Ik heb mijn 968 Tip daar gekocht. De auto's komen voornamelijk uit Japan. Kijk even op mijn bijdrage op
www.pff-online.de. Je kunt er aardige auto's kopen voor een goede prijs. Mijn auto was op zich een topper (is bij Erwin wel gebleken), men kwam bij Tebernum alleen geen enkele nevenverplichting na (distributie met spanrollen etc. ondanks afspraak in koopovereenkomst niet gedaan, was volgens Tebernum "niet nodig"). De afspraken waren volgens Tebernum niet "lonend" en bovendien met de "vorige Geschäftsführer" gemaakt. Daar had hij "dus" niets meer mee te maken. Ben zelf advocaat en daarnaast zelfs Rechtsanwalt in Duitsland. Het loont zich echter ook in Duitsland niet over € 2.000 aan zelf extra te maken kosten te procederen. Laat dus een goede keuring doen en verdisconteer eventuele aandachtspunten in de prijs. Laat hen zelf niets doen en zorg ervoor dat je zeker weet dat je geen garantie nodig hebt. Mij is het zaken doen met Tebernum zeer slecht bekoen, de auto die ik gekocht heb echter zeeeeeeekeeeeeer niet!
Jos993 + 968