Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 23:35

Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Mening gevraagd 964, wit, tiptronic 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
993tt, 993 cabrio TOTMBO:964
Bericht 
barolo schreef:
Ik zou er max 25K voor betalen. Dat betekent alle kosten die uit de AKK komen inclusief een grote beurt van die 25K afhalen. Dan kom je waarschijnlijk op 23K met 2K aan kosten te verspijkeren uit. :wink:

Daar dacht ik ook aan.

Toch even nog een tactische vraag, dat vondt ik heel moeilijk.....
Ik heb eerst onderhandeld over de prijs want voor 29.000 zou ik het geld van aan AKK niet eens uitgeven.
Heb onder voorbehoud een bod gedaan van 25,5K die man zegt voor 26k mag je hem meenemen, dat ging te makkelijk :wink: dus daar heb ik geen antwoord op gegeven (moest ik over nadenken). Vinden jullie dat ik ná het bedrag wat ik al genoemd heb nog lager kan gaan??? IK wil daar eigenlijk de AKK voor gebruiken.

Is toch lastig wanneer onderhandelen en wanneer AKK. Ik denk zelf aan onderhandelen, AKK uitvoeren en verder onderhandelen na de AKK. Zo heb ik het tot nu gedaan.

21 feb 2009 12:55
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Dat zou ik ook zo doen. Een bod doen onder voorbehoud van wat er uit de AKK komt.

21 feb 2009 12:57
Profiel WWW
3.2S
010
Bericht 
Je kan altijd zeggen:"Ik heb er nog ff goed over nagedacht en dit is mijn final offer. 25K inclusief een grote beurt en oplossen van gevonden gebreken. :wink:

Dan doe jij echt een redelijk voorstel, waar de verkoper niet meteen juichend op zal reageren, maar wel begrijpt dat het geen onredelijk voorstel is. :idea:

21 feb 2009 13:09
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
3.2 wit, '86
Amsterdam
Bericht 
en ik zou toch voor een 993 gaan

21 feb 2009 13:11
Profiel
3.2S
010
Bericht 
Ik zou voor een Boxster S gaan.... :wink:

21 feb 2009 13:12
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Inschatten van de situatie. MOET de auto weg, dus snel cash, dan zo laag mogelijk proberen. Als de auto niet persee weg moet kan je ook te ver (lees laag) gaan en daarmee de verkopende partij "tegen het hoofd stoten" en dat daardoor de deal niet door gaat.

Spreek zelf uit ervaring met de aankoop van mijn 964 cabrio anderhalf jaar geleden bij een oudere particulier. Verkopende partij kon moeilijk afscheid nemen van zijn 964 (althans hij, zij boeide het totaal niet) en ik wilde de auto graag hebben. Verkopende partij was flink bemiddeld en zat totaal niet te wachten op een laag bod.

Ik denk dat de insteek die je nu gemaakt hebt de juiste is. Vind dat je ongeloofwaardig over komt als je nu lager gaat zitten zonder kennis van de AKK

Beiden moeten een goed gevoel hebben over de deal. :!:

21 feb 2009 13:12
Profiel
Bericht 
Graag gedaan hoor, dynamic :wink:

Dat idee van PaulusDB; is dat geen goed idee?

Ik vind het zelf wel een erg mooie auto hoor :!: :wink:

21 feb 2009 18:47
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
993tt, 993 cabrio TOTMBO:964
Bericht 
Overspuiten vind ik niets. Een Porsche hoeft niet super orgineel te zijn maar in een andere kleur overspuiten.... Enne als je het al netjes doet en dus de auto helemaal stript wordt en alles uitbesteedt ben je ook zo een paar duizend verder.
Bovendien heeft die amethyst ook paarse bekleding, dat vindt ik weer iets té in een witte. Verder heeft deze ca een ton minder gereden, wat zou dat waard zijn??

21 feb 2009 19:31
Profiel WWW
Bericht 
Ik denk dat de prijs rond de 24 - 25 k zal liggen; die meneer zal er 29 k voor vragen en geef hem eens ongelijk, je zal maar een gek hebben :lol:

21 feb 2009 20:46
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2