Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Over 5 minuten .....
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
10 jan 2005 23:17 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
wat een waardeloos Porsche topic was dat bij gek op wielen, sluit ie af met "bedankt voor de rondleiding" - welke rondleiding, wel een hele mooie klassieker waar Bavo mee reed, mooie 993 en 997 die volgens mij wel een beetje gefotoshopt was op de foto's die ze toonden, wat platter.
|
10 jan 2005 23:33 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Irritante vent, die Bavo, nog irritanter dan Stapel .
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
10 jan 2005 23:38 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Inderdaad michael... En het viel me ook al op, dat die 997 zo plat was... Zag er overigens wel heeeeeeeeel stoer uit
|
10 jan 2005 23:41 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
nix gemist dus
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
10 jan 2005 23:56 |
|
|
horn
PF #57
|
Nee, geknipt 911 filmpje dat ik laatst hier ergens heb gezien. Verder zieke grap over James Dean en veel te weinig van wat Albert W in zijn (wel erg grote) garage had staan.
Op de website van het merk waar A.W. directeur van is (wat mij weer net een beetje te vaak in beeld kwam, maar ja RTL 5 blijft natuurlijk een commerciele (sluik)reclame zender) schrijven ze:
STATE OF ART OP TV In de komende aflevering van ‘Gek op wielen’ wordt ruim aandacht besteed aan de unieke klassieke Porsche collectie van State of Art, met de zeldzame 550 Spyder uit 1955 en de bijzondere Carrera 2 ltr. cabrio uit 1962. Deze aflevering van ‘Gek op wielen’ wordt uitgezonden op 10, 12 en 13 januari op RTL5, respectievelijk om 22.00, 17.45 en 24.00 uur.
Wist u trouwens dat van elke State of Art Porsche een schaalmodel is gemaakt. “Deze schaalmodellen zijn nu al te bewonderen in de State of Art shops in België en binnenkort ook in de Nederlandse State of Art shops”, zegt directeur Albert Westerman. “State of Art houdt van klassiekers en van de racerij. Daarom sponsoren we al jaren actief en dat doen we graag. Want we merken dat de modebewuste man veel affiniteit heeft met mooie, snelle auto’s.”
De unieke klassieke Porsche collectie van State of Art Zakelijk verzameld, deels door de belasting betaald dus. Dan wil ik ook een stukkie rijden....
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 jan 2005 0:46 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Ook weer een wijs man uit het oosten Met een mooie verzameling.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
11 jan 2005 8:58 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Ik neem aan dat de betreffende aflevering niet meer als download beschikbaar hoeft te worden gesteld
Zo wel, dan hoor ik het wel. Ik heb 'm hier.
Shark
|
11 jan 2005 19:29 |
|
|
John
Cayenne
|
Ik heb de eerste 5 minuten gekeken, en ben toen lekker naar bed gegaan, 'k ging wel laat slapen .
Wat een slap gel.. was dat,............................... het tv programma dan
|
11 jan 2005 20:03 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Ben het helemaal met je eens John Wat een triest programma zeg
Shark
|
11 jan 2005 20:05 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
Ja idd... wat een tr**st programma... wel super collectie heeft die gast Echt super met al die 356'ers en die 550... WauW Verder vond ik het maar een slechte "reportage", het word tijd dat er iemand fatsoenlijks zo'n autoprogramma gaat presenteren
_________________________________________ Kevin, "Adult" met Porsche geduld.
|
11 jan 2005 21:11 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Aha ..... vandaar dat een hele tijd geleden Patrick Huisman als model voor dat merk kleding met een klassieke Porsche op de foto stond
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
13 jan 2005 23:18 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
14 jan 2005 1:40 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik kwam zojuist toevallig op die site terecht en de programma's zijn inmiddels online te bekijken.
Hier kan je ze zien:
Aflevering 18 - historie Porsche 911
Aflevering 18 - Albert Westerman
Aflevering 16 - op zoek naar een gebruikte 996
have fun
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 jul 2005 10:24 |
|
|