Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 13:42

Antwoord op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Iemand Tros Radar gezien, storing aan de Volvo 60 ? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
RenDo schreef:
:evil: Klopt, Hans, maar @@##$$ SCHRALE TROOST!

Wikipedia heeft de volledige historie: De Exota affaire

Even snel doorgenomen, wat een drama zeg :!:

13 feb 2009 17:12
Profiel
911 3.2 Targa 1987
Oosterhout (NB)
Bericht 
Jort schreef:
over een voorbeeld van 40 jaar geleden.

Ik wens het je niet toe om dat aan den lijve mee te maken, Jort. Wel een leerzame periode voor betrokkenen.

13 feb 2009 17:18
Profiel WWW
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Jort schreef:

Misschien toch eens vaker kijken, voor een completer beeld. Dikwijls sturen de ondernemers deze mensen ook als plaatsvervanger.

Als iemand de gelegenheid niet krijgt kan hij nog zo goed zijn verhaal vertellen, je hebt er geen donder aan. Ik weet best wie er allemaal komen, ik ken ook hun ervaringen...

Citaat:
Zie bijvoorbeeld de xbox360.

Ook Jet Cars zal wel eens een goede auto verkocht hebben...

Citaat:
Ik en anderen hebben er toch wat aan gehad, kan ik niet van elke betaalde belastingcent zeggen, ben ik bang. :lol: :wink:

Ga jij het even uitleggen aan de ondernemer die failliet gaat dat jij er "wat" aan hebt gehad?

Citaat:
Organisaties richten in de praktijk ook individuen te gronde.

Dus omdat er organisaties zijn die er walgelijke praktijken op nahouden, moet radar het ook maar mogen?

Ik kan mijn ogen niet geloven... :shock:

Zelfs op dit forum, gewoon gerund door welwillenden die hun vrije tijd opgeven voor iets leuks op het internet, krijg je terecht een draai om je oren als je een ondernemer zwart wil maken. Ik zie niet in waarom de PO niet op zijn minst die normen en waarden kan overnemen. Zeker niet met een kabinet die zo'n beetje iedere scheet van de burger wil verbieden.

Jort, ik neem aan dat jij enigszins verblind bent door jouw ervaring en daarom radar bij jou weinig kwaad kan doen. Maar het blijven schurken.

13 feb 2009 17:20
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Jort schreef:
Vooral blijven dooremmeren over een voorbeeld van 40 jaar geleden. De Duitsers (wie?) waren ook fout in de oorlog... :roll:

Ik ken dus uit eerste hand een voorbeeld van een onderneemster, door radar, vorig jaar.

Naast een hoop andere zaken waar weldegelijk schade is geleden, ook al is dat niet meteen faillissement.

Dus ook radar is zo de fout in gegaan. De meeste kleinere ondernemers die failliet zijn gegaan kunnen echter niet vechten, dus daar hoor je niets over.

13 feb 2009 17:23
Profiel
Groningen
Bericht 
Devils son schreef:
Ik weet best wie er allemaal komen, ik ken ook hun ervaringen...

En eerder suggereerde je dat ze niet worden toegelaten... :scratch:

Citaat:
Ga jij het even uitleggen aan de ondernemer die failliet gaat dat jij er "wat" aan hebt gehad?

Die gaat niet failliet.
Maar vooral veel van de organisaties met nagenoeg monopoliepositie die voorbijkomen, waren in een gezonde markt allang failliet vanwege slecht ondernemerschap.

Citaat:
Dus omdat er organisaties zijn die er walgelijke praktijken op nahouden, moet radar het ook maar mogen?

Die heb ik eerder al beantwoord.

Citaat:
Jort, ik neem aan dat jij enigszins verblind bent door jouw ervaring en daarom radar bij jou weinig kwaad kan doen. Maar het blijven schurken.

3de keer: geldt voor beide partijen ben ik bang.

13 feb 2009 17:28
Profiel
Groningen
Bericht 
gast schreef:
Het IS toch een feit dat jij fan bent van de Vara

Gebaseerd op wat? Net zo feitelijk als dat jij gek bent op spruiten.

Citaat:
en hun consumentenprogramma :!: Die gekleurdheid mag toch zeker wel aangemerkt worden?

Omdat ik nuanceer? Dat laatste schijnt een moeilijk te begrijpen iets te zijn bij sommigen.

Citaat:
ook typisch Vara gedrag; over de fouten van henzelf (en hun fans) mag je het niet hebben.

Ja, die arme ondernemers... zoiets?

Blijft lastig dat zwart/wit denken, ik beloof je te oefenen. :wink:

13 feb 2009 17:36
Profiel
Bericht 
Jort schreef:
Devils son schreef:
Ik weet best wie er allemaal komen, ik ken ook hun ervaringen...

En eerder suggereerde je dat ze niet worden toegelaten... :scratch:

Meenemen in de hoek zodat ze kunnen ingrijpen, zoals jij eerder suggereerde. Dat wordt niet toegelaten.

Citaat:

Die gaat niet failliet.

Ik heb het over het algemeen. Nogmaals: Jet Cars verkoopt ook wel eens een goede auto. Ik geloof graag dat in jouw situatie e.e.a. volledig on the up and up is, maar we hebben het dus over het programma als geheel. En DAT (programma en/of de methoden) is niet kies.

Citaat:
Maar vooral veel van de organisaties met nagenoeg monopoliepositie die voorbijkomen, waren in een gezonde markt allang failliet vanwege slecht ondernemerschap.

En dat maakt radar een goed programma?

Citaat:
Die heb ik eerder al beantwoord.

Ik heb "zij doen het ook"-argumenten gelezen, maar dat overtuigt niet bepaald.

Citaat:
3de keer: geldt voor beide partijen ben ik bang.

Ik ben bang van niet. Ik heb nooit wat gehad met dit soort programma's, al ver voordat radar bestond. Dat ik ten aanzien van een deel van de uitzendingen van radar indirect (en ook directe, net als iedere Nederlander, maar daar komen we tzt nog wel achter) belangen geschaad zie is een feit, maar daarom heb ik het ook vooral niet daarover. Daar ben ik niet objectief. Ten aanzien van een onderneemster die zichzelf niet kan verdedigen en die wordt vermorzeld door een met belastinggeld gesponsord programma die ik toevallig tegen kom... dan wel.

13 feb 2009 17:39
Profiel
Groningen
Bericht 
Devils son schreef:

Meenemen in de hoek zodat ze kunnen ingrijpen, zoals jij eerder suggereerde. Dat wordt niet toegelaten.

Dat heb ik dan ook niet geschreven..

Citaat:
Ik heb het over het algemeen. Nogmaals: Jet Cars verkoopt ook wel eens een goede auto. Ik geloof graag dat in jouw situatie e.e.a. volledig on the up and up is, maar we hebben het dus over het programma als geheel.

Ik ook en we komen niets dichter tot elkaar. Jij zegt dat het terecht aanpakken ver in de minderheid is, ik zeg dat ze door de bank genomen terecht veel organisaties aanpakken, maar ook af en toe onterecht.

Citaat:
En DAT (programma en/of de methoden) is niet kies.

Dat de methode en redenering te wensen over laat, ontken ik niet.

Citaat:
Ik heb "zij doen het ook"-argumenten gelezen, maar dat overtuigt niet bepaald.

Dan heb je niet alles gelezen (zie mijn bericht waar ik ons vergelijk met de VS).

Citaat:
Ten aanzien van een onderneemster die zichzelf niet kan verdedigen en die wordt vermorzeld door een met belastinggeld gesponsord programma die ik toevallig tegen kom... dan wel.

Precies en een ander is er van overtuigd dat zonder zo'n programma sommige individuen worden vermorzeld door bepaalde instanties. Triest, vanuit beide oogpunten.

Ik zit ook regelmatig met gekromde tenen naar deze programma's te kijken, maar schrijf ze vooralsnog niet allemaal volledig af. Dat kan best veranderen in de toekomst, net zoals jouw mening over de Telegraaf/Volkskrant (sprak hij die de NRC ook niet altijd even hoog heeft zitten... :roll: ) :wink:

13 feb 2009 17:52
Profiel
Bericht 
Jort schreef:
Precies en een ander is er van overtuigd dat zonder zo'n programma sommige individuen worden vermorzeld door bepaalde instanties. Triest, vanuit beide oogpunten.

Ik ken voorbeelden... Mensen die b.v. door verzekeringen de vernieling in zijn geholpen. Laat radar nu net die groep juist helpen (de verzekeringsmaatschappijen dus).

Maar daar gaat het niet om. Radar is een vorm van eigenrichting. Hoe frustrerend het ook soms kan zijn dat je niet je recht kan halen, je recht halen via radar is geen goede oplossing. Het verergert het probleem ipv dat het het probleem op lost. Het is zoiets als "dan maar ook onterechte slachtoffers aan de andere zijde"... terwijl ALTIJD de zwakkeren (ondernemers dan wel consumenten) de rekening betalen. En daar, mijn waarde, heb ik het grootste probleem mee. Als radar een bedrijf als Shell aan zou pakken... ach, dat overleeft Shell wel (die worden harder genaaid door een Greenpeace als het GP uitkomt).

13 feb 2009 18:00
Profiel
Groningen
Bericht 
Devils son schreef:
Als radar een bedrijf als Shell aan zou pakken... ach, dat overleeft Shell wel

Denk dat daar een fundamenteel verschil zit in het beeld dat we hebben van de gemiddelde uitzending. Bijna wekelijks terugkerende organisaties zijn bijvoorbeeld Essent, Ziggo, in het verleden KPN, maar wat langer geleden ook bijvoorbeeld de IBG.... Dat zijn/waren niet de kleine jongens. Zeker de als maar groeiende kabelaar heeft wat dat betreft niet hoeven vrezen voor zijn voortbestaan. Dus de suggestie dat het programma zich met name richt op de kleinere/zwakkere onderneming is m.i. niet juist.

13 feb 2009 18:12
Profiel
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
:popcorn:

13 feb 2009 18:16
Profiel WWW
Bericht 
Jort schreef:
Dus de suggestie dat het programma zich met name richt op de kleinere/zwakkere onderneming is m.i. niet juist.

Ik zeg niet met name, maar ook. De percentages ken ik niet, ik kijk niet vaak naar het programma. Het heeft weinig zin om je te ergeren voor de t.v.

Overigens, met onjuiste voorstellingen van zaken komen is ook onjuist als het om grotere bedrijven gaat. Het is alleen minder kwalijk, maar wel kwalijk. Maar goed, ik geloof dat we het wel eens zijn dat de methodes van radar iig niet altijd correct zijn.

13 feb 2009 20:49
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Ik lees anders dat:
- in het eerste geval de voorzieningenrechter wel vond dat er voldoende wederhoor en inzicht door Radar was verschaft;
- in het tweede geval de zaak niet voldoende aantoonbaar was.

Maar niet voldoende bewijs is niet gelijk aan onschuldig zijn.

De uitkomst van dit kort geding bewijst je eerder gemaakte punt dus niet echt.

14 feb 2009 10:17
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
o ja, ' t is weer TROS Radar tijd vanavond, voor de liefhebbers :twisted: .

16 feb 2009 21:44
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Vond mevr. Kantelberg wel moedig om te komen, maar vervelend om te zien hoe ze met schokken en stoten zich probeerde te verweren :oops:

En je zag dat "onze vriendin" zich nog inhield, want ze kon haar best van de tafel vegen :evil:

16 feb 2009 22:23
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht 
Vroeger stond de A nog op z'n kant! :lol:

16 feb 2009 22:30
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4