Auteur |
Bericht |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
"Luiwammes"
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
17 feb 2009 8:44 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Ik heb lekker notenbrood gehaald bij de AH2go dus als er liefhebbers zijn.
Fijne dag allemaal.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
17 feb 2009 8:47 |
|
|
cabrio wim
|
Hans waarschijnlijk, zat te wachten op mijn broodjes die er niet waren.
|
17 feb 2009 8:59 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Goedemorgen allen,
Geen koffiemelk??? OK, zwart bakkie dan.
Het is hier nu wel vreselijk druilerig weer.
Ga meteen maar aan het werk, met een zwarte kop koffie en een stuk notenbrood, bedankt Patrick.
Werk ze allen.
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
17 feb 2009 9:07 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Koude start hier vanmorgen. Caramba, kwam met moeite mijn bed uit. En kreeg mezelf daarna niet echt in de 2e versnelling!
Ik heb koffiemelk bij me. En heb ook nog eens mijn beruchte Lydia-koffie gezet. Om eens goed wakker te worden!
Fijne dinsdagdag allemaal, en werk lekker!
|
17 feb 2009 9:16 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Goedemorgen Forummers vanuit een koud en nat België! Heerlijk kopje koffie Lydia!
Rap aan de slag, want er ligt een hoop werk. Allemaal veel plezier vandaag!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
17 feb 2009 9:32 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Ook goedemorgen! Hier ook druilweer, typisch voor deze tijd van het jaar. Maar, de dagen beginnen al weer te lengen, de lente komt er (ooit) aan!
Werk ze allemaal!
|
17 feb 2009 9:43 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
JW blauw bij de GAll&Gall euro 174,50!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
17 feb 2009 9:57 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... en dan heb je nog niet eens 1 liter
MoGgUH ...
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
17 feb 2009 10:10 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... had je dat maar geweten, voordat je mij een van de JW's aan bood
|
17 feb 2009 10:51 |
|
|
kickend
|
Kan je hier nog een heel sterk bakkie krijgen of is de pot leeg
werk ze allen
|
17 feb 2009 10:54 |
|
|
Reñger
|
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
17 feb 2009 11:07 |
|
|
Lydia
|
Kan me niet voorstellen dat jullie als kenners van JW niet weten dat de Blue aan de prijs is. Stelletje drankkenners ...
Koffiemelk had ik meegenomen hoor, Marcel!
Ik hoorde vanmorgen dat als je geflitst wordt de politie van NH de foto op internet plaatst. Je kunt dan met de code die op je boete staat inloggen en de foto bekijken. Kijk, ook eens wat grappig nieuws zo op een dinsdag!
|
17 feb 2009 11:23 |
|
|
cabrio wim
|
Zit net aan de heerlijke koffie, en heb even op de webcam van Vandans gekeken.
Wist het al van Timo had deze morgen gebeld dat er 50 cm sneeuw gevallen was. Vanaf morgen weer open weer volgens de kenners daar.
Zicht nul
Deze is op 1500 meter, iets zicht maar geen skiërs te zien.
|
17 feb 2009 11:44 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Is eigenlijk niet zo grappig, las vanochtend in de Volkskrant namelijk dat je gelijk alle andere info zoals ijkrapport van het flitsapparaat etc. ook meteen kunt downloaden.
Als ze dit landelijk gaan invoeren is de mogelijkheid om onder een boete uit te komen door justitie op te zadelen met een hoop administratieve romslomp (waardoor sommige zaken geseponeerd worden) volgens mij verleden tijd!
Hierover was recent nog ergens een draadje op het forum.
|
17 feb 2009 11:52 |
|
|
Traveller69
|
Wel handig als je de P wilt verkopen en wilt bewijzen wat de topsnelheid is, gewoon even langs zo'n camera razen
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
17 feb 2009 12:07 |
|
|
Lydia
|
|
17 feb 2009 12:11 |
|
|
Reñger
|
Volgens Justitie is DIT nu precies de reden dat ze deze proef gaan doen. Ze krijgen naar verluid jaarlijks vele tienduizenden verzoeken om extra info (de meeste juist om rompslomp te veroorzaken)
Ik begreep dat andere regio's dit op korte termijn ook al in gaan voeren...... wordt er niet leuker op
Ik neem nog maar gauw een sterk bakkie om bij te komen.....
Wim, 50 cm, da's een PAK
|
17 feb 2009 12:24 |
|
|
Traveller69
|
Als je weet dat je fout bent geweest en je veroorzaakt extra rompslomp leg je in mijn ogen een onnodige belasting op het politieapparaat (waardoor daar de kosten stijgen, belasting omhoog moet en er nog meer boetes binnen moeten komen).
Ik hoop alleen dat ze eens willen gaan flitsen/controleren op echt onveilige plekken/tijdstippen (woonwijken, bij scholen) waar auto's en fietsers door elkaar rijden in plaats van op plekken waar het niet onveilig is als je iets te hard rijdt (snelweg om 1 uur 's nachts).
|
17 feb 2009 12:39 |
|
|
cabrio wim
|
Zit nog even aan de koffie, en Timo belde net nog even. Is daar maar dan 50 cm sneeuw gevallen in het Voralgebergte, wegen zijn afgesloten en lawine gevaar op hoogste niveau gezet, dus alle liften dicht.
Geven nog best wat sneeuw af voor daar, vraag mij af hoe dat komende weekend gaat worden als de wisseling van noord/midden en zuid komt.
Waarschijnlijk veel files.
Ben best blij dat ze met de chevy 4x4 zijn.
|
17 feb 2009 21:18 |
|
|
Yellowbird
|
Een goede dinsdagavond iedereen!
Ik (Carina) lees hier al een tijdje elke ochtend en avond mee, dus laat ik jullie ook eens gedag zeggen
Ik ben zelf in het Zwitserse Davos. Hier is enorm veel sneeuw gevallen afgelopen nacht en dag. De voorspelling voor morgen is droog en zonnig weer.
Zelf heb ik weinig hinder van de sneeuwval, want ik ben hier niet op wintersportvakantie maar ik ben opgenomen in een hooggebergte-ziekenhuis. Vrijdag komt Bastiaan hierheen (niet met een Porsche, maar met een 4x4 op winterbanden) en daar kijk ik enorm naar uit!
|
17 feb 2009 22:04 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
sterkte daar in het hooggebergte, Carina! Vrijdag is het zo hoor, let maar op!
|
17 feb 2009 22:07 |
|
|
Yellowbird
|
Thanx!
Ik lig inmiddels ruim twee maanden in het ziekenhuis...
'Gelukkig' dat ik m.b.t. de Porsche(forum)activiteiten in de 'meest gunstige' tijd ben opgenomen. Ik heb nog niet veel gemist.
Ja, Bastiaan reist heel wat af tussen Nederland en Zwitserland, nog geen twee weken geleden was hij hier ook.
|
17 feb 2009 22:16 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Jeetje, twee maanden ziekenhuis, dat is heftig! Zitten wij een beetje te zeuren over de economie, lekker belangrijk. Als 5-jarige heb ik een minder goed ziekenhuis ervaring (twee weken, voor een 5-jarige erg lang); sindsdien zie ik het als een gevangenis, en dan twee maanden, hoop wel voor jou dat het een positieve ontwikkeling veroorzaakt!
sterkte!
Laatst bijgewerkt door ver boven de 200 op 17 feb 2009 23:01, in totaal 1 keer bewerkt.
|
17 feb 2009 22:55 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zo zo Carina dat is andere koek
Ben zelf erg gek op Zwitserland maar voor jou ligt dat anders neem ik aan
Wat denk je als je meeleest , hoor ze eens teuten die Maukers
Hoop dat je snel weer aan de beter hand bent
Kwam zelf veel in Leysin en daar was boven ook een soort ziekenhuis/hotel/sanitorium kwenie precies hoe je dat noemt, maar voor mensen met wat problemen met hun luchtwegen
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
17 feb 2009 22:59 |
|
|