Auteur |
Bericht |
Shark
Middelburg
|
|
07 jan 2005 0:45 |
|
|
horn
PF #57
|
Als je flyers doet, in hemelsnaam niet in formaat A4... wordt het zo'n schoorsteenveger kopietje....
Kaartjes, maximaals A6 liefst kleiner met weinig tekst op 200gr papier geprint.
Aan de andere kant vind ik het hier wel druk genoeg...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 jan 2005 8:53 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
zou me niet verbazen als we weer een bezoekje van thyrsa kunnen verwachten een dezer dagen
_________________________________________ Got coffee?
|
07 jan 2005 9:48 |
|
|
Marjon & Berry
kampen
|
Blijf van mijn Porsche af !!! Ik ben meestal heel vredelievend maar als wat betreft de Porsche (of kids !!!) AFBLIJVEN !!!!
Vooral van die BIMBO's zie hierboven !!!
Ik ben alleen al blij dat hij bijna altijd in de box staat, laatst sneeuwde het, aarrrgggh, wat dacht je van al die handschoenen met ritsjes ....
Of vriendinnen met tasjes/ hakken !!!! Aaaah mag ik ook een keertje met je mee ?????
Maar als het goed is zijn het alleen liefhebber die een flyer posten !!!
Die doen het hopelijk wel voorzichtig ????
|
07 jan 2005 10:56 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
My point exactly... Mensen kunnen toch de stikker zelf ook lezen?
|
07 jan 2005 11:10 |
|
|
Anonymous
|
Horn gefeliciteerd met je nieuwe title, was een goede zet
(of ik persoonlijk er echt blij mee moet zijn weet ik nog niet)
@ flyers, ik vindt het niks.
visitekaartje, dat is iets anders daar heb ik evt wel een mooi voorbeeld van, maar ik weet zekers dat zon ding erafgetrokken wordt voordat de potentiele nieuwe forummer terug bij de auto komt.
|
07 jan 2005 12:47 |
|
|
horn
PF #57
|
@ felicitaties: thanks.
@ visitekaartjes - ze vallen voor anderen dan de eigenaar minder op, vandaar dat ik verwacht dat ze wel zullen blijven zitten.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 jan 2005 13:09 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
<OFF TOPIC>
Getver .... een moderator die onzichtbaar op 't forum zit is je bericht al verdwenen voordat je het geplaats hebt
Ik hoop dat JIJ er blij mee bent .... is er dan iig eentje
</OFF TOPIC>
Flyers denk dat de porsche-enthousisten die op een forum willen zitten dit forum wel weten te vinden - anders komen ze er bij evenementen wel achter doordat ze de stickers op onze auto's zien ...
Mocht ik echt een Porschist zien waarvan ik denk: die zie ik graag op het forum dan plak ik wel een sticker onder z'n ruitenwisser
Olaf -diealeenpaarstickersgeplaatstheeft-
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
07 jan 2005 14:14 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
En omdat ze in spiegelschrift zijn, kan hij/zij het mooi lezen als ie achter zijn/haar stuur zit
|
07 jan 2005 15:24 |
|
|
Marjon & Berry
kampen
|
Bij ons is het VEBODEN om een sticker te plakken !!!
De NPC sticker ligt in een doosje, stickers zijn voor kinderen niet voor auto's en al helemaal niet voor een Porsche...
't Is al erg genoeg dat er allemaal speelgoed/kwijl/koekjes/ranja/etc.. over de achterbak zeilt ...... Ik hou van mijn kids, maar in een Porsche...
Gelukkig is het leer en kan het weer .......
En een visite kaartjeuh.... Ahum .......... Wat moet je daar nu weer mee !!!????
Nu ik toch bezig ben ik weet niet meer waar ik het van de week zag, maar er is hier een heer die heeft een c2 uit 75 ??? Kan dat ????
|
07 jan 2005 16:25 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Precies! Ik heb net moeite gedaan om van die anti-diefstal stickers eraf lopen halen, en nog zo'n sticker dat er beveiliging zit op de radio, NL sticker, etc etc. Dus er komt bij mij (helaas) ook geen porschforum sticker op.
(en nu maar hopen dat m'n radio er nu uitgejat wordt)
|
07 jan 2005 17:28 |
|
|
Olaf
|
Kan, maar zeker niet origineel
|
07 jan 2005 17:36 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Volgens mij zijn alle '75 ers "C2"
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
07 jan 2005 23:45 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
07 jan 2005 23:48 |
|
|
Olaf
|
Lees net dat een 70'er ook kan
|
08 jan 2005 1:49 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
je weet niet wat je ziet
zit er toevallig ook een lasnaad rondom de auto
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
08 jan 2005 18:18 |