Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 6:54

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
In hoeverre bepaalt de moderator wat er op het forum gebeurt 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
964 C2
Bericht In hoeverre bepaalt de moderator wat er op het forum gebeurt
Sorry, maar ik zie nu opeens dat er ingegrepen wordt van "buitenaf" bij een onderwerp. Uiteraard zullen er grenzen zijn aan het toelaatbare, maar de wereld is al serieus genoeg, dus een beschaafd lolletje moet toch op zijn tijd kunnen. En als mijn opmerkingen er dan vanaf worden gegooid, zou ik graag een PB krijgen met antwoord op mijn vraag: waarom past de moderator mijn topic aan :!:
Ja, ik ben en blijf een gast op een forum dat door een ander is opgericht, maar zonder al die anderen zou het forum ook niet bestaan.

01 feb 2009 22:31
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
Wat is er dan precies aangepast? Ik zie alleen maar dat het topic is verplaatst naar de "even voorstellen" rubriek?

01 feb 2009 22:32
Profiel
Timeless
Bericht 
Pas op ! Dadelijk anarchie in de kroeg , noemen ze ook wel eens muiten :roll:

01 feb 2009 22:36
Profiel
964.c4
assendelft
Bericht 
ik kon ook niet precies zien wat er gebeurd is.

Maar je zou het kunnen vragen per pb.

Ze houden nou eenmaal het forum overzichtelijk, en soms gaat er wat verloren in de opschoning, sommige onzin is leuk op het moment maar later :roll:

Sigrid het komt wel goed en ik kijk uit naar hunt 50

robert

01 feb 2009 22:36
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
ik heb gereageerd op een post van Sigrid die mij door de toon in het verkeerde keelgat schoot. vervolgens heb ik alle off topic posts van dat topic gesplitst naar een apart topic, en niet weggegooid omdat Sigrid dan mijn reactie niet meer kon lezen.

En om op de vraag te antwoorden die je als topic titel stelt: wij zullen doen wat wij nodig achten om het hier gezellig te houden. dat doen we al jaren. volgens onze eigen richtlijnen, want het is hier nl. geen democratie. Wij doen dit naar eigen inzicht zo goed mogelijk.

En als jij het inderdaad nodig vindt om als nieuweling in een topic over 'wist je datjes van Porsche' te posten "Wist je dat hier kennelijk mensen zijn die De Telegraaf lezen :? Niet mijn soort mensen." is dat voor mij een offtopic post die niks bijdraagt. En dan hoef ik idd met niemand te overleggen als ik van mening ben dat deze post zo maar geveegd wordt.

Je binnenkomst is een beetje als iemand die ongevraagd binnenkomt op het feestje van een ander, zonder te vragen andere muziek opzet en vervolgens roept dat je de gordijnen lelijk vindt. Als dat je bedoeling was, is je dat gelukt. :roll:

01 feb 2009 22:38
Profiel
964 C2
Bericht 
Citaat:
Niet mijn soort mensen

Ik schreef daarvoor een heel ander verhaal, maar ik schreef bij het onderwerp Telegraaf: niet mijn krant.
Ik heb je in een PB uitgelegd dat mijn topic was aangepast met

Sigrid TOTMBO van WillemB. Dit heb ik zelf niet geschreven en is ook niet van belang voor anderen. Ik meld me aan op het forum omdat ik in het bezit ben van een Porsche en niet omdat ik de vrouw van ben.
De rest van mijn commentaar staat in een PB naar jou toe.

01 feb 2009 22:48
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Sigrid schreef:
Ik heb je in een PB uitgelegd dat mijn topic was aangepast met
Sigrid TOTMBO van WillemB. Dit heb ik zelf niet geschreven en is ook niet van belang voor anderen. Ik meld me aan op het forum omdat ik in het bezit ben van een Porsche en niet omdat ik de vrouw van ben.

Ík heb dat ook niet geschreven, dus ga lekker iemand anders lopen aanvallen als je iets dwars zit. Als je de moeite had genomen me op een normale manier te vragen of ík wellicht iets had veranderd in je voorstel-topic, had ik je op zeer redelijke en rustige toon verteld dat dat niet zo was. Maar ja, zoals ook hier weer blijkt: C'est le ton qui fait la musique... :?

01 feb 2009 22:51
Profiel
Timeless
Bericht 
Zou dit helpen dames en heren :?: :? :wink:

Afbeelding

01 feb 2009 22:59
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Bericht 
Hoort dit topic niet in discussie overige zaken? :mrgreen:

Sigrid, het komt vaker voor dat mods topics verplaatsen en je bent niet de 1e die het oneens is met een beslissing van de mods maar deze mensen besteden veel van hun tijd om het forum overzichtelijk en leefbaar te houden. Ze verdienen alle respect wat mij betreft en het zijn net mensen dus soms worden er foutjes gemaakt. Over het algemeen wordt er veel toegelaten, behalve informatieve topics over porsche zijn er topics over formule 1, voetbal, horloges, audio etc...kortom welkom en veel plezier in onze digitale stamkroeg 8)

01 feb 2009 23:02
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
+1

Over en sluiten maar....

01 feb 2009 23:03
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
In dit geval geen foutje gemaakt, behalve dat dit topic idd niet in discussie hoort. zal het verplaatsen... :salut:

01 feb 2009 23:07
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Harald :oops:

01 feb 2009 23:11
Profiel
PorscheForum Rakker
964C2 '91
Hilversum
Bericht 
Ik kijk uit naar een reactie van WillemB :lol: :lol: :lol:

En zoals Willem al in zijn Hunt topic schreef:
Citaat:
Ik heb nu wel een probleem want vanmorgen vroeg TOTMBO al eehh wanneer is nou de volgende hunt??? Ik ben dus bang dat ik niet meer alleen een regelmatige bezoeker van dit forum ben in dit huishouden

Sterkte samen........

01 feb 2009 23:46
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
Give us a break please!

Wat een onzin weer.
Er is hier een groepje met enthousiastelingen die heel veel vrije tijd opofferen om het hier gezellig en leefbaar te houden.
Laten we nou eens met z'n allen besluiten om te stoppen om deze mensen keer op keer op een onredelijke manier aan te vallen.

De politieman die je een bekeuring geeft omdat je te snel hebt gereden is een eikel maar betekent dat dan dat je geen overtreding hebt begaan?
Wanneer dezelfde politie-agent de idioot bekeurt, die 100 bij jou door de straat rijdt en de overtreder bekeurt, is het een held...

Andere politie-agent?
Ander gedrag van de politie-agent?

Dacht het niet...

Probeer eens wat begrip op te brengen voor de moderators, ook wanneer de beslissing jou even niet uit komt, ik heb er vertrouwen in dat iedere aktie die ze hier ondernemen, in het belang is van het forum.

my 2 cnt.

02 feb 2009 0:01
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht 
+ 1

02 feb 2009 0:16
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
zoals een van de mod's al schreef, "het is hier geen democratie", het mooie daarvan is dat je het dan ook niet uit hoeft te leggen en ook niemand verplicht wordt to bezoek aan dan wel het blijven op het PF, goede morgen......

02 feb 2009 8:10
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Goedemorgen,Marcel.

02 feb 2009 8:50
Profiel
Timeless
Bericht 
Hoort " goedemorgen " niet in een ander Topic :mrgreen:

02 feb 2009 8:53
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
amandus schreef:

RS-R heeft een "wild cart" :lol:

02 feb 2009 9:21
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
amandus schreef:

Dat bepalen de Mods :lol:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

02 feb 2009 9:31
Profiel WWW
3.2S
010
Bericht 
Ben het eens met Henk, alleen een onzin onderwerp wil ik het niet noemen. Als je tekst wordt weggeveegd is dat niet altijd te waarderen en of te snappen. :wink:

02 feb 2009 9:34
Profiel WWW
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
Bericht 
Blijf het wel raar vinden dat als je een vraag stelt over het bewerken van je eigen tekst door iemand dat je volledig afgeblaft wordt en gelijk gedreigt wordt van het forum te worden gegooid .
Zoals Harald zelf al schreef het is de toon die de muziek maakt ( vrij vertaald :lol: ) maar vond zijn reactie ietswat heftig zoniet denigrerend.

Heeft niets te maken met respect naar de moderators ,in mijn ogen verdiend iedereen respect,Ook de tijd die zij in het forum steken heeft daar niets mee te doen.Je ontkomt er nou eenmaal op een openbaar forum niet aan dat er ook wel eens over niet porsche gerelateerde zaken wordt gesproken.

02 feb 2009 9:59
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Blijf het wel raar vinden dat je de manier reageren wel raar blijft vinden, maar de manier van vragen die daar aanleiding toe was blijkbaar normaal vindt.

02 feb 2009 10:51
Profiel
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
Bericht Re: In hoeverre bepaalt de moderator wat er op het forum geb
Sigrid schreef:
Sorry, maar ik zie nu opeens dat er ingegrepen wordt van "buitenaf" bij een onderwerp. Uiteraard zullen er grenzen zijn aan het toelaatbare, maar de wereld is al serieus genoeg, dus een beschaafd lolletje moet toch op zijn tijd kunnen. En als mijn opmerkingen er dan vanaf worden gegooid, zou ik graag een PB krijgen met antwoord op mijn vraag: waarom past de moderator mijn topic aan :!:
Ja, ik ben en blijf een gast op een forum dat door een ander is opgericht, maar zonder al die anderen zou het forum ook niet bestaan.

Ik zie dat ze begint met sorry. voor de rest zie ik ook geen vijandelijke alinia's my2cnts

02 feb 2009 11:36
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: In hoeverre bepaalt de moderator wat er op het forum geb
Richard schreef:
Ik zie dat ze begint met sorry. voor de rest zie ik ook geen vijandelijke alinia's my2cnts

Blijkbaar heb je dit eerdere bericht van haar niet gelezen!?

02 feb 2009 11:45
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende