Auteur |
Bericht |
Rodger that!
Veghel
|
Telefoon truc of niet.
Net gaat hier TOTMBO haar telefoon zij krijgt een telefoonstem te horen met de volgende woorden ver enkele seconden word u doorverbonden met u correspondent.. waarna TotMBO de verbinding verbrak...
Iemand enig idee truc?
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
03 feb 2009 20:26 |
|
|
amandus
Timeless
|
Haar lover
_________________________________________ Timeless objects
|
03 feb 2009 20:30 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Ik heb net een tweede foontje opgenomen en lucky boy i am ,het was een sexie vrouwen stem met de bovengenoemde zin. Hellaas blijf ik ook niet wachten op zo'n vaag telefoontje?
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
03 feb 2009 20:33 |
|
|
GijsCarrera'S
356 speedster 1957 de eerste 993 2S 1997 de beste
|
Zijn lover
_________________________________________ Van hard werken ga je niet dood, maar waarom zou je het risico nemen.
|
03 feb 2009 20:36 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Ben net ook gebeld ,toch maar even wachten ,ik krijg een telefooncomputer die me door verbindt en daarna Gaston Starreveld die me meedeeld : net twee andere winnaars geprobeert maar die nemen niet op ,waar kan ik de € 15.00,00 naar toe overschrijven die u heeft gewonnen via onze computer die willekeurige nummers uitzoekt
|
03 feb 2009 20:49 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
|
03 feb 2009 20:58 |
|
|
horn
PF #57
|
geen google thuis?
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=61222 De honden van Energiedirect.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 feb 2009 21:01 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Duidelijk mr Horn
|
03 feb 2009 21:28 |
|
|
horn
PF #57
|
Gewoon erop gooien dus.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 feb 2009 21:34 |
|
|
GijsCarrera'S
|
De 'HORN' er op gooien
_________________________________________ Van hard werken ga je niet dood, maar waarom zou je het risico nemen.
|
03 feb 2009 21:48 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Kreeg zonet ook een giechelende doos aan de lijn,.........Nederlandse Energiemaatschappij. Idd de HORN er op gegooid
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
03 feb 2009 21:51 |
|
|
horn
PF #57
|
oeps, zal ze niet prettig gevonden hebben
|
03 feb 2009 21:55 |
|
|
Wimpie77
|
Waarom niet?
_________________________________________ * * *
|
04 feb 2009 10:21 |
|
|
amandus
Timeless
|
|
04 feb 2009 10:25 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
hoeveel weeg je horn
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
04 feb 2009 10:27 |
|
|
GijsCarrera'S
|
Als je maar niet het gewicht heb van een neusHORN
|
04 feb 2009 10:42 |
|
|
Wimpie77
|
Of HORNbach de XXL onder de bouwmarkten!
|
04 feb 2009 10:49 |
|
|
amandus
Timeless
|
Inderdaad , voelde als de MatterHORN
|
04 feb 2009 11:44 |
|
|
Yoda
964 C2C (1991) Oak GreenNoordwijk ZH
|
Ik vind het leuker ze aan de lijn te houden en dan hun script elke minuut mollen. Ze werken toe naar een 'ja', dus op het moment supreme zeg je dan, 'ik weet het niet zeker, kan je het nog een keer toelichten?'. Volgende moment supreme vraag je: 'maar jullie zijn echt niet de goedkoopste, toch?', begint het weer opnieuw. Na 5 keer:
HET IS ME GELUKT DAT ZIJ DE HORN ER OP GOOIDE!!!! Nooit meer gebeld daarna. Ben waarschijnlijk op de 'zwarte lijst' terecht gekomen
Heb nog wel een mailtje gestuurd dat ik het onbeschoft vond dat ze de horn er opgooide. Nooit meer wat over gehoord.
_________________________________________ "Do or do not... there is no try."
|
04 feb 2009 14:50 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Heb ik ook een keer gehad. Vroeg aan het begin of het telefoongesprek tot uiteindelijk doel had iets te verkopen. Dat was echt niet zo, maar ja, uiteindelijk toch wel. Ik heb de opbelster maar uitgemaakt voor leugenaar en toen gooide ze de hoorn erop.
Dag later werd ik door iemand anders gebeld, maar wel van hetzelfde bedrijf. Uitgelegd dat ik al gebeld was maar dat het waarschijnlijk niet geregistreerd is omdat de hoorn er op werd gegooid, ben toen een poos niet gebeld
Ook leuk (als je een vrouw aan de lijn hebt): vragen wat ze aan heeft en wat voor kleur haar ondergoed is. Als ze hierop gaat protesteren gewoon zeggen: "Ja, je belt toch zeker zelf op!!!"
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
04 feb 2009 15:01 |
|
|
Wimpie77
|
Of terug praten alsof je HORN in een tunnel zit, in een bos, in een huisje van Centre Parcs:
Hal.. Ik k.n u nie. ver.... Mis..... ku. da. m... dus dan i. ... oo... mee...
|
04 feb 2009 15:23 |
|
|
Yoda
964 C2C (1991) Oak GreenNoordwijk ZH
|
Ja, lekker vanuit de zitkuil of van bij de knuffelmuur van 37 klein nulletje cee.
De mooiste grap is nog wel dat jij als ervaringsdeskundige CENTRE PARCS schrijft, terwijl het gewoon CENTERPARCS is
_________________________________________ "Do or do not... there is no try."
|
04 feb 2009 15:29 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
@traveller69: Haha, die vraag naar het ondergoed heb ik ook al eens als wedervraag gesteld toen ik gevraagd werd of ik ergens een krediet of een persoonlijke lening had.
Als ze dan zeggen dat ze daar geen antwoord op geven omdat dat een te persoonlijke vraag is, hoef je alleen nog maar te zeggen dat dat voor jouwzelf ook geldt.
Ik wil ook nog wel eens zeggen: "Ik heb nu even geen tijd, maar als je mij nu je privénummer geeft bel ik je vanavond thuis wel even op"
|
04 feb 2009 15:32 |
|
|
Wimpie77
|
Voordat ik naar dat weekend ging was het Center Parcs, maar na dat weekend vond ik het toch een stuk luxer dan ik dacht... Dus Centre Parcs! En het was in Belgie... Geloof ik...
|
04 feb 2009 15:36 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
|
04 feb 2009 15:38 |
|
|