Beste Porsche liefhebbers,
Graag vertel ik via dit Porsche-Forum wat meer over de Miles of Mystery, een schitterend evenement waar jullie wellicht al eens gehoord van hebben.
De Miles of Mystery is een Rally die in 2008 voor het eerst georganiseerd werd. Een schitterend evenement wat over vier dagen plaatsvond en voerde langs prachtige plaatsen en wegen in het noorden van het Verenigde Koninkrijk, Schotland. Komend jaar zal in september de rally opnieuw verreden worden. Wat maakt deze rally zo bijzonder?
Als je de naam Miles of Mystery aan een evenement wilt geven moet je heel wat te bieden hebben. Wat de Miles zo bijzonder maakt is het feit dat je als deelnemer geen flauw idee hebt wat je te wachten staan. Ga ik naar Monaco? Of misschien sta je aan de start bij de Nürburgring. Honderden schitterende mijlen voeren langs verschillende adembenemende locaties op een opbekende plek in Europa. De Miles of Mystery is een uniek avontuur met als doel iedereen een onvergetelijke ervaring te bezorgen en tevens het goede doel, de Bart Foundation te steunen!
Enkele reacties van de deelnemers luidden na afloop:
- 'Het was zó te gek dat ik blíjf glimlachen als ik er aan terugdenk!'
- 'Miles of Mystery was voor mij "a thrilling rally, shrouded in the mystery of the legendary Scottish Highlands".
- 'Miles of Mystery: een spannend, brutaal feestje met mensen die met gemak je vrienden zouden kunnen zijn!'
- 'Een tour vol spanning en sensatie, speciale auto's, prachtige routes, bijzondere equipes,
maar bovenal een enorm gezellige sfeer. In 2009 zeker weer van de partij!'
Mocht je meer interesse, kijk dan op
www.milesofmystery.nl
Hieronder nog enkele beelden van vorig jaar: