Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 19:19

Antwoord op onderwerp  [ 293 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Slip & Slalom Training 2005 
Auteur Bericht
Bericht 
met welke auto ga je ?
mag ik er evt eentje lenen :oops:

want ik denk niet dat het op prijs gesteld word als ik met me bussie kom

09 jan 2005 18:33
Moderator
PF #57
Bericht 
ppp 356 schreef:
@Jeroen914
Ik moet toch ergens beginnen :wink:

:lol: :lol: :lol: :drive: :wink:

09 jan 2005 19:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
jaaah...top!.Zat ik net op te wachten.Kan ik mooi de grenzen van de porsche veilig verkennen.Neem vrouw ook mee(weet ze nog niet,ha ha),die heeft ook nogal last van een"pied plomb".Wij gaan dus mee!!!
:D :D

09 jan 2005 20:45
Profiel
Westervoort
Bericht 
2000 gtv schreef:
jaaah...top!.Zat ik net op te wachten.Kan ik mooi de grenzen van de porsche veilig verkennen.Neem vrouw ook mee(weet ze nog niet,ha ha),die heeft ook nogal last van een"pied plomb".Wij gaan dus mee!!!
:D :D

okee Erwin!! Trouwens, sjieke 993 hoor. :wink:

09 jan 2005 22:27
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Mag "a pied " ook?? dat die tijd nu maar een beetje vlugger gaat... das al jullie 2e meeting die ik mis :cry:

09 jan 2005 22:37
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
ppp 356 schreef:
Ik moet toch ergens beginnen :wink:

goed begin is het halve werk :D

10 jan 2005 1:09
Profiel WWW
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
LET OP!

Zojuist ben ik gebeld door Prodrive ter bevestiging van mijn aanmelding voor 13 februari 2005.

Zoals anderen heb ik me aangemeld voor de vrije datum die zo dicht mogelijk bij 13 februari lag. In mijn geval was dat 19 februari. Helaas blijkt echter de informatie onder Drivers deal (Slip & Slalom Training 13 februari 2005) niet goed door te komen. Alle personen die zich hebben aangemeld voor 19 februari worden dan ook nagebeld door Prodrive.

Met Prodrive heb ik bovendien afgesproken dat ik dit ook hier zou vermelden, met het verzoek aan deelnemers die eind van deze week nog niets van Prodrive hebben gehoord om met hun contact op te nemen :!:

Wellicht is het beter dat Mischa dit coördineert, maar i.i.g. lijkt het me nuttig dat hij het dan ook weet dus in dat geval ook PB aan MS964.

Eric

10 jan 2005 16:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
Ik had vanmiddag een mailtje gekregen van Prodrive, en die deed een bevestiging van 19 feb. Ik vond het al vreemd, wilde er al achter aan gaan, maar bij deze dus geregeld.

heb al slapeloze nachten
Sandra

10 jan 2005 17:06
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Geen paniek! :wink:

Tja, heb net gebeld met Prodrive. Hun systeem werkte niet helemaal goed :twisted: , dus dat stuk bij 'Drivers Deal' was niet helemaal doorgekomen. Maar ik heb nu contact met Mark Maaskant, ik leg de namen die ik heb naast zijn inschrijvingen, dus dat komt goed. Jullie hoeven vooralsnog niets te doen.

Inmiddels is er ook de mogelijkheid op de site van Prodrive om gewoon voor de 13e in te schrijven, dus 'nieuwelingen' ondervinden van dit verhaal geen last meer.

vr. groet,

MS964

10 jan 2005 18:32
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Heb wel netjes gedaan wat me opgedragen was :twisted: dus ingeschreven op 12 feb. Ook ik werd zojuist gebeld. Ik was gelukkig een van de weinigen die bij 'bedrijf' www.porscheforum.nl had gezet, dus zo hadden ze het herkend. Maar ze bevestigden me ook dat e.e.a. via Mischa wel voor elkaar zou komen. No worries dus... 8)

10 jan 2005 20:21
Profiel
Westervoort
Bericht 
..bedrijf ; Porsche-forum.. :roll:

Voor mij is het gelukkig nog steeds een hobby 8) :wink:

10 jan 2005 20:44
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Jurgen schreef:
..bedrijf ; Porsche-forum.. :roll:

Voor mij is het gelukkig nog steeds een hobby 8) :wink:

Nou :roll: volgens mij zijn er hier die meer tijd aan het PF besteden dan aan de klusjes van de baas :wink:

10 jan 2005 20:47
Profiel WWW Facebook 
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Voor de zekerheid zojuist toch maar een mailtje naar Prodrive gestuurd.

Ik lees dat we dus GEEN foto's of film mogen maken tijdens deze training?

Da's nou jammer......

10 jan 2005 20:49
Profiel
Bericht 
ER schreef:
Voor de zekerheid zojuist toch maar een mailtje naar Prodrive gestuurd.

Ik lees dat we dus GEEN foto's of film mogen maken tijdens deze training?

Da's nou jammer......

Er is op het circuit geen mogelijkheid toeschouwers op te vangen. Dus toeschouwers meenemen is niet zo handig. Wel is het ok als er iemand foto's of video-opnamen komt maken, mits in overleg met Prodrive. Ik geloof dat Fo zich daar al voor had aangemeld? :roll: En over zelf foto's of zo maken: dat zal ik nog even nagaan bij Prodrive.

10 jan 2005 21:08
Profiel
Bericht 
als ik meemag, graag, en ja ik had me al beschikbaar gesteld.

Digitale video-opnames is ook mogelijk.

10 jan 2005 21:17
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
fo schreef:
als ik meemag, graag, en ja ik had me al beschikbaar gesteld.

Digitale video-opnames is ook mogelijk.

Is er wat anders? Betamax?

10 jan 2005 23:48
Profiel
PorscheForum Rookie
944-2/1986
Huizen
Bericht 
Ik heb me ook aangemeld.

11 jan 2005 1:28
Profiel WWW
Bericht 
Even de laatste stand van zaken. Ingeschreven hebben:

- Horn
- Jurgen
- Sandra en ER, met 2 auto's
- Rolf
- Gizmo
- Sandra en Eric (delen een auto)
- EriC4C
- MS964
- Roel 964 C2
- P951C (2 personen)
- PPP 356
- 2000 GTV (2 personen)
- Sir Marco en Gerard (2 auto's)
- Rob
- Robvs 944

Dit zijn 17 auto's en 20 personen. Een mooie score! En het kunnen er nog meer worden, want er kan nog steeds ingeschreven worden.

Heb je je wel ingeschreven bij Prodrive, maar staat je naam niet in deze lijst (wat ik me niet kan voorstellen :wink: ), stuur me dan even een PB of mail naar: MS964@hotmail.com.

Het laatste nieuws is verder dat iedereen nog een nieuwe bevestiging krijgt van Prodrive, ook mensen die er al één hadden.

11 jan 2005 12:41
Profiel
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
Meedoen ga ik niet, want ik heb bij een dergelijke vorige sessie bijna mijn (C4-)koppeling opgerookt -- en daar ben ik nog niet overheen.
Wel wil ik komen kijken, en kan dan evt. een filmpje laten meedraaien om wat 'instant action' (lees: "burning rubber") vast te leggen....

11 jan 2005 13:17
Profiel Twitter 
foxtrot / oscar
Bericht 
ErikE schreef:
Meedoen ga ik niet, want ik heb bij een dergelijke vorige sessie bijna mijn (C4-)koppeling opgerookt -- en daar ben ik nog niet overheen

'k weet niet wat je dan hebt uitgespookt, maar dan heb je er in ieder geval niet veel van begrepen :roll:
misschien daarom dan toch nog maar een keer mee doen en deze keer wel opletten en luisteren naar de instructeur?
:mrgreen:

11 jan 2005 14:39
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Hele zuiden heeft dan Karnavalvakantie, daarom kan ik, net als Humphrey, er niet bij zijn. Jammerrrrrrrrrrrrrr.
Maar ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen. Indien (zeer) positief zullen we zelf nog wel eens een afspraak met Prodrive (Mark Maaskant en Paul Maaskant) overwegen.

11 jan 2005 15:08
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
Jeroen914 schreef:
ErikE schreef:
Meedoen ga ik niet, want ik heb bij een dergelijke vorige sessie bijna mijn (C4-)koppeling opgerookt -- en daar ben ik nog niet overheen

'k weet niet wat je dan hebt uitgespookt, maar dan heb je er in ieder geval niet veel van begrepen :roll:
misschien daarom dan toch nog maar een keer mee doen en deze keer wel opletten en luisteren naar de instructeur?
:mrgreen:

Haha Jeroen.... :elephant:

Ging aardig goed die dag, alleen toen Fred Krab (die àndere EIKEL) bleef aandringen om voor de uitwijkproef nou toch eens plankgas de chicane in te gaan, liet ik bij het optrekken de koppeling te bruusk opkomen (C4, he) en kwam er enkele seconden lang blauwe rook onder de motor vandaan :roll: met vier klapperende wielen en geen tractie van betekenis.....
Luisteren naar de instructeur :? .... laat me niet lachen man.

11 jan 2005 16:14
Profiel Twitter 
foxtrot / oscar
Bericht 
Citaat:
liet ik bij het optrekken de koppeling te bruusk opkomen (C4, he) en kwam er enkele seconden lang blauwe rook onder de motor vandaan

als de instructeur zegt dat je vlot moet optrekken en jij fikt je koppeling er uit... ligt dat dan aan de instructeur?
misschien toch maar een tiptronic nemen?

11 jan 2005 17:04
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
regio Waterland
Bericht 
Jeroen914 schreef:
Citaat:
liet ik bij het optrekken de koppeling te bruusk opkomen (C4, he) en kwam er enkele seconden lang blauwe rook onder de motor vandaan

als de instructeur zegt dat je vlot moet optrekken en jij fikt je koppeling er uit... ligt dat dan aan de instructeur?
misschien toch maar een tiptronic nemen?

:cheesy:

11 jan 2005 18:27
Profiel Twitter 
Bericht 
MS964 schreef:
Even de laatste stand van zaken. Ingeschreven hebben:

- Horn
- Jurgen
- Sandra en ER, met 2 auto's
- Rolf
- Gizmo
- Sandra en Eric (delen een auto)
- EriC4C
- MS964
- Roel 964 C2
- P951C (2 personen)
- PPP 356
- 2000 GTV (2 personen)
- Sir Marco en Gerard (2 auto's)
- Rob
- Robvs 944

Dit zijn 17 auto's en 20 personen. Een mooie score! En het kunnen er nog meer worden, want er kan nog steeds ingeschreven worden.

Heb je je wel ingeschreven bij Prodrive, maar staat je naam niet in deze lijst (wat ik me niet kan voorstellen :wink: ), stuur me dan even een PB of mail naar: MS964@hotmail.com.

Het laatste nieuws is verder dat iedereen nog een nieuwe bevestiging krijgt van Prodrive, ook mensen die er al één hadden.

En Perry komt ook, dus dat zijn 18 auto's en 21 personen. And still counting. :wink:

11 jan 2005 23:26
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 293 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende