Auteur |
Bericht |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
996 blok inbouwen in pre-996 chassis
Uiteraard alleen in de US. Zie: Pelican. Opvallend punt vind ik dat hier wordt beweerd dat nieuwe 996 motoren (nog steeds) USD 12k kosten. Dacht dat ze toch ondertussen wel wat meer kosten?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
17 feb 2009 18:32 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Blijven toch rare jongens die Amerikanen. Je moet volgens mij toch behoorlijk wat aan chasis of motor/versnelingsbak aanpassen aangezien de 996 en voorgaande bodies hele andere maten hebben en je dus volgens mij een ernstig ruimteprobleem hebt om alles kwijt te kunnen.
Ik vind die US$ 12k ook wel wat aan de lage kant.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
22 feb 2009 0:21 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Kortom, zonde van al het werk om het blok dan in te bouwen
Maar gezien de problemen in de VS zal het er inderdaad niet ver naast zitten.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
22 feb 2009 1:29 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... en dan post er nog 'n ander het volgende in dat zelfde topic
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
22 feb 2009 1:37 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
af en toe zie ik daar wat fotootjes van voorbij komen...
vet aparaat
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
22 feb 2009 3:53 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Lijkt mij ook wel ja. Lichte auto met een hoop PK's
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
22 feb 2009 11:06 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
hopelijk blijven de voorwieltjes nog een beetje op de grond danm, of hadden ze daar met vooruitziende blik al de stukken lood in de voorbumper gedaan
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
23 feb 2009 12:48 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Ik denk in ieder geval dat je maar niet te veel meer moet verwachten van je WA dekking. Dit heeft dus alleen zin als je heeel vel geld hebt, of juist helemaal niet.
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
23 feb 2009 15:21 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Wa's dat nou weer voor idioot argument
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
23 feb 2009 15:26 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Rij jij zonder dan ?
Kzout-nie-durven
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
24 feb 2009 3:13 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
ga lekker in een ander draadje zevenzeiken (d'r zijn er genoeg die helemaal nergens over gaan)
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
24 feb 2009 3:20 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
24 feb 2009 3:44 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ik hou meer van origineel...
|
24 feb 2009 4:26 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
ik nie
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
24 feb 2009 5:13 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Dat moet toch wel heel serieus hard gaan...
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
24 feb 2009 8:51 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
ziet er ook heel serieus uit, geen knutselgebeuren
_________________________________________ Got coffee?
|
24 feb 2009 10:42 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.. ff meerijden kan jammergenoeg niet
Heb je er(gens) meer info over dit 'THING' Jeroen
Volgens is het dak ook vervangen voor ....
|
24 feb 2009 10:47 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
alles kan
denk carbon/kevlar dak als ik het zo zie
_________________________________________ Got coffee?
|
24 feb 2009 10:54 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
zal wel effe kijken of ik wat meer details kan vinden...
een andere dakplaat zetten ze er meestal in omdat ze dan de rolkooi ook aan de bovenkant goed kunnen aflassen
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
24 feb 2009 18:33 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
nog effe zitten neuzen, maar er is niet zo heel veel aanvullende info
zoals gezegd, een 2006 GT3 Cup motor, naar schatting 450pk
aangepaste 993 6-bak
banden wordt iets van 275x17 voor en 315x17 achter
Zoals je op de fotootjes kan zien: 935 draagarmen voor, met coilover veerpoten. E.e.a. aangepast om de 'scrub radius' te verminderen (vanwege de brede voorvelgen)
Smart-racing verstelbare stabi's
Er zijn voor camber-boxes ingelast voor het monteren van verstelbare camber-plates
Achter zie ik (volgens mij) 935 steunen voor de draagarmen
veel meer weet ik er op dit moment niet over...
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
24 feb 2009 19:22 |
|
|