Auteur |
Bericht |
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.Noord Holland
|
Bert ik kan je foto's niet openen. Heb ik wat speciale software nodig. Ben benieuwd. gr. Ernest
_________________________________________ Last Rat standing
|
12 feb 2009 23:04 |
|
|
Bertroex
Een heerlijke Carrera 3.o targa en nog wat ander porsche gedonderkort by Newark-on-Trent, U.K
|
Ernest,
Ik had de foto's direct en schnellschnell van Rennlist gecopieerd. Sorry, ik heb de originele post aangepast en hopelijk zullen de foto's nu verschijnen.
MvG,
Bert
_________________________________________ http://911carrera3.com Registrar for the Carrera 3.o and Turbo 3.o worldwide register
|
13 feb 2009 0:28 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
|
Hey Bert,
Mooie foto's. Ik zal eens in mijn boekje kijken naar de kleurcode.
gr. en bedankt
Ernest
|
13 feb 2009 15:58 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Zelf enkele dagen terug... Nog nooit zoveel sneeuw meegemaakt in Italië (schijnt ook sinds 1986 niet meer te zijn voorgekomen zo veel sneeuw...). Heb meermaals de kettingen nodig gehad (en daarbij ook veel bekijks gehad). De auto heeft zich wel weer van haar beste kant laten zien: ook bij deze omstandigheden was het iedere dag zonder problemen over slechte wegen naar de pistes toe.
Deze omstandigheden zijn natuurlijk niet alleen maar vervelend, het stukje van Canazei naar Lupio Bianco (voor de bekenden...) heb ik enkele malen heerlijk dwars kunnen gaan.
Maar toch: liever de volgende keer wat minder sneeuw. 6 dagen is mij teveel van het goede, met racecarvers is diepe sneeuw gewoon kilo utrecht tango.
En een lawine over de piste is ook niet leuk... Zeker niet als jouw vrouw er half onder ligt. Gelukkig niemand echt bedolven geraakt, maar het blijft een hele vreemde gewaarwording als je ineens alleen nog maar wit om je heen ziet.
|
15 feb 2009 14:26 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
|
Ik was in de omgeving van het Zwarte Woud zekere de enige 964C4 maar heb ook geen andere coupes gezien. Wel veel Cayennes. Was jij ook de enige in de omgeving van je ski plek Devils son?
|
15 feb 2009 14:46 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Een understatement... Mooi dat het goed afgelopen is!!
Het is dit jaar sowieso niet behelpen met sneeuw in de alpen, helemaal in vergelijking met de afgelopen winters. Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat pistes dicht gingen door een te grote hoeveelheid aan sneeuw. Het is ook nooit goed!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
15 feb 2009 15:33 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Twee jaar terug een andere 911 (996) gezien met skidrager op het dak en daarvoor wel eens een boxster met skidragers onderweg in Oostenrijk.
Wel een paar keer een 911 zien rijden deze vakantie. Maar die oogde niet als daar voor de wintersport. En het was ook niet op de dagen dat de weg wit/bruinig was.
|
15 feb 2009 15:38 |
|
|
Devils son
|
Pistes dicht, liften dicht, Sellaronde dicht... Ja, het was sommige dagen niet best. Maar goed, toch iedere dag op de latten gestaan, al zijn we op de slechtste dagen niet verder gekomen dan 15 km, waar we op een normale dag skiën 50 km afleggen.
|
15 feb 2009 15:40 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
|
Bert schreef
Bert net de auto even gewassen en gekeken en het is Cobaltblauw.
goed gezien door jou.
|
15 feb 2009 15:43 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Vandaag aangekomen, 't is een goed appartement en goed maar te warm weer.
Zojuist even je route uitgestippeld fewwww dat wordt nog een druk dagiie
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
28 feb 2009 19:17 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Lekker hoor!!! Ik ben gezond jaloers!!! Geniet er van!!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
28 feb 2009 19:41 |
|
|
Erik 912T
993T varioram, ex 912T '69Wassenaar
|
Aaahhhh, 1600 km genot! Gave foto met de ski's op het dak, goed idee!
|
28 feb 2009 20:02 |
|
|
Devils son
|
Ja, je moet er wel wat voor doen... Maar er zitten ook wat alternatieven in.
Te warm is een vaker voorkomend probleem. Zijn daarom dit jaar ook eerder gegaan. Niet dat het echt hielp met het weer...
|
28 feb 2009 22:55 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
vandaag was het in de ochtend helder en te warm, maar in de middag trok het dicht en wat het goed te doen. Net gekeken voor de komende week niet al te warm weer voorspelt.
Morgen de Sella normale style op de planning en voor vanavond een pastatje met een pilsje of twee
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
01 maart 2009 19:53 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
|
Nieuwe sneeuw foto in Album.
Veel sneeuwplezier allemaal!!!!!!
http://www.porscheforum.nl/album_page.php?pic_id=41287