Auteur |
Bericht |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Goedemiddag Jaap
Soppen maar
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
05 feb 2009 16:15 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Bij radar niet dus. Je wordt daar in een hoek gedrukt. Daarnaast presteert Radar het keer op keer met oude gegevens te komen, of gegevens te gebruiken op zo'n wijze dat de kijker op het verkeerde been wordt gezet.
Radar is een grotere oplichter dan welk bedrijf daar ook in de mangel wordt genomen. En die blonde... wat een k*twijf is dat zeg... BAH!
En dit is dus mijn genuanceerde mening over radar!
|
13 feb 2009 11:48 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
+1
Ook mbt onze blonde vriendin....
Ik lees ook met verbazing dat sommigen haar aantrekkelijk vinden... Ach ieder zijn meug. Ik denk dan gelijk aan Max Mosley parties...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
13 feb 2009 11:50 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Exact. Als je langs komt krijg je ook niet de gelegenheid om jouw verhaal te vertellen. Nog afgezien van het feit dat de gemiddelde kijker van radar met rook-vuur gedachten achter de buis zit.
|
13 feb 2009 11:52 |
|
|
Devils son
|
Dat begrijp ik ook niet, maar toen ik het wilde typen dacht ik... het is ook niet ter zake doende.
|
13 feb 2009 11:55 |
|
|
Devils son
|
Dat is vaak het beste: negeren. Tenzij je echt de fout in bent gegaan, maar anders...
Ik hoop wel dat er eens een keer iemand die Antoinette door de mangel haalt. Dat ze eens een keer zelf voelt hoe het is. Ik ken nl. ook enkele slachtoffers, zowel klein als groot. Waaronder een dame die ik ontmoette in een ander verband. Iemand die zich totaal niet kon verdedigen, maar wiens bedrijf wel volledig naar de klote is geholpen...
Diezelfde dame heeft overigens de verwijten aantoonbaar binnen een dag weerlegd. Maar denk je dat radar dat wilde weten? Nee hoor. Als radar zelf een half uur de zaak had uitgezocht hadden ze geweten dat er niets aan de hand was... Maar goed, het was leuke t.v. Ten koste van een onderneemster.
Mensen kapot maken voor de kijkcijfers, dat is wat radar meermaals heeft gepresteerd. WAL-GE-LIJK!
|
13 feb 2009 12:03 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Exact hetzelfde meegemaakt (maar dan met KASSA): "sorry, het item is al opgenomen".
Nou en? Dan hoef je het nog niet uit te zenden???!!
=
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
13 feb 2009 12:11 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
13 feb 2009 13:49 |
|
|
Jort
Groningen
|
Mijn ervaring is een andere, dus de waarheid ligt zoals gebruikelijk ergens in het midden, schat ik in.
Zoals gezegd, er zijn ook voldoende voorbeelden te noemen waar ze het wel bij het rechte eind hadden.
_________________________________________ Tjolk.
|
13 feb 2009 14:07 |
|
|
Jort
Groningen
|
Uh.. of een gedupeerde.
Nee, maar het "onterecht aan de schandpaal nagelen" gebeurt overal in de media. Wellicht ook in de krant die je vanmorgen opensloeg, of je favoriete blog. Daarmee praat ik het overigens niet goed.
|
13 feb 2009 15:13 |
|
|
Jort
Groningen
|
In mijn geval weet ik met 100% zekerheid dat de de fout bij de tegenpartij lag en deze niet welwillend was om tot een oplossing te komen, dus wederhoor was voor mij niet meer nodig. Dat gezegd hebbende, die mogelijkheid krijgt de tegenpartij bij Kassa doorgaans wel, zie Volvo als voorbeeld. Nee, ik schreef niet voor niets dat ik het niet goed praat, maar we moeten ook niet hypocriet en/of selectief zijn met het vingertje wijzen. Waar gehakt wordt vallen spaanders en bij de media zijn dat soms extra dikke spaanders.
Met dit soort generalisaties kan ik niets. Schaar ik op dezelfde hoop als: politici zijn corrupt.
|
13 feb 2009 15:41 |
|
|
Jort
Groningen
|
Ik was al meer dan eens gedupeerde, hetgeen ook valt onder de noemder "slachtoffer", maar ik denk dat ik weet waar je op doelt...
Ik val in herhaling, maar de waarheid ligt zoals zo vaak ongetwijfeld ergens in het midden.
|
13 feb 2009 16:13 |
|
|
Devils son
|
Ik ken er teveel waarbij ze het opzettelijk bij het verkeerde eind hadden. Ik geloof best dat ze ook wel eens gelijk hebben. Ook de Story heeft het wel eens goed...
|
13 feb 2009 16:23 |
|
|
Devils son
|
Een interviewer kan de geïnterviewde anders prima in de hoek zetten... De gelegenheid om langs te komen is iets anders dan wederhoor. Daarnaast: het is wezenlijk verkeerd om via een programma als radar je gelijk te halen. De schandpaal is in NL niet voor niets al lang en breed afgeschaft.
Radar gaat vaak BEWUST de fout in. Dat is iets anders dan spaanders.
|
13 feb 2009 16:26 |
|
|
Jort
Groningen
|
Het zal niet gaan zoals in de rechtbank nee..., blijft televisie. Maar de tegenpartij kan wel gewoon juridische en/of andere adviseurs meenemen om dat "in de hoek zetten" te voorkomen. In theorie mee eens, in de praktijk lijkt het soms de laatste mogelijkheid. En de schandpaal mag in theorie dan afgeschaft zijn, ook de praktijk lijkt daar anders. Op die toer: ondernemers gaan ook regelmatig bewust de fout in. Bijna menselijk.
|
13 feb 2009 16:33 |
|
|
Devils son
|
Jij denkt werkelijk dat dat wordt toegelaten? Ik zie het al voor me... Dat zou nog wat zijn als radar werkelijk de feiten checkt en pas nadat GEBLEKEN is dat de klacht terecht is over gaat tot deze methode. Maar radar heeft het dus geregeld gepresteerd om met onjuiste weergaven te komen. En opzettelijk, daar ben ik na de voorbeelden die ik ken van overtuigd. Het is schandalig dat dit van belastinggeld wordt gemaakt...
Jij vindt een bedrijf ten gronde richten, mensen richting faillissement helpen hetzelfde als een klacht niet goed oplossen?
Ik niet. Druk ik het zachtjes uit.
|
13 feb 2009 16:39 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
gast, Devils son, zo is het, ook imo
Ik heb het Exota drama van net FF te dichtbij meegemaakt.........
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
13 feb 2009 16:45 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zo heb je hier op radio NH op donderdagmiddag de klaaglijn.
Was in het begin nog wel leuk en er kwamen serieuze onderwerpen aan bod, natuurlijk veel bankstellen en jasjes die verkleuren etc.
Maar de laatste tijd veel prutswerk en zou de mensen hiervoor liever in bescherming nemen.
Wat je ook vaak ziet is dat de ondernemers die ze dan opbellen niet aan de telefoon komen.
De naam van het bedrijf komt wel behoorlijk naar voren, vooral als ze niet reageren
|
13 feb 2009 16:50 |
|
|
Reñger
|
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
13 feb 2009 16:51 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Kan het me nog goed herrinneren
Maar het proces tegen de Vara heeft wel héél erg lang geduurd
En uiteindelijk door hun gewonnen, zover ik weet
|
13 feb 2009 16:56 |
|
|
Reñger
|
Klopt, Hans, maar @@##$$ SCHRALE TROOST!
Wikipedia heeft de volledige historie: De Exota affaire
Laatst bijgewerkt door Reñger op 13 feb 2009 17:00, in totaal 1 keer bewerkt.
|
13 feb 2009 16:58 |
|
|
Jort
Groningen
|
Misschien toch eens vaker kijken, voor een completer beeld. Dikwijls sturen de ondernemers deze mensen ook als plaatsvervanger. Zie bijvoorbeeld de xbox360. Ik en anderen hebben er toch wat aan gehad, kan ik niet van elke betaalde belastingcent zeggen, ben ik bang.
Organisaties richten in de praktijk ook individuen te gronde.
|
13 feb 2009 16:58 |
|
|
Jort
Groningen
|
Beperk je tot de feiten graag. Als Horn vertelt dat hij iemand bij het productieteam van Kat in de Zak heeft gebruikt om een geschil met een onderneming op te lossen, wordt hij ook niet tot fan van het programma en SBS6 gebombardeerd. Ik zeg, de werkelijkheid is genuanceerder dan de stelligheid die hier voorbij komt.
Horn heeft ook " schijt aan de wet"?
Ben blij dat ik in dit geval de rechter niet heb hoeven inschakelen, had me klauwen tijd en geld gekost en de ondernemer had zich rotgelachen. Je causaal verband is volledig uit de lucht gegrepen.
Laatst bijgewerkt door Jort op 13 feb 2009 17:19, in totaal 1 keer bewerkt.
|
13 feb 2009 17:03 |
|
|
Reñger
|
Heb jij enig idee HOEVEEL gezinnen te gronde zijn gericht door die @@%%@@ van Dam indertijd
Aan M'n Klompen met die suggestieve programma's.
|
13 feb 2009 17:05 |
|
|
Jort
Groningen
|
Vooral blijven dooremmeren over een voorbeeld van 40 jaar geleden. De Duitsers (wie?) waren ook fout in de oorlog...
|
13 feb 2009 17:07 |
|
|