Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 16:49

Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
PORSCHE 996 CABRIO 08/2000 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
hasselt
Bericht PORSCHE 996 CABRIO 08/2000
Maat van mij verkoopt zijn porsche wegens onvoorziene omstandigheden.
Fantastische wagen !!! Belgische wagen !!!

Porsche 996 cabriolet
1ste inschrijving 25/08/2000
Kleur: zwart metalic
Km-stand: +-71500

Zeer mooie auto met volgende opties :
Automatische versnellingsbak-tiptronic (schakelen op stuur).
Volleder zwart interieur met memory zetels.
Turbo velgen 18" met nieuwe banden (+-3000km) pirelli zero.
Hardtop, Volautomatische klimaatregeling, Zetelverwarming, Radio/cd origineel porsche, Xenonlichten, Windscherm.

Volledig ingevuld onderhoudsboekje van officiële porsche garage (Drogenbos-Brussel)
Laatste onderhoud gehad op 66000 km (stempel in boekje)

Dit is een particuliere wagen, hij is reeds gekeurd voor verkoop en carpass en papier van staat van het voertuig is aanwezig.

Telefonisch bereikbaar van 14.00 tot 24.00 uur.

Vraagprijs van de wagen is 35000 euro.

Vergelijk de km-stand,bouwjaar en de staat dat de wagen zich bevindt en u zal zien dat dit prijs-kwaliteit een van de goekoopste wagens is die momenteel in Belgie aangeboden word!!

Laatst bijgewerkt door littlebastard op 14 apr 2009 19:49, in totaal 5 keer bewerkt.

18 feb 2009 22:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
Kan hij dat niet zelf plaatsen?

Iig succes met de verkoop :wink:

18 feb 2009 22:58
Profiel WWW Facebook 
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht 
Ziet er op het eerste gezicht goed uit.
Succes met de verkoop.
Hoeveel komt er eigenlijk nog bij om hem op Nederlands kenteken te krijgen?

18 feb 2009 23:03
Profiel
PorscheForum Rakker
hasselt
Bericht 
Hij heeft geen account hier en vind het een beetje vervelend om als eerste post direct zijn wagen aan te bieden :wink:
Ik denk dat er een 4000 euro bpm bij komt of ben ik mis? :?

18 feb 2009 23:51
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Ik denk ongeveer E4500!

Laatst bijgewerkt door Maarten op 20 feb 2009 18:24, in totaal 1 keer bewerkt.

19 feb 2009 0:20
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Op wat voor NL nieuwprijs komt een 996 cabrio uit die jaren (met gemiddeld aantal opties) uit?

19 feb 2009 1:39
Profiel
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht Succes
Succes denk alleen dat het voor de Ned. markt een forse prijs is. Zeker als het een moetje is. Maar dat is mijn bescheiden mening.

19 feb 2009 8:16
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
hasselt
Bericht 
Er mag ook een bod op gedaan worden hé :wink:

19 feb 2009 21:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 2.5
Vaals
Bericht 
Inderdaad een mooie cabrio !

Momenteel worden door de Duitse Porsche Centra soortgelijke 996 Cabrio's aangeboden voor bedragen ONDER de 30000 Euro. Vaak zijn de auto's in kwestie overigens zeer snel verkocht ! Een auto met Porsche Approved Garantie verkoopt nu eenmaal wat beter.

Mede hierdoor zal de hier genoemde richtprijs uitermate moeilijk haalbaar zijn. Ik hoop het niet voor je vriend, maar ik zou er niet van schrikken als er voor deze auto (tiptronic !, wegens omstandigheden !) zomaar 10.000 -12000 Euro minder wordt geboden :cry:. En als het daarbij blijft, wat dan ?

20 feb 2009 12:49
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 C4 Cabrio Aut
omg Breda
Bericht 
Joannes schreef:
Momenteel worden door de Duitse Porsche Centra soortgelijke 996 Cabrio's aangeboden voor bedragen ONDER de 30000 Euro.

Het zal aan mij liggen maar ik zie ze niet. :roll:

Van de 7 gevonden 911's cabrio met tiptronic is er zeggen en schrijven 1 die 29.800 kost. De andere 6 tussen de 39.000 en 45.000. Daar komt dan nog BPM bij. Mijn voorzichtige inschatting is dan dat de goedkoopste 'to good to be true' is (and then it possibly isn't)

Prijs van rond de 40K na NL kenteken lijkt mij redelijk voor een particuliere auto van tussen de 8 en 9 jaar oud.

20 feb 2009 14:01
Profiel
Bericht 
Ik denk zelfs dat je aan het einde van dit jaar een bij een Duitse Porsche dealert gekochte 996 cab 3.6 voor ca. 40k op kenteken hebt. :!: Heb ik toevallig 's uitgezocht/berekend. :wink:

20 feb 2009 14:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 2.5
Vaals
Bericht 
Ferdinand P schreef:
Joannes schreef:
Momenteel worden door de Duitse Porsche Centra soortgelijke 996 Cabrio's aangeboden voor bedragen ONDER de 30000 Euro.

Van de 7 gevonden 911's cabrio met tiptronic is er zeggen en schrijven 1 die 29.800 kost. De andere 6 tussen de 39.000 en 45.000. Daar komt dan nog BPM bij. Mijn voorzichtige inschatting is dan dat de goedkoopste 'to good to be true' is (and then it possibly isn't)

Prijs van rond de 40K na NL kenteken lijkt mij redelijk voor een particuliere auto van tussen de 8 en 9 jaar oud.

Ik schrijf toch : ze zijn heel snel verkocht !

Vorige week bij PZ Aachen : 996 C2 1998 met 130.000 en alle toeters en bellen voor Eur 24986. Auto heeft geen 2 dagen gestaan. De week ervoor bij hetzelfde PZ een 986S uit 2001 met 20000 km (!) voor Eur 24986. Toen ik ging kijken (auto stond ook net 2 dagen op internet) was ie net verkocht.

Of een nieuwe voorraad-987S die ik afgelopen zaterdag aldaar voor nog geen Eur 63000 (ipv ruim Euro73000) zag staan ?

Het PZ in Aachen had ongeveer 2 maanden geleden best veel tweedehands wagens te koop staan. Nu nog maar een fractie. Volgens mij heeft het management aldaar (of wellicht Porsche Stuttgart) beslist om een soort uitverkoop te houden om maar genoeg geld in het laatje te krijgen gezien de kredietcrisis............je opmerking over "goedkoop is to good to be true" heeft daarmee volgens mij weinig te maken -ik heb de hierboven genoemde auto's heel goed bekeken en het waren alletwee snoepjes- want met een Porsche Approved Garantie zit je als koper toch goed ?

Maar misschien zie ik het wel verkeerd.

Opvallend is eea wel imho.

20 feb 2009 14:46
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
MS964 schreef:
Op wat voor NL nieuwprijs komt een 996 cabrio uit die jaren (met gemiddeld aantal opties) uit?

Autoweek heeft een database waarin je dit soort dingen vrij makkelijk kan vinden. '00 cabrio handbak was er vanaf EUR 116k. Dus de gemiddelde zal zo rond de 125k hebben gekost denk ik. BPM was dan EUR 32k met nu 86% korting (dus iets van EUR 4.500).

Je kunt ook nog de huidige waarde (voor wat het waard is) bepalen en een 8-2000 cabrio met 70k km komt op:
verkoop: EUR 44.700
inkoop: EUR 37.100

Ergo: waarde rond de 40 dus particulier (incl. BPM)....

20 feb 2009 18:19
Profiel
Bericht 
Thanx. Carbase en BPM-calculator ken ik maar al te goed. Alleen de waarde van de opties van een gemiddelde 996 cab vroeg ik me af. Ik bedoel: is dit gemiddeld 5k, 10k, 20k, 30k of meer? Dit inderdaad ivm berekening BPM die je moet afdragen bij import.

Beetje jippie als je met een bepaald bedrag rekent, en het BPM-bedrag in een keer gigantisch omhoog gaat omdat de opties zo'n 20k duurder waren dan voorzien. Vandaar mijn vraag. [/u][/list]

20 feb 2009 19:20
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Als je gemiddeld 20K aanhoudt, dan zit je wel redelijk in de buurt (moet je wel wat leuke opties hebben, zoals PCM, xenon etc.).
Voor 5K ga je het sowieso niet redden! :( heb je net je metallic lak voor :wink:

20 feb 2009 20:06
Profiel WWW
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht 
Ik zie voor rond de 40K ook regelmatig 996's 3.4 cabrio staan bij Nederlandse autobedrijven. Hier heb je dan wel garantie.
Dit zegt uiteraard niet alles over de kwaliteit van de auto.

20 feb 2009 23:11
Profiel
Bericht 
Thanx Rob.

@Ewout: Idd, zie nu bv bij Hansbos.nl (39k).

21 feb 2009 0:52
Profiel
Omg. Amsterdam
Bericht 
MS964 schreef:
Thanx Rob.

@Ewout: Idd, zie nu bv bij Hansbos.nl (39k).

Die heb ik vorige week bewonderd, aangezien ik RaggTopp bij hans moest halen.

Mooie wagen, compleet schade vrij! en ze waren hem net buiten aan het poetsen toen ik aankwam! 8)

21 feb 2009 10:19
Profiel
PorscheForum Rakker
hasselt
Bericht 
Up.

Laatst bijgewerkt door littlebastard op 14 apr 2009 19:50, in totaal 1 keer bewerkt.

25 maart 2009 21:58
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht Re: PORSCHE 996 CABRIO 08/2000
littlebastard schreef:
Wagen staat nog te koop tot donderdag 2 april,daarna gaat 'm uit de verkoop en word er mee doorgereden of ingeruild in de garage.

Buiten dat het wel een dreigement lijkt, vraag ik me uit nieuwsgierigheid toch ook wel af wat de overwegingen hier zijn, ie doorrijden of inruilen??

en als ik op 3-April kom met de gevraagde zak geld dan heb ik pech?

26 maart 2009 19:24
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Marcel schreef:
..... en als ik op 3-April kom met de gevraagde zak geld dan heb ik pech?

Dat hangt er vanaf of je een echte liefhebber bent ;). :lol:

26 maart 2009 19:38
Profiel
Bericht 
Ferdinand P schreef:
Joannes schreef:

http://www.kapaza.be/Autos/Porsche/1524 ... rdtop.html

26 maart 2009 19:52
Profiel
PorscheForum Rakker
hasselt
Bericht 
Is appelen met pern vergelijken hé.
Is wel van 2001 maar heeft 152000 km,er komt nog btw bij de prijs en is dan ook nog handelaarsprijs d.w.z. zonder garantie...........
Veel geluk zou ik zo zeggen :roll:

27 maart 2009 7:30
Profiel
PorscheForum Rakker
hasselt
Marcel schreef:
littlebastard schreef:
Wagen staat nog te koop tot donderdag 2 april,daarna gaat 'm uit de verkoop en word er mee doorgereden of ingeruild in de garage.

Buiten dat het wel een dreigement lijkt, vraag ik me uit nieuwsgierigheid toch ook wel af wat de overwegingen hier zijn, ie doorrijden of inruilen??

en als ik op 3-April kom met de gevraagde zak geld dan heb ik pech?

Wagen is momenteel niet meer ingeschreven.
Moet dringend weg wegens aankoop vastgoed. :(

Laatst bijgewerkt door littlebastard op 07 apr 2009 20:34, in totaal 1 keer bewerkt.

27 maart 2009 7:33
Profiel
Bericht 
littlebastard schreef:
Is appelen met pern vergelijken hé.
Is wel van 2001 maar heeft 152000 km,er komt nog btw bij de prijs en is dan ook nog handelaarsprijs d.w.z. zonder garantie...........
Veel geluk zou ik zo zeggen :roll:
hoezo? nederlandsforum..dus de koper haalt em naar ned. + bpm.. prijs misschien onderhandelbaar..van je vriend niet..geeft je vriend wel garantie dan? :roll:

27 maart 2009 16:18
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende