Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 6:19

Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Porsche 911 (996) 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
horn schreef:
zoekfunctie - lijstje pascal - zoeken naar alle woorden :arrow: voila! http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=6691 :salut:
bedankt horn

07 feb 2009 18:01
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
Bericht 
Rob

op dit moment is het aanbod groot van 996-en cabrio's en de prijzen scherp dus lekker blijven zoeken naar de perfecte auto. Hoewel die bij de landrover dealer best wel scherp geprijsd is, maar is het niet je kleur gewoon wachten :roll:

07 feb 2009 18:13
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
bij de landrover dealer is álles zo'n beetje scherp geprijsd tegenwoordig. Die verkopen echt helemaal niks meer nowadays. :cry:

07 feb 2009 18:16
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
Bericht 
denk wel dat een aantal dealer realistischer zijn geworden, mijn dochter is geslaagd voor haar rijbewijs en haar droom is een zwarte 206CC (tweede kappersauto naast de TT cabrio, gelukkig dat ik geen Boxster S meer heb :twisted: ), ik op MP gaan kijken bij particulieren, sorteren op prijs, bouwjaar, stond ook een officiele dealer er tussen, had hem de dag ervoor geplaatst, prijs verdacht laag ben gaan kijken. Perfect autotootje leer JBL installatie e.d 1 eigenaresse die hem na 4 jaar weer op een nieuwe had ingeruild, dus perfecte deal, ik had niks in te ruilen, verkoper was echt superhappig, nog 8% vd prijs weten af te praten en een jaar garantie ipv 3 maanden, nou dat had je een jaar geleden nooit kunnen voorstellen

07 feb 2009 18:26
Profiel
Bericht 
:shock:

07 feb 2009 18:43
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
tuurlijk joh.

geslaagd voor haar rijbewijs (gefeliciteerd nog :thumleft:) en meteen haar droomautootje kado van papsi. Die gaat nog een hoop jongens doodongelukkig maken :twisted: :cheesy:

07 feb 2009 20:26
Profiel
Bericht 
PAPA :arrow: http://www.marktplaza.be/Porsche-911-Carrera-964-RS-6971973.php

08 feb 2009 3:27
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Voertuig is reeds verkocht doch de verkoper laat de advertentie staan niettegenstaande hij reeds verwittigd is. Reclame voor zijn zaak? :roll:

08 feb 2009 3:42
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht 
horn schreef:
tuurlijk joh.

geslaagd voor haar rijbewijs (gefeliciteerd nog :thumleft:) en meteen haar droomautootje kado van papsi. Die gaat nog een hoop jongens doodongelukkig maken :twisted: :cheesy:

:lol:

Ach, beter verwend dan verwaarloosd zeggen ze toch?
Je kan ze beter een eigen auto geven, dan komen ze tenminste niet om de sleutels van je Porsche vragen. (heb ik met TOTMBO ook gedaan :cheesy: ).

08 feb 2009 8:34
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Ewout schreef:
Ach, beter verwend dan verwaarloosd zeggen ze toch?

Da's waar. Maar heb je wel eens gehoord wie dat zeggen... :roll:

Afbeelding

08 feb 2009 9:31
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht 
Wat een hoop dochters heb jij Harald! :res: :mrgreen:

08 feb 2009 9:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
thomas993 schreef:
denk wel dat een aantal dealer realistischer zijn geworden, mijn dochter is geslaagd voor haar rijbewijs en haar droom is een zwarte 206CC (tweede kappersauto naast de TT cabrio, gelukkig dat ik geen Boxster S meer heb :twisted: ), ik op MP gaan kijken bij particulieren, sorteren op prijs, bouwjaar, stond ook een officiele dealer er tussen, had hem de dag ervoor geplaatst, prijs verdacht laag ben gaan kijken. Perfect autotootje leer JBL installatie e.d 1 eigenaresse die hem na 4 jaar weer op een nieuwe had ingeruild, dus perfecte deal, ik had niks in te ruilen, verkoper was echt superhappig, nog 8% vd prijs weten af te praten en een jaar garantie ipv 3 maanden, nou dat had je een jaar geleden nooit kunnen voorstellen

Joh, maar een tweedehands 206 cc tje voor je dochter. :wink: Het buurmeisje hier was nog geen 18 jaar, had nog geen rijbewijs, maar pa had al nieuwe een 207 cc feline automaat met alles erop en er aan in bestelling voor zijn dochter.

