Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 24 apr 2025 13:24

Antwoord op onderwerp  [ 262 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Welke auto voor dagelijks gebruik ? 

Welke auto is favoriet ?
Volkswagen Golf GT/GTI 22%  22%  [ 26 ]
BMW 1-serie 31%  31%  [ 37 ]
Mercedes B serie 4%  4%  [ 5 ]
Ford Focus 5%  5%  [ 6 ]
Mazda 6 3%  3%  [ 4 ]
Ford Mondeo 8%  8%  [ 10 ]
Seat Leon 12%  12%  [ 14 ]
Audi A3 Sportback 14%  14%  [ 16 ]
Totaal aantal stemmen : 118

Welke auto voor dagelijks gebruik ? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
'01 996 C2 Cabriolet
Bericht 
Afbeelding

Hij is idd top, die neue 3er :wink:

08 feb 2009 23:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
997 S
Loosdrecht
Bericht 
Wat is dat eigenlijk voor japanner daar op de oprit, achter die zwarte Porsche? :mrgreen:

08 feb 2009 23:12
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
ER schreef:
We zijn ons nog aan het orienteren maar ik ben erg gecharmeerd van de 3-serie Touring. Afgelopen vrijdag proefrit gemaakt in een vet aangeklede 325i High Executive.......even wennen aan die automaat maar het rijdt wel erg relaxt. :thumright:

Je gaat toch wel even, ook nog even, toch? ;)

08 feb 2009 23:23
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
sportwagon schreef:
De kofferbak van de touring is kleiner dan die van de sedan/coupe.

Maar wél hoger :idea:

@ ER - mooie keuze. Reden??????? :shock: :lol:

09 feb 2009 8:44
Profiel
PorscheForum Rakker
'01 996 C2 Cabriolet
Bericht 
Rad911 schreef:
Wat is dat eigenlijk voor japanner daar op de oprit, achter die zwarte Porsche? :mrgreen:

:shock:

(hij is donkerblauw :wink: )

09 feb 2009 17:24
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
En hij staat ook niet op de oprit maar op de stoep, die Japanner :mrgreen:

09 feb 2009 18:48
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
horn schreef:
@ ER - mooie keuze. Reden??????? :shock: :lol:

Eén van de redenen is dat het té patserig is wanneer ik met mijn vrouw ga golfen, en we met twee Porkers komen aanrijden..... omdat in géén van beide auto's twee personen met twee golftassen fatsoenlijk passen.... :lol:

10 feb 2009 1:16
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
:lol:

10 feb 2009 1:26
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Goeie reden. Moet je eens proberen op een feestje uit te leggen... :cheesy: Overigens, 2 golftassen moeten met gemak achterin de turbo pasen. Passen nl. ook achterin de 964! :idea:

Heb ooit hetzelfde gehad toen de Z3 uitkwam. Ik reed toen een 318i sedan en ging even bij de dealer langs 'om te proberen of er een golftas achterin pastte'. Ik was nog niet zo heel oud en stond echt te pielen of mijn golftas achterin de Z3 pastte. Dus niet. Ik zeg tegen die verkoper 'helaas, maar dit wordt hem dan dus niet'. Loopt er net een ouder echtpaar langs op weg naar de huisoccasions. Ben zelden zo vuil aangekeken. En terecht :wink:

10 feb 2009 8:52
Profiel
Rosmalen
Bericht 
:lol: :lol: :lol:

Op een feestje vertel ik dat ik het wel 'handig' vind om soms je ouders ergens mee naar toe te kunnen nemen.......

of twee neven om te gaan skiën in Zwitserland; ook zo'n begrijpelijk excuus....

Overigens.....met die twee tassen achterin de Turbo zou je best wel eens gelijk kunnen hebben, maar je weet dat ik er "best zuinig" op ben......en dus liever géén twee moddertassen met scherpe uitsteeksels héél krap achter de stoelen ga stampen..... :wink:

Afbeelding

10 feb 2009 10:05
Profiel
Westervoort
Bericht 
2 oude slaapzakken achterin leggen Erwin, en daar de golftassen in doen...klaar. :^:

10 feb 2009 17:29
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Maareh, zonder dollen, kom je nog in mijn richting voor de nieuwe Touring? (en zoja, koffie doen he! ;) )....

10 feb 2009 19:37
Profiel Facebook 
Rosmalen
Bericht 
Zodra we we er weer heen gaan, geef ik een seintje. Eerst weer wat andere problemen regelen...

11 feb 2009 17:40
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
seat leon limited edition 310 pk voor 33 mile speciaal voor nl.markt slechts 100 stuks superdeal denk ik :!: :D

12 feb 2009 1:45
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
wat moet je nou met een Leon met 310 :shock: pk.... No way dat een voorwielaangedreven auto iets met die 310 pk kan. Ik had een mini cooper s works met 230 pk en de enige lol die je van die 230 pk had, was dat je ook bij opschakelen naar 4 nog kon spinnen... :roll: :roll: verder zijn die hot hatches natuurlijk wel leuk... :wink:

Afbeelding

12 feb 2009 7:37
Profiel
Westervoort
Bericht 
Die Mini van jou was idd een vurig ding :twisted:

12 feb 2009 19:14
Profiel
Bericht 
olaf964 schreef:
seat leon limited edition 310 pk voor 33 mile speciaal voor nl.markt slechts 100 stuks superdeal denk ik :!: :D
8)

12 feb 2009 21:03
Profiel WWW Facebook 
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Jurgen schreef:
Die Mini van jou was idd een vurig ding :twisted:

Rotjoch :mrgreen:

12 feb 2009 21:24
Profiel
PF #911
België
Bericht 
De hot hatch om te hebben wordt de nieuwe Golf GTI (VI):
Afbeelding

Vond de vorige al erg goed, meer dan voldoende snel. Maar de nieuwe wordt nog véél beter; 11 pk en vooral 70 Nm extra (van 280 naar 350), betere afwerking binnenin, een sperdifferentieel, een lagere en sportievere daklijn (vorige voelde wat monovolume-achtig aan) en zowel een uitlaat links als rechts.

18 feb 2009 13:15
Profiel WWW
Groningen
Bericht 
En wat kunnen we concluderen a.h.v. die extra Nm's? :wink:

18 feb 2009 13:36
Profiel
PF #911
België
Bericht 
Voorlopig nog niet zoveel (nog geen volledige koppelcurve gezien), maar het is alvast veelbelovend. Zeker als je weet hoe goed de vorige al was...

18 feb 2009 13:48
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Boxster 987 NPC 1687
Amsterdam
Bericht 
Ik mis in dit topic een heel goed merk, Toyota, ik heb voor dagelijks gebruik een Landcruiser 3.0 D4D (nu 1 jaar oud) met alle opties, Het is mijn 2e LC al en doet het altijd, is zéér waardevast en rijdt heerlijk.
Niet echt duur in onderhoud, en de service en garantie/coulance van Toyota is werkelijk super.Ongevraagd zet men er bij een grote beurt (na drie jaar) 5 nwe velgen op, dit omdat er heel licht(ik had het nog niet gezien) zwarte pitjes op zaten. Bij mercedes heb ik hier na 3mnd al een gigantische strijd over gehad met een nieuwe SLK
Ik heb Audi gereden Bmw gereden Mercedes gereden, maar niet een zo goed als de LC. en ook niet zo waardevast.
Ook heb ik nog een Ssang Yong Kyron ook een diesel(mercedes motor) dit omdat ik hem voor zeeeeeeeeeeeeeer weinig kon kopen ivm fallisement 2mnd oud en slechts 2000 km op de teller.
Ik let wel goed op of er geen bekende zijn die mij hier mee zien?? hahahaha
Daar rijdt ik nu dagelijks mee, en mijn vrouw met die heerlijke LC met alle opties die ik nu moet missen in de SSang Yong, maar geniet des te meer van elke rit in :D mijn Boxster :D (987) van 2005

18 feb 2009 16:12
Profiel
PorscheForum Junkie
Geen Boxster 981 S meer
Bericht 
Ik golf niet, ik heb geen feestjes waar ik moet vertellen dat ik een Porsche heb en rij dagelijks in een Opel. Mag ik nu nog mee doen?

18 feb 2009 16:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 987 NPC 1687
Amsterdam
Bericht 
op ieder potje past een dekseltje!

18 feb 2009 16:50
Profiel
PF #911
België
Bericht 
Mijn vader heeft altijd Toyota gereden en ook nooit problemen ondervonden. De laatste tijd zijn ze op het vlak van afwerkingskwaliteit en demping van de motor- en rijgeluiden er sterk op vooruit gegaan. De nieuwe Avensis (vooral als Wagon) is op dit moment zeker een van mijn favorieten in het segment van de gezinswagens:
Afbeelding

Toch denk ik dat meeste autofanaten op dit forum naar een iets passionelere en meeslepende wagen op zoek zijn...

18 feb 2009 16:53
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 262 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende