Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 23:51

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Miniatuurbeurs zaterdag 8 januari Houten 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht 
horn schreef:
911 kompressor schreef:
Dezelfde man had ook de gele set te koop die ik er vorig keer heb gekocht voor 29€. Die beste man vroeg daar 99€ voor... ja daaag.

Afbeelding

Van mij wou hij voor dat setje 89 euro hebben. Hij had ook die rood-gele (40 jaar 911) set staan, ook 89 euro. Laat ik die nou net voor 50 een standje verder gekocht hebben... Mocht je deze gele nog eens tegenkomen voor 29 euro, mag je hem (tot nader order) zo voor me meenemen... :wink:

Afbeelding

Was een mooi dagje. Die Minichamps zijn toch wel de mooi modellen. Maar eens gaan sparen.....

Toch nog wel wat gekocht gisteren. Deze zijn ook leuk:

Afbeelding

De onderste is een Schuco Junior Line, afgelopen zomer in Parijs bij Lafayette gekocht voor 9,90. Was de eerste keer dat ik die modellen zag. Thuis gekomen op internet zitten zoeken. Een doos met 16 verschillende Porsches kost 111,20, dus 6,95 per stuk. :shock:
Gisteren uit een doos het bovenste model gezocht, 3 voor 5 euro, dat is 1,67 per stuk. En wat is het verschil? Juist. De doos. :shock: :shock: Heb trouwens ook nog een zelfde soort modelletje in dezelfde plastic bulkverpakking gekocht voor 1 euro. Thuis ontdek ik het prijsje van de ACTION: 0,89. :evil: Blijft goed opletten dus.

Hoe dan ook, de kwaliteit van die '3 voor 5 euro' modelletjes is prima. Volgende keer maar weer eens toeslaan. En verder sparen voor de Minichamps, want die 993 turbo modelletjes zijn toch wel errug mooi ...

09 jan 2005 12:07
Profiel
PorscheForum Rakker
EX-911 3.0 SC 964/C2 uitv ''79
Cuijk ( NB )
Bericht 
:) Wat leuk eigenlijk die mini model autooootjes.
Heb mij er nooit zo erg in verdiept maar vind de geplaatste foto's erg leuk. :wink:

09 jan 2005 13:16
Profiel Facebook 
Bericht 
Ja ik heb ook nog wel een paar fotos en wat avi-filmpjes, iemand interesse ?

09 jan 2005 13:35
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
of lees dit topic eens door ...

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... minichamps

Dirk
:wink:

09 jan 2005 13:41
Profiel
Bericht 
Hé Dirkie bedankt maar niet my cup of thee.
en zeker niet als ik zie dat dat draadje ook weer 7 bladzijdes heeft.
ik heb vannacht al genoeg gelezen.

Ik kan geen modelautotje meer zien.

Maar het was gezellig dat wel.

Denk dat ik over 8 jaar weer eens ga kijken naar zon beurs met modelautotjes. :wink:

09 jan 2005 13:45
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7