weet er iemand toevallig na hoeveel KM de tansmissieolie van een G50 bak vervangen moet worden?
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
Staat in mijn "Garantie & Wartung" boekje, achter het stempeltjeshoofdstuk.
Heb je dat niet?
Bij de 915 is het iig. om de 80000 KM.
Zal bij de G50 wel niet korter zijn.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
20 feb 2009 9:19
anton964
997.2 4s pdk
tholen
volgens mij 80.000km.heb het zelf ook net gedaan.heb er zelfnu swepco in zitten.
gr anton964
25 feb 2009 0:52
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
Wartung alle 80.000 km Schaltgetriebe: Öl wechseln 911 Carrera
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
25 feb 2009 10:34
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
Geen leeftijd aan verbonden dan?? Kan me voorstellen dat 20 jaar oude transmissieolie met 60 Dkm toch beter vervangen kan worden......
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
25 feb 2009 18:53
Nicolò
Drieduizend kilometer per jaar vanaf nieuw?
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
25 feb 2009 20:29
Double G
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
anton964 schreef:
volgens mij 80.000km.heb het zelf ook net gedaan.heb er zelfnu swepco in zitten.
gr anton964
Ik dacht dat dat alleen geschikt was voor 915 bakken?
Stijve Porsche synchromeshes in oude Porsches en Alfa's schijnen er beter door te synchroniseren.
Maar daarom hoeft het in een nieuwerwets Borg&Warner synchrobakkie nog geen kwaad aan te richten.
Hoop ik!?
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
25 feb 2009 21:46
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
Nicolò schreef:
Drieduizend kilometer per jaar vanaf nieuw?
Was dus als voorbeeld..........
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
25 feb 2009 22:52
Nicolò
Dus niet zo'n zinnig voorbeeld?
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum