Auteur |
Bericht |
mike 93
993 C2
|
Misschien "wil" je af en toe ook niet opletten. Met een Polo of zoiets gaat het prima, maar met een Porsche.............tja en dan inderdaad niet zeuren. [/i]
_________________________________________ Een Porsche is meer dan de som der (onder)delen
|
22 dec 2007 23:31 |
|
|
drknauf
|
ze willen heel frankrijk/autoroute ook voller met flitsers gaan zetten was vandaag op het nieuws.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
22 dec 2007 23:35 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
En dan rijd jij tussen de 0-10 te hard? Dan mag je in je handjes knijpen volgens mij...
|
23 dec 2007 10:43 |
|
|
mike 93
993 C2
|
Dat was een geintjeee! Ik probeer meestal in Nederland niet boven de 30km. te hard te rijden (wet mulder), dan valt de schade nog mee.....
_________________________________________ Een Porsche is meer dan de som der (onder)delen
|
23 dec 2007 11:07 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Goede oplossing! Ik vraag me nl echt af waar ik mee bezig ben als ik die acceptgiro van 16 euro aan het overmaken ben... kost mi meer dan het oplevert!
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
23 dec 2007 11:57 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Als ze maar met hun vingers van de Autobahn afblijven...
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
23 dec 2007 12:19 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Laatst bijgewerkt door Rob Herfst op 12 feb 2009 11:24, in totaal 1 keer bewerkt.
|
11 feb 2009 21:16 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Dit feestje gaat niet heel lang meer duren maar de 1e slag is voor het na-oorlogse verzet. Yes
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
11 feb 2009 21:19 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Dit nieuwsbericht is NIET beschikbaar.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
12 feb 2009 10:54 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Ik las het net ook via GeenStijl. +1 voor flitsservice!
|
12 feb 2009 11:08 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Aangepast naar de GeenStijl link ipv Flitservice!
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
12 feb 2009 11:25 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
12 feb 2009 11:38 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Wetje Mulder is toch pas bij 30+
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
12 feb 2009 11:43 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Juist niet.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
12 feb 2009 11:46 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... dan heeft het voor mij geen nut
|
12 feb 2009 11:58 |
|
|
MS964
|
|
12 feb 2009 12:03 |
|
|
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
Haha geweldig. Mocht voor 2 boetes in 2007 (wat doorliep tot halverwege 2k8) ook wat papier die kant op gooien.
Beide bezwaren werden vervolgens door een stel corrupte rechters verworpen (ijkrapporten klopten allebei NIET!)
|
12 feb 2009 14:12 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
|
18 feb 2009 0:28 |
|
|
TheHuge
993 4S - 991 4SEindhoven
|
|
18 feb 2009 9:28 |
|
|
Gunther
|
kreeg van de week 2 brieven binnen. heb al meerdere keren gemeld dat ik niet lid wens te worden van hun vereniging.
kent iemand hier een site waar ik hun stalkende gedrag kan melden??
eikels om 3 uur s'nachts een bekeuring uitschrijven voor parkeren. zo zie je maar weer dat ook de overheid de krediet crisis niet is ontkomen.
_________________________________________ born to be alive
|
22 feb 2009 11:25 |
|
|
MS964
|
Stuk uit het AD: Hulde voor de man die jippie!
Er zijn de afgelopen jaren te veel snelheidscontroles langs snelwegen geweest en te weinig op andere plekken, waar het risico van ongelukken veel groter is.
Minister Eurlings vindt dat er meer binnen de bebouwde kom moet worden gecontroleerd. Dat zegt minister Camiel Eurlings (Verkeer en Waterstaat) in een interview met het AD. ,,Snelwegen zijn de veiligste wegen die we hebben. In woonwijken, bij scholen en bij winkelcentra, waar de risico's veel groter zijn, wordt niet of nauwelijks gecontroleerd. Dat is verkeerd,'' zegt Eurlings.
,,We moeten oppassen dat we als overheid niet onze geloofwaardigheid verliezen. Snelheidscontroles mogen niet de schijn wekken dat het er alleen maar om gaat zoveel mogelijk geld binnen te halen. Ik heb deze kwestie ook bij de mensen van justitie aangekaart.''
Eurlings vindt dat er meer aandacht moet komen voor de snelheid binnen de bebouwde kom. ,,En het is belangrijk dat we ons ook richten op andere, zo mogelijk nog grotere gevaren in het verkeer, zoals de mensen die met alcohol en drugs de weg op gaan. Dat is echt misdadig.''
,,Ik kan me niet voorstellen dat de minister wil dat er op de snelwegen helemaal niet meer door de KLPD wordt gecontroleerd op snelheid,'' reageert Ernst Koelman van Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie. ,,Die controles zijn niet populair maar we houden ze niet voor niets. Als er een ongeluk gebeurt op een snelweg heeft dat grote gevolgen, ook economische. Bovendien dient de handhaving ook milieudoeleinden, die de minister ook ondersteunt.''
Koelman onderstreept verder dat alle flitspalen in het land veel intensiever controleren dan bij snelwegen gebeurt. Bron: Algemeen Dagblad
|
26 maart 2009 13:23 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Helemaal mee eens. Zoek eerst de gavaarsetting eens op en die zit in de bebouwde kom en provinciale wegen. Van mij mogen ze zich daar suf controleren. Als ik die mannen gisteren weer op een bijna lege snelweg in een uithoek van het land zie staan vraag ik me af welke gevaren je daar aan banden legt met een snelheidscontrole.
Terwijl op een kruising hier in de wijk kort geleden een meisje is doodgereden omdat men daar rustig met 120 over de weg knalt terwijl het 50 km/u gebied is. Het OM wil wel meewerken aan de snelheidshandhaving op deze weg maar dat gaat zeker nog enige maanden duren voor men de plannen gaat bestuderen. Langs de snelweg staat ook binnen 10 minuten een kerel met camera of lasergun. Leg dat maar eens uit aan de burger.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
26 maart 2009 13:51 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Van mij niet. Even los van de woonwijken en 30-km zones. Maar 9 vd 10 boetes die ik ontvang (ik rij +/- 50.000 km per jaar) loop ik op in de stad waar je dan net met 58 km/u ongecorrigeerd wordt geflitst. Acceptgirootje van 24 euri.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
26 maart 2009 14:39 |
|
|
horn
PF #57
|
crimineel.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 maart 2009 18:03 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Ik heb er geen moeite mee; je moet ergens een grens trekken en als je daaroverheen gaat ben je de klos. Zo is het gewoon.
Gisteren zat ik ook even niet op te letten met een lekker muziekje aan; ik weet dat hij er staat en toch iets te hard langs de paal dit keer.
Wordt ook een bon voor 5-6-7 of zo te hard.
Kost me EUR 19 of zo, pech hebben niet over zeiken, aftikken en volgende keer weer beter opletten.
Meer moet je je er ook niet over opwinden, gaat nergens over.
Trouwens wel erg goed plan van Eurlings dat hij meer binnen de bebouwde kom wil gaan controleren, mijn steun heeftie !
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
26 maart 2009 18:16 |
|
|