Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 17:32

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ] 
Miles of Mystery 2009 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Miles of Mystery 2009
Beste Porsche liefhebbers,

Graag vertel ik via dit Porsche-Forum wat meer over de Miles of Mystery, een schitterend evenement waar jullie wellicht al eens gehoord van hebben. ;)

De Miles of Mystery is een Rally die in 2008 voor het eerst georganiseerd werd. Een schitterend evenement wat over vier dagen plaatsvond en voerde langs prachtige plaatsen en wegen in het noorden van het Verenigde Koninkrijk, Schotland. Komend jaar zal in september de rally opnieuw verreden worden. Wat maakt deze rally zo bijzonder?

Als je de naam Miles of Mystery aan een evenement wilt geven moet je heel wat te bieden hebben. Wat de Miles zo bijzonder maakt is het feit dat je als deelnemer geen flauw idee hebt wat je te wachten staan. Ga ik naar Monaco? Of misschien sta je aan de start bij de Nürburgring. Honderden schitterende mijlen voeren langs verschillende adembenemende locaties op een opbekende plek in Europa. De Miles of Mystery is een uniek avontuur met als doel iedereen een onvergetelijke ervaring te bezorgen en tevens het goede doel, de Bart Foundation te steunen!

Enkele reacties van de deelnemers luidden na afloop:

- 'Het was zó te gek dat ik blíjf glimlachen als ik er aan terugdenk!'

- 'Miles of Mystery was voor mij "a thrilling rally, shrouded in the mystery of the legendary Scottish Highlands".

- 'Miles of Mystery: een spannend, brutaal feestje met mensen die met gemak je vrienden zouden kunnen zijn!'

- 'Een tour vol spanning en sensatie, speciale auto's, prachtige routes, bijzondere equipes,
maar bovenal een enorm gezellige sfeer. In 2009 zeker weer van de partij!'

Mocht je meer interesse, kijk dan op www.milesofmystery.nl

Hieronder nog enkele beelden van vorig jaar:

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

20 feb 2009 11:00
Profiel
PorscheForum Rakker
964C2 '91
Hilversum
Bericht 
Lijkt me een prachtige rit, foto's zien er veelbelovend uit.

Wat mij ook hier weer opvalt is de koppeling met een goed doel, wat ik steeds meer pathetisch vind worden. Wat is nou de link tussen met brandstofverslindende sportauto's door de natuur scheuren met een doel als de Bart Foundation? Ongeacht de goedheid van het doel, dit kan toch ook anders worden gesteund als je dat wilt....

Ik ga een bank overvallen, maar schenk 10% van de opbrengst aan Stichting Slachtofferhulp, ben ik nu een minder slechte overvaller :roll: :roll: :roll:

20 feb 2009 11:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
zie http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... ht=mystery

20 feb 2009 11:54
Profiel
3.2S
010
Bericht 
Een hoop geld 6500 euries......

20 feb 2009 14:43
Profiel WWW
911 993 CarreraS Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Bericht 
Maar dan heb je ook iets.... :D

20 feb 2009 16:34
Profiel
Omg. Amsterdam
Bericht 
Lijkt me hartstikke mooi en gaaf!

Maar aangezien ik dit jaar nog een bruiloft heb te betalen en nog wat andere dingen te investeren, huis, werk & autos... heb ik geen budget meer over van 6500 euro :twisted: :twisted: anders moet ik mijn reserves gaan raadplegen en dat doe ik niet :lol:

20 feb 2009 18:42
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Miles of Mystery 2009
MilesofMystery schreef:
een schitterend evenement waar jullie wellicht al eens gehoord van hebben. ;)

Zoals Marcel hierboven al aan gaf :arrow: KLIK :idea: :wink:

Hopelijk kom je hier niet alleen om reclame te maken - maar ook nog 'sn om in een van de topic feedback te geven - of om te reageren op je PB's :idea: :wink:

23 feb 2009 15:42
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht 
Ik geef graag feedback Olaf. ;)

Zelf ben ik stagaire bij het bedrijf dat deze rally organiseerd. Zodoende probeer ik mijn steentje bij te dragen aan het succes van deze rally. Het is een flink bedrag, € 6500,-, echter daarvan gaat een groot bedrag naar een goed doel. Het is een compleet verzorgde reis.

@clemens; bart was een grote autoliefhebber en zijn zus heeft tijdens de vorige editie ook deelgenomen.

25 feb 2009 10:34
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Net 't ander topic gelezen.
't Is 6500 voor 2 personen; ergo 3250EUR per kop. Blijft niet goedkoop maar 't is al "slechts" de helft :P

Mogen de navigator & bestuurder alternerend navigeren/rijden? Ik vermoed het, maar je weet nooit.

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

17 maart 2009 16:08
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
torig; dat is inderdaad gewoon mogelijk :)

18 maart 2009 10:31
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Ben jij Bart?

Heb een bericht op mijn voicemail ontdekt, maar navigeer vandaag tussen meetings... Dus antwoord per mail zou geschikter zijn; we kunnen er later nog eens "live" over praten ;)

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

18 maart 2009 14:33
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 11 berichten ]