Nou hoop ik niet dat jou dochter hier mee leest..... :twisted: :wink: :mrgreen:

08 feb 2009 10:52
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Ewout schreef:
Wat een hoop dochters heb jij Harald! :res: :mrgreen:

god beware :twisted:

08 feb 2009 11:02
Profiel
Bericht 
En hoe staat het met de zoektocht?

08 feb 2009 20:08
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ik blijf zoeken surf Duitsland door( ik zie geen grote prijsverschillen na verrekening BPM) en stel mijn eisen steeds weer ietsje hoger bij. Zeker na de geste van de beeldschone 4S uitvoering op dit form met zijn grotere waardevastheid. Ik vrees dat ik hiermee ook mijn prijsstelling onontkoombaar naar boven moet bijstellen. Ik blijf zoeken.

Gr,

Rob

09 feb 2009 19:47
Profiel
Bericht 
Dat is inderdaad zeker, maar wanneer hij ooit weggaat is hij ook veel meer waard. Misschien daalt de Turbo nog wel sterker :wink: Is dat misschien geen optie? :roll: :lol:

Moet het per se een blauwe zijn?

09 feb 2009 19:55
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Niet perse, maar mijn vrouw en ik vinden steeds weer de kleur blauw fraai passen bij de 911. Met name de kleur ocaan blauw.

gr,

Rob.

09 feb 2009 20:31
Profiel
Bericht 
http://porsche.paginamarkt.nl/996-4s-cabrio-tiptronic/243582.html
http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/pag/a_detail.jsp?pZoekId=2812052&pPartner=autozone&pActief=occ&locale=nl_BE
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200298245277

Die laatste is wel ver, maar wel goedkoop! Die eerste is duur, maar is compleet en de 2e is midden-geprijsd, maar wel weinig kilometers! :wink:

09 feb 2009 21:26
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
zwart,grijs en rood precies de kleuren die we niet mooi vinden. maar toch bedankt.

gr,

Rob.

09 feb 2009 21:44
Profiel
Bericht 
Ik zoek verder :wink:

09 feb 2009 22:30
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Eventueel een Targa....?

Heel duur, maar wel 4x4 en 420 pk

Helemaal erfect volgens mij, maar wel iets duurder

Een gewone C2, maar wel mooi

Maar ik denk dat deze nog het mooist is!

10 feb 2009 21:14
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Ook helemaal mooi volgens mij, maar geen cabrio maar een Targa! Open en gesloten 8)

Meteen een stuk duurder en donkergrijs :cry:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=101585383&pageNumber=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=3&makeModelVariant1.modelDescription=996&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=222&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&transmission=AUTOMATIC_GEAR&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=150000&customerIdsAsString=&categories=Cabrio&tabNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=102192361&pageNumber=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=3&makeModelVariant1.modelDescription=996&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=222&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&transmission=AUTOMATIC_GEAR&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=150000&customerIdsAsString=&categories=Cabrio&tabNumber=2

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=103479691&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=3&makeModelVariant1.modelDescription=996&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=222&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&transmission=AUTOMATIC_GEAR&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=150000&customerIdsAsString=&categories=Cabrio&lang=de&pageNumber=4

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=103283311&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=3&makeModelVariant1.modelDescription=996&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=222&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&transmission=AUTOMATIC_GEAR&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=150000&customerIdsAsString=&categories=Cabrio&tabNumber=2

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=98701482&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=3&makeModelVariant1.modelDescription=996&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=222&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&transmission=AUTOMATIC_GEAR&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=150000&customerIdsAsString=&categories=Cabrio&tabNumber=2

10 feb 2009 21:42
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964C2 '91
Hilversum
Bericht 
Potverdorie die eerste Targa is toch ook een fraai exemplaar, en kost qua prijs niet echt duur....

10 feb 2009 21:45
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Ik zit hier ook een beetje mee te gluren, maar zoveel tipjes... :cry:

10 feb 2009 22:24
Profiel
Bericht 
Daar vraagt Rob ook naar :wink:

10 feb 2009 22:46
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende