even niet over porsche dit keer, maar over mijn alledaagse vervoersmiddel.
Sinds vanmorgen kan ik met mijn williams niet meer in zijn 2e versnelling komen. toen ik weg reed nog wel, maar toen ik bij me werk aan kwam lukte het niet meer. de rest van de versnellingen schakelt wel soepel.
wat kan er mis zijn? bij een koude motor had ik altijd al last met terug schakelen van 3 naar 2, dat ging dan zwaarder. dit was weg zodra die warm was. ik vermeed dit ook altijd zoveel mogelijk, maar nu werkt hij helemaal niet meer.
o ja als ik het probeer voel ik me pook trillen. lijkt op het tandwieltje wat ronddraait maar niet pakt. vind het raar dat het ineens niet meer lukt, terwijl ik niks gehoord heb.
nee niks gepimpt daar houd ik niet van. auto rijdt echt heerlijk alleen jammer van dit probleem nu. Synchromesh zat ik zelf ook aan te denken alleen gaat dat zo snel? want 10 minuten daarvoor schakelde ik nog naar zijn 2 en ik heb niks gehoord of gevoelt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum