Auteur |
Bericht |
donkey
964 C4 1990utrecht
|
in alle bochten staan examinatoren die vnaf de zijlijn bepalen of jij hard genoeg gaat/ op de grens rijdt. Piepende banden (of gedeeltelijk uitbrekende auto's) laten daar geen twijfel over bestaan. Met een snelle auto ben je dan ook eerder in je nadeel dan voordeel. Men weet hoe snel die kunnen en als jij dan voorbij komt tuffen.... Een langzame auto daarentegen met hard opgepompte banden (volvo 360 oid) heeft al last van piepende banden als je naar het stuur kijkt 
_________________________________________ Make the most of now!
|
09 feb 2009 15:51 |
|
 |
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
...en welke banden heb je er nu uiteindelijk ondergepleurd als ik vragen mag 
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
09 feb 2009 17:07 |
|
 |
josboxster
Boxster, Alfa Spider, Mini cooper S '99 (pré BMW)Barendrecht
|
_________________________________________ Je leeft maar 1 keer.........
|
09 feb 2009 17:41 |
|
 |
Stijn van Kooten
|
Wat een bak en wat een foto 
|
09 feb 2009 18:05 |
|
 |
Newt
Papendrecht
|
Ik heb gewoon de Corsa's er nog onder gehouden. Wel wat tricky 'smorgens met de regen maar droog niet normaal hoeveel tractie. Ik denk wel dat ik dr PS2 op ga zetten.
|
09 feb 2009 18:12 |
|
 |
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
schitterend!!! lijkt me ook de beste keus 
|
09 feb 2009 18:42 |
|
 |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Wat een gave foto, Jeroen.
Ennuh, gefeliciteerd heren 
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
09 feb 2009 21:33 |
|
 |
donkey
964 C4 1990utrecht
|
Beetje off topic: hebben jullie ervaringen met de Toyo Proxes 888. Ben er op de Donkervoort erg tevreden over maar vraag me af of een P. niet veel te zwaar is voor die band? Weet wel dat ik op de AKV met afgrijzen naar mijn bijna nieuwe contis heb staan kijken. Voor de duidelijkheid: dat zijn ze nu niet meer..
_________________________________________ Make the most of now!
|
09 feb 2009 23:32 |
|
 |
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
er rijd bij mij ook een 968 op de toyo's, gaat prima, slijten alleen wat sneller als bij een 44
_________________________________________ _____________________ racen? > http://www.raceforfun.nl RACEN! omdat je voor andere sporten maar 1 bal nodig hebt...
|
10 feb 2009 0:34 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Gefeliciteerd en inderdaad een mooie foto/auto.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
10 feb 2009 11:11 |
|
 |
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
Jos en Jeroen, via deze weg nogmaals gefeliciteerd.
Ik heb echt een leuke dag gehad en hoop dat mijn mentale ondersteuning enigszins geholpen heeft  . Cursus was prima in orde zoals ik dat vanaf de zijlijn kon zien. Zou hem zelf ook zo gaan doen, en denk dat dat ook zeker nog gaat gebeuren.
Ondanks de tegenslagen met de auto's ging het erg lekker Jos, zeker die examenproef, die ging als een speer  .
Hier nog even een 4-tal foto's van jou in het 'huurhok'.
De GT3 RS is gewoon een verbluffende wagen Jeroen, daar sta ik iedere keer weer met kwijl om de mond naar te kijken. Het is een handvol om mee te werken op het circuit, dat heb je zelf ook ervaren, maar wat is het een feest om mee te rijden volgens mij?! Super dat het zo goed ging en dat de auto zo lekker aanvoelde. En top dat de licentie in de pocket is natuurlijk  .
|
10 feb 2009 12:20 |
|
 |
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
|
10 feb 2009 12:21 |
|
 |
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
ouw in het nat!!! daar zou ik ook ni echt op m'n gemak geweest zijn als je dat ding de eerste keer uitlaat!!! alles toch goed in orde gekomen!!! 
|
10 feb 2009 12:31 |
|
 |
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2S
op zoek naar...DEN HAAG
|
Jos
CU@FRANK... 
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & Footcare
|
10 feb 2009 12:45 |
|
 |
josboxster
|
thanx hans, haha, ik geloof de 20ste weer he! als ik tenminste op tijd aanwezig ben.......die rij! daar ga ik dus echt niet in staan
|
10 feb 2009 12:51 |
|
 |
josboxster
|
He Mark, thanx voor de pics! wat een wagen he, wel lachen achteraf hoor....potverdorrie
|
10 feb 2009 12:52 |
|
|