Waarom normaal voor een V8? Zitten daar allemaal onderdelen op die morgen rammelen als je rijdt
?
1. Heb je al gecheckt of het geluid niet van de motor komt? m.a.w. even motorkap opendoen en checken of je het daar hoort en het daar vandaan komt?
2. Als het echt uit het dashboard komt, en alles aan het dashboard functiopneert verder prima, lijkt het mij iets dat speling heeft wat normaal gesproken vastzit. Als het niks oppervlakkigs is dat je ziet loszitten(plastic delen waar speling op zit voor het gedeelte van het dashbaord dat je kan zien) dan lijkt het mij een kwestie van dashboard deels demonteren om te kijken waar het geluid vandaan komt en kijken of er op zaken speling zit en dit vastzetten.
Ps.Blijft het geluid een cosntant tikkend geluid, of neemt de frequentie toe als je gas geeft? of als je bijvoorbeeld de luchtaanvoer door die roostertjes uit je dashboard harder zet? of iets anders harder aanzet?
Het feit of het geluid constant blijft of bij bepaalde funties van de auto toe of afneemt en het uistluiten van plaatsen waar het geluid vandaan komt moet de oorzaak enigzins kunnen vastleggen lijkt mij toch?
PS.Heb dit zelf ook wel eens bij een auto gehad. Probleem waren blaadjes die om een of andere reden in het ventilatiecircuit achter het dashboard waren gekomen.