Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 17:26

Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Even voorstellen : Jos en op zoek naar een 996 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Even voorstellen : Jos en op zoek naar een 996
Hallo allemaal,

Voordat ik een vraag op dit mooie forum stel, zal ik me even netjes voorstellen. Ik ben Jos uit Noordholland en (nog) niet in het bezit van een Porsche, wel op zoek naar een andere auto mogelijk een 996 vanaf bouwjaar 2002. Vandaar dat ik hier al een tijdje informatie aan het verzamelen ben.

Mijn eerste echte kennismaking met de 911 was zo'n 12 jaar geleden bij Theo Jansen. Na daar een tijdje te hebben rondgekeken, kwam Theo naar ons (mijn vriendin en ik) toe en het eerste wat hij zei was : "ik heb er eentje voor jullie klaargezet". Bleek dat we met een 3.2 op pad gestuurd werden. Geweldige ervaring en daarna moest en zou er een 911 komen. Bijna bij TJ gekocht als er niet in mijn eigen woonplaats een fraai exemplaar te koop kwam.

Deze zwarte 3.2 uit 1988 heb ik uiteindelijk gekocht als auto voor erbij. Stapte na ieder ritje uit met een enorme :D . Auto na een paar jaar aan een vriend verkocht omdat ik er op het laatst door tijdgebrek wel erg weinig kilometers mee maakte.

Specificaties van de 996 die ik zoek, zal ik posten in het topic "Occasions gevraagd".

Groet,
Jos

13 feb 2009 21:05
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
Welkom Jos, mooie dingen in het verschiet dus 8) . Leuk dat je zo'n goeie herinneringen aan de 3.2 hebt, is natuurlijk ook wel een hele pure Porsche :wink: . Zeker gaan proefrijden dus met die 996, is vele malen moderner en ook wel weer indrukwekkender. 2002 neem ik aan vanwege de nieuwere motor? Veel zoekplezier! (enne, Theo Jansen heeft ook genoeg 996en om uit te kiezen, kijk maar eens op zijn site als je dat al niet gedaan had).

13 feb 2009 21:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Omg. Amsterdam
Bericht 
Welkom op het forum en veel plezier met je zoektocht.

14 feb 2009 9:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Welkom op het forum en succes met de zoektocht. 996's zijn gunstig geprijsd en er zijn er genoeg van. Dit moet dus wel lukken.

14 feb 2009 11:15
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ]