Ik heb lang niet vanaf het begin meegeholpen met het zoeken naar de hunt, maar dat mag mijn pret niet bederven! Ik heb onverwachts een erg leuke middag gehad
Het werd de PFT ophalen i.p.v. huiswerk maken
Ik meldde me vannacht om 3 uur in dit topic met de reactie dat hij erg dicht bij mij in de buurt lag. Eindelijk een keer niet in het Oosten en ik kon eindelijk een keer meedoen, omdat hij bij mij in de buurt lag
Enfin, de laatste aanwijzing deed ik aan mee, maar ik was er niet achtergekomen wat nou het getal was. Ik had meerdere keren gegokt, maar ik dacht nog niet cryptisch genoeg
Ik had ook al geplaatst dat ik hem niet zou ophalen, want dat zou niet eerlijk zijn geweest.
Toen ik, 5 minuten nadat de oplossing gevonden was, de pagina opnieuw ging laden had ik een PB. Ik had verwacht dat erin zou staan dat ik hem wel op mocht halen, maar dat was niet het geval. Tot mijn grote verbazing werd mij aangeboden mee te gaan als ik dat wou. Natuurlijk wou ik dat, dus ik ging Robert meteen bellen om te zeggen waar ik woon.
Om even na half 2 parkeert er een prachtig rode 964 met zwarte velgen voor mijn huis. Ik pak m'n camera en we gaan op weg naar bedrijvenpark WFO waar de hunt verstopt lag. Onderweg nog een prachtige 911 Mk. I tegengekomen! Ik weet alleen niet of het een S of E was.
Eenmaal daar aangekomen om 2 uur draai je het industrieterrein op en daar staan bij de eerste autodealer meteen 2 hele mooie 996'en. We moesten even zoeken naar het huisnummer, want het was daar niet goed geordend
De afvalzak zagen we meteen staan en gelukkig lag hij er nog in! Even een paar foto's maken en de pvc-pijp uitpakken om te kijken wat voor verrasing erin zit! Er zat een Iris-cheque in, bedankt WillemB
Toen we de hunt hadden en de foto's hadden gemaakt stapten we in de auto om weer naar huis te gaan. Ik werd thuis afgezet en we hebben de volgende hunt tijdens de terugreis besproken
Ik moet hem nog even afmaken, maar ik denk dat ik ergens eind volgende week ga beginnen met de hunt
Ik zat zelf te denken aan donderdag 20:00, maar ik moet hem ook nog verstoppen en de hunt bedenken! Geef me dus nog even de tijd
Bedankt Willem en Robert!