Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 8:50

Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
update navigatie dvd porsche 997 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht update navigatie dvd porsche 997
Wie weet waar ik, ergens anders dan bij de Porsche dealer, een recente versie van een navigatie DVD Europa voor een Porsche 997 kan vinden?

Porsche is van begin 2005.

Alvast bedankt.

22 jan 2009 0:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
997 GTS C2 cabrio '11 zwart ex 964 Jubi #445 '93 viola ex 996TT '03 zwart ex 993 TT '98 ex 993 cabrio '94 ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
Bericht 
Volgens mij kan je die (legaal) alleen bij de dealer krijgen. Ik heb er voor die van mij destijds ook een gekocht, kreeg zowat een rolberoerte toen ik de factuur kreeg (weet niet meer exact, maar was meer dan 300 euris). Zover ik weet past er niets anders in dan de originele van Porsche. Heb hem helaas gewoon mee verkocht, anders had ik een tweedehandsje voor je gehad...

Succes met zoeken! :wink:

22 jan 2009 10:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Daar was ik al bang voor.

Bij Navteq zelf verwijzen ze je ook door naar de Porsche dealer, terwijl ze voor bijna alle andere merken de dvd's wel zelf verkopen.

Hoeft trouwens geen originele te zijn, met een kopie neem ik ook genoegen.

In ieder geval bedankt voor je bericht.

22 jan 2009 13:58
Profiel
PorscheForum Rakker
911 Carrera 2
Virginia Beach - USA
Bericht 
Ik ben komend weekend in NL. Ik kan een kopie daar op de post gooien. Ik heb een 2006 versie van het internet gedownload en geprobeerd in mijn 997 type. Hij schijnt te werken, want ik kan NL adressen invoeren echter aangezien de auto in de USA staat kan hij geen map vinden met de GPS coordinaten die hij daar heeft. Laat maar weten of je interesse hebt en waar ik hem naar toe moet sturen.

Lex

26 jan 2009 23:33
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht navigatie
FlierVB schreef:
Ik ben komend weekend in NL. Ik kan een kopie daar op de post gooien. Ik heb een 2006 versie van het internet gedownload en geprobeerd in mijn 997 type. Hij schijnt te werken, want ik kan NL adressen invoeren echter aangezien de auto in de USA staat kan hij geen map vinden met de GPS coordinaten die hij daar heeft. Laat maar weten of je interesse hebt en waar ik hem naar toe moet sturen.

Lex

hallo, ik ben Ad en heb van de week een 996 turbo uit 2003 gekocht, ook een ex-USA auto. Zit geen europa navigatie bij, en navraag leert dat het 475,- of 498,- kost. Dit is dan wel de nieuwste uiteraard, versie 2008/2009.
Wie kan mij helpen aan een cd, al dan niet een kopie, van een europa kaart?

31 jan 2009 11:23
Profiel
PorscheForum Rakker
911 Carrera 2
Virginia Beach - USA
Bericht 
Ik heb de 2006 DVD van Europa en de PCM2.1 software upgrade CD's. Na upgrade krijg je MP3 afspeel mogelijkheid op je CD speler en europese radio frequentiie mogelijkheid. Stuur maar een mailtje naar mij met je adres. Ik ben nu in NL maar volgende week terug in de VS.

Lex

31 jan 2009 14:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
PB send.

Thanks.

01 feb 2009 15:53
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Hallo Lex en anderen,

Ik heb een 996 uit 2000 met een pcm1 install. met 1999 kaarten, bij off. Porsched. kost een update, lees upgrade, mij een dikke 2500 eu, deels door een nieuwe rekenunit...vind ik een beetje aan de dure kant en kan mijns inziens veel goedkoper.
Hopeijk heb(ben) jij/jullie een oplossing.

Groet Allard.

05 feb 2009 14:43
Profiel
PorscheForum Rakker
911 Carrera 2
Virginia Beach - USA
Bericht 
Ik ben druk geweest met het werk maar nu weer in het net. Ik ben even de draad kwijt wie de 2006 NAV DVD wilde ontvangen. Ik heb een adres van J.Colsen en een email van Ad Ketels maar geen adres. Voor de PCM1 kan ik eventueel de CD's wel aankomen via een kennis in NL. Dit is echter een heel pakket aan CD's als je compleet Europa wilt hebben. Voor de duidelijkheid PCM2 en 2.1 werkt met DVD's. PCM1 met CD's maar dat laatste durf ik niet met zekerheid te zeggen. Wel weet ik dat de 2006 DVD de laatste release van Porsche is. Ik vind dit overigens raar, je zou verwachten dat een fabrikant als Porsch in ieder geval elk jaar met een update komt. Reageer even.
Lex

06 maart 2009 6:17
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 9 berichten ]