_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
08 feb 2009 8:15
horn
PF #57
klinkt verleidelijk, maar de gierput moet echt een keer schoongemaakt worden vandaag. En twee leuke dingen op één dag krijg ik niet ingepland
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
08 feb 2009 9:33
Rodger that!
Veghel
jij hebt toch een
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
08 feb 2009 10:26
horn
PF #57
yep, maar de leuke dingen doe ik zelf
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
08 feb 2009 11:05
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Ik heb vanmiddag een rijvaardigheidstraining georganiseerd door Frank Schmidt bij het Autotron. Misschien dat ik daarna effe een kijkje ga nemen. Ben namelijk wel benieuwd naar die ene 944 die er komt.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum