Auteur |
Bericht |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Same here. Gaan wel vaker uit eten, maar op Valentijn iets specialer. Vorig jaar http://www.sazanka.nl/ dit maal http://www.tollius.nl/
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
13 feb 2009 0:03 |
|
|
Lydia
|
Ik heb wat leuks voor de meiden gekocht. Kan toch ook?
Vrouwen vinden dit toch doorgaans wel een speciale dag!
|
13 feb 2009 0:07 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Het is een dag dat je mensen blij maakt waarvan je houdt, dus dat mogen zeker ook je dochters zijn, Lydia!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
13 feb 2009 0:08 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
13 feb 2009 2:04 |
|
|
horn
PF #57
|
ben zelf ook de man van de kadootjes het hele jaar door, verrassingen, dinertjes, bloemen etc - maar ik vind valentijn toch altijd wel een dag om iets leuks te doen. Ieder z'n meuk, blijkt maar weer.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
13 feb 2009 8:06 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Zit ik gisteren in de auto op weg naar Brussels, hoor ik op de radio een Belgische presentator, dat er een onderzoek in Europa is geweest dat de Nederlander het minste geld voor Valentijn uitgeeft. De zuinige Nederlander geeft gemiddeld 50 euro uit. Zo veel?, was mijn gedachte? Hij koopt een bosje bloemen voor zijn geliefde niet eens een mooi Boeket, zei hij lachend. Tijdens de lunch hebben wij hier nog uitvoerig over gesproken met de Belgen.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
13 feb 2009 9:16 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zal morgen maar ff meegaan naar de plaatselijke AH
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
13 feb 2009 9:38 |
|
|
cabrio wim
|
Als dat de verrassing voor is voor Saskia.
Trakteer morgen mijn schatje op een 5 gangen kreeften menu.
|
13 feb 2009 9:54 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Dat zei die presentator ook nog. Of hij geeft een kado waar hij zelf ook plezier aan heeft zoals een diner voor 2 of weekendje weg. Ik ga met mijn liefje een weekend naar het Sauerland toe.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
13 feb 2009 10:13 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
net kleinigheid gekocht. Kan het niet laten wat te doen, en wil ook weer geen mega cadeau's doen - da's zooo Belgisch
|
13 feb 2009 13:11 |
|
|
Lydia
|
@ Barolo: Ik las in de krant dat wij zuunige Nederlanders voor € 20 een kado geven, € 50 is toch niet echt weinig.
Alhoewel ik liever voor een kreeftmenu ga. Is toch mijn lievelingseten ...
|
13 feb 2009 13:14 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Nou nou kan het niet wat minder Wim
Zal kijken welke bloemen in de aanbieding zijn bij AH
In deze barre tijden van recessie
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
13 feb 2009 14:32 |
|
|
Alexander911
Loosdrecht
|
shit man morgen heb ik natuurlijk een drukke dag met al die etentjes , kaarten en rozen die ik van al die vrouwen krijg.
_________________________________________ Een Bankier is net als een foute vrouw als het geld op is zijn beide vertrokken.
|
13 feb 2009 17:08 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Heren, Heren, (En natuurlijk dame!!)
Ik heb het schaamrood op mijn kaken als ik dingen hoor als bloemen, kreeftenmenu's etc. Ik denk dat ik zo de stad nog maar even in moet........ de directrice is niet thuis vanavond, kan ik nog mooi wat halen maarrrr wat?
En idd zoals Wim deze topic begon in 2007 niet over Porsches praten, wordt ze ook blij van
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
13 feb 2009 17:28 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
|
13 feb 2009 17:35 |
|
|
Lydia
|
Mijn brievenbus is altijd angstvallig leeg met Valentijn ...
|
13 feb 2009 18:23 |
|
|
cabrio wim
|
Kijk dit bedoel ik nu, punten halen voor een kleine moeite.
|
13 feb 2009 19:52 |
|
|
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
Psies,
Net even een leuk lingeriesetje gehaald voor mijn vrouw.
Ben benieuwd hoe ze morgen reageert
S.
_________________________________________ The difference between men and boys.....
The speed of their toys !!
|
13 feb 2009 20:40 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
dit is toch ook een kado waar je zelf iets aan hebt
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
13 feb 2009 20:41 |
|
|
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
Psies, maar gewoon een net setje hoor.
Reactie en zelfs de maten waren goed
S.
_________________________________________ The difference between men and boys.....
The speed of their toys !!
|
14 feb 2009 16:56 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
14 dagen St Maarten ( ned.antillen..) heeft ze van me gekregen..
8 maart weg, 21 maart retour, 30 graden, zon, zee, strand....
en maar zeggen dat ik niet lief ben..
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
14 feb 2009 17:00 |
|
|
horn
PF #57
|
Hangt ervan af - wat ga jíj doen als ze op de Antillen zit... Wél een goed kado, totmbo maar even niet mee laten lezen, je verpest de markt
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 feb 2009 17:54 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
Zal toch wel gewoon lekker meegaan....@@
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
14 feb 2009 17:57 |
|
|
Turbi
911/964 Carrera II 3.6Solothurn CH
|
Ik heb mn vriendje een kookboekje gestuurd (hoewel hij al 1 * heeft) en mn stiefdochter gothic-kleding (een 13-jarige heeft zo haar voorkeuren) en haar met papa een paar dagen samen weggestuurd... Vader-dochter dingen doen.
Sinds het meisje i.v.m. verwaarlozing en het dienstmeid moeten spelen op de vuilnisbelt waar dr moeder woont, daar is weggelopen, heeft ze nu wel weer wat zin in het leven en zegt ze mij toch meer als een echte moeder te zien...
Ze vond het geweldig gisteren opgehaald te worden uit het zwembad in Hilverdorp, na de waterpolotraining. Zoiets is haar nog nooit overkomen!
Toen ik die twee blije koppies zag, was mijn Valentijn ook al goed, maar via de post kwam er nog een pakketje voor me van mn TOTMBO-tje...
_________________________________________ Reality is only for those who lack imagination
|
14 feb 2009 19:01 |
|
|
Lydia
|
Ik heb vandaag een refill voor mezelf gekocht voor Valentijn van de kadobon die ik van het 'treintje' van het Autobahnrasen heb gekregen
Volgens mij hoeft een kado ook helemaal niet groot of duur te zijn. Dat je er aan (aan haar en aan Valentijnsdag) gedacht hebt, zou voor mij het belangrijkste zijn.
|
14 feb 2009 21:45 |
|
|