wat je aan het doen was en wat je bezig hield op het moment van de inauguratie van Barack Obama wat zeg je dan??

PFfff'en :wink: :lol:

21 jan 2009 21:13
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
als het goed is gaat het hem wel aardig lukken :)

hij is een zwijn en aangezien het jaar vd zwijn er aankomt (chinese astrologie :wink: )

ik hoop voor hem dat het niet eindigd in Barack Odrama :cry:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

21 jan 2009 21:22
Profiel WWW Facebook 
Timeless
Bericht 
:lol: :lol: :lol: :lol: 8)

21 jan 2009 22:00
Profiel
PorscheForum Rakker
993S Vesuvio; 964 RS replica; 964 Turbo 3.6; 964 Alex 1224; project 1965 301xxx; project 1965 300xxx
Bericht 
'Op de dag van de inauguratie schraapte ik de laatste restjes van mijn ooit zo succesvolle beleggingen bij elkaar om de Porsche voor het laatst af te tanken.

Dat levert jou nu een Porsche van 32 jaar oud op met 93 kkm, een juweeltje zeg ik je, zeer begerenswaardig. Je moet hem wel met 12 oud forumleden delen.'

(Voor de mensen die nu reeds een aandeel willen kopen in deze bijzondere investering, bel me ff. Blijft strikt tot maximaal 12 aanmeldingen beperkt).

21 jan 2009 23:43
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Als het goed is vragen mensen zich over 20 jaar af waarom we er in hemelsnaam zo'n heissa vsn hebben gemaakt.
Je kan je nu toch ook niet meer voorstellen dat vrouwen geen stemrecht hadden bv.

Hier werd al die media-aandacht trouwens mooi gebruikt om 7000 ontslagen uit het nieuws te houden.... :cry:

22 jan 2009 14:27
Profiel WWW
911 3.2 Targa 1987
Oosterhout (NB)
Bericht 
:shock:
Volgens mij herken ik op deze foto een bekende forummer:
kijk maar, daar links, in het midden, beetje vooran rechts in het tweede vakje:

Afbeelding

8) :wink:

22 jan 2009 20:08
Profiel WWW
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Arendsoog :!:

23 jan 2009 15:21
Profiel WWW
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Op zich, zeker voor de conservatieve VS een historische overwinning. Heb het wel gevolgd op de buis. Grappig te zien dat omwille van de vertaling de hele uitzending 2 minuten vertraagd was (CNN en BBC liepen wel op tijd). En dan hier nog zeggen dat ze voor het eerst in de geschiedenis pas na 12 uur de inauguratie konden doen. Hoe kun je een volk voor de gek houden :twisted: :lol:

Obama is een zeer slimme uitgekookte man die vriend en vijand om zich heen vergaart in de regering. Op die manier krijg je namelijk ook het hele volk achter je.
Dat Obama zelf de wereld zal veranderen geloof ik weinig van. Hij maakt geen beleid, hij zet er alleen een handtekening onder en doet de marketing, hetgeen hij overigens heel goed kan.

Ben in die zin sceptisch dat ik over 20 jaar heel benieuwd ben of er echt wat veranderd is.

23 jan 2009 15:35
Profiel WWW
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
maurice schreef:
(...)Ben in die zin sceptisch dat ik over 20 jaar heel benieuwd ben of er echt wat veranderd is.

"Essential Chomsky" gelezen....? :idea:
Ik las het stuk over Vietnam en kon niet geloven hoe de VS 30 to 40 jaar later precies zo'n zelfde kunstje flikt met gefabriceerde argumenten. :(

23 jan 2009 15:50
Profiel WWW
Timeless
Bericht 
Middelkoop fabriceert ook :wink:

over 20 jaar zeggen we , weet je nog de eerste gekleurde president ....vervolgens kiezen we een travestiet tot president :mrgreen:

23 jan 2009 16:08
Profiel
Groningen
Bericht 
maurice schreef:
Hij maakt geen beleid,

Ben ik niet met je eens. Zoals je zelf al schreef, hij verzamelt de juiste mensen om zich heen. O.a. mensen wiens gedachtegoed daar waar mogelijk het zijne volgt. Op dat moment wordt er al in ruwe vorm beleid gemaakt.

23 jan 2009 16:50
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
OK, maar is dat beleid niet vooral om sentimenten aan te voelen en hierop in te spelen, in plaats van visionair te gaan werken aan een sterker gefundeerd land, een betere economie, een betere internationale positie e.d. Op het oog wordt aan die doelen gewerkt, maar toch vooral met mooie statements en snelle eenzijdige oplossingen (Guantanamo Bay)...

24 jan 2009 22:35
Profiel
Groningen
Bericht 
Giswerk. Vraag het over 4 of 8 jaar nog eens.

24 jan 2009 22:37
Profiel
PorscheForum Junkie
Nijmegen
Bericht 
kan kloppen inderdaad. Maar de claim 'change' zal hij in ieder geval gemakkelijk kunnen waarmaken :wink: .

24 jan 2009 22:41
Profiel
PorscheForum Rakker
911/964 Carrera II 3.6
Solothurn CH
Bericht 
:idea: Als B.O. nu de, door Bush geïnitieerde kostbare oorlog in het Midden Oosten stopzet (en hoe moeilijk kan het zijn: laat ze het lekker zelf uitvechten) dan houdt hij 1 miljard $ per dag over... want dat schijnt het te kosten... Kan hij toch heel wat mee doen, per maand, om de US er weer bovenop te helpen :roll:
En of hij nou zwart, wit, rood, geel of kleurloos is... Don't judge the book by the cover! Laat hem maar een voorbeeld geven. Is al meer dan onze regering doet! Iemand via internet het kamerdebat over de kredietcrisis nog gevolgd? Wat een aanfluiting weer... Geen woorden maar..... ????

25 jan 2009 16:59
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Als het zop makkelijk zou zijn dan had iemand in het team van Bush dit ook al wel gedaan... Denk toch dat het heel wat lastiger is om de komende 4 jaar Amerika te veranderen...

26 jan 2009 11:03
Profiel
PorscheForum Rakker
911/964 Carrera II 3.6
Solothurn CH
Bericht 
Hmm, dat zou kunnen. Het is daar immers ook geen totalitair systeem, waar 1 man het voor het zeggen heeft. Ik heb echter toch het gevoel, dat Bush veel en veel meer een "puppet on a string" was, die slechts voorgekauwde zaken weergaf en/of zijn eigen sentimenten botvierde. Deze man lijkt me een stuk daadkrachtiger en serieuzer! Alleen al in b.v. zijn uitspraken over Guantanamo Bay en dat is natuurlijk ook niet in een poep en een scheet opgelost.

26 jan 2009 17:27
Profiel WWW Facebook 
Timeless
Bericht 
[quote="Turbi"]"puppet on a string" quote]

Wie is dat niet , bestaat alleen niet in een totale anarchistische wereld :roll:

26 jan 2009 20:42
Profiel
PorscheForum Rakker
911/964 Carrera II 3.6
Solothurn CH
Bericht 
zie ook jouw onderschrift :lol:

26 jan 2009 20:50
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Nijmegen
Bericht 
Turbi schreef:
:idea: Als B.O. nu de, door Bush geïnitieerde kostbare oorlog in het Midden Oosten stopzet (en hoe moeilijk kan het zijn: laat ze het lekker zelf uitvechten) dan houdt hij 1 miljard $ per dag over... want dat schijnt het te kosten... Kan hij toch heel wat mee doen, per maand, om de US er weer bovenop te helpen :roll:
En of hij nou zwart, wit, rood, geel of kleurloos is... Don't judge the book by the cover! Laat hem maar een voorbeeld geven. Is al meer dan onze regering doet! Iemand via internet het kamerdebat over de kredietcrisis nog gevolgd? Wat een aanfluiting weer... Geen woorden maar..... ????

1 miljard per dag; dat kan ik me gewoon echt niet voorstellen. Besparen OK, maar 1 mrd/dag gaat dit echt niet opleveren.

26 jan 2009 21:03
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2