Auteur |
Bericht |
Classic912
912 1965, 964 C2 Coupe 1991 ganz original
|
Je hebt hem ook? Ik moet zeggen geluid is best goed, piano witte lak is super. Alleen statief nog even regelen.
_________________________________________ Porsche 912 eind 1965 geleverd door Mahag Duitsland, 964 C2 Coupe 1991 Ganz Original
The combination of performance and economy have made the 912 enormously popular with sports drivers
|
30 jan 2009 22:19 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Prima, al is het wel zo dat je 4000 euro voor een tv uitgeeft er alternatieven zijn met een beter beeld.
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
31 jan 2009 13:04 |
|
|
P-911
964 C2
|
Nee, die heb ik niet. Wel een soortgelijk iets
|
01 feb 2009 0:03 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Over de beeldkwaliteit van die LCD schermen: een goede calibratie doet soms wonderen voor de beeldkwaliteit, als ik de geluiden mag geloven.
Met zo'n nieuw Sony scherm zou het dus weleens helemaal smullen kunnen zijn qua beeld. Ik ben benieuwd.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
01 feb 2009 3:14 |
|
|
horn
PF #57
|
Goede vriend van me heeft de XL gekocht. Wat een mooi ding zeg! En idd handig om gewoon mee naar buiten te nemen... Ik zat alleen me af te vragen of een onbeschermde verticale cd-sleuf in de bovenkant wel zo handig was (stof etc)
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 feb 2009 10:33 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Klopt, de meeste tv's staan af-fabriek ingesteld op zogenaamde "winkelinstellingen" waardoor het beeld er uit knalt op de winkelvloer maar niet natuurgetrouw is. Raar eigenlijk dat mensen moeiteloos een paar duizend euro uit geven voor een tv maar niet die paar honderd euro om hem te laten kalibreren
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
01 feb 2009 16:19 |
|
|
Patrick
|
@ Classic912
Bedankt, dat je hier je aankoop melde. Nu wil ik er ook één.
Wat een mooi ding en alle recensies zijn positief.
|
01 feb 2009 21:23 |
|
|
Classic912
|
hahahaha zo zie je maar weer....heb je hem al in het echie gehoord?
_________________________________________ Porsche 912 eind 1965 geleverd door Mahag Duitsland, 964 C2 Coupe 1991 Ganz Original
The combination of performance and economy have made the 912 enormously popular with sports drivers
|
01 feb 2009 23:04 |
|
|
Patrick
|
Nee, dat niet. Ik kan er eentje overnemen van iemand.
Waarom hij hem weg doet weet ik eigenlijk niet.
Ga van de week even luisteren.
|
01 feb 2009 23:25 |
|
|
Classic912
|
Ik ben benieuwd Patrick. Welke kleur en model?
|
01 feb 2009 23:33 |
|
|
Patrick
|
Een zwarte L met voet.
|
01 feb 2009 23:36 |
|
|
paulb
ex 964 Turbo 3.3
|
Voor de fans van mediaserver/extender dingen ;
Afgelopen weekend een Logitec Squeezebox Duo aangeschaft, ik ben d'r laaiend enthousiast over
Had voorheen een Netgear MP101 mediaspeler maar dat gepiel met de afstandsbediening en de noodzaak van het in de buurt moeten zijn van het "kastje" zelf om te kunnen lezen op het display-tje wat je nu eigenlijk aan het doen was...
Nu dus dit ding, 't een "afstandsbediening" (veel meer dan dan eigenlijk) met knoppen a-la IPod met een klein ingebouwd kleurenschermpje, prima leesbaar. Verder de "ontvanger" die je op de stereo aansluit.
De lol is dat de afstandsbediening ervan niet met infrarood/bluetooth ofzo communiceert maar gewoon Wifi, oftewel het maakt niet uit waar je zit t.o.v. de ontvanger, als je maar netwerk bereik hebt.
In mijn geval (L-vormige grote woonkamer) zit ik vaak op de bank, om de hoek, zo'n 8 meter van dat kassie/de stereo af en kon ik de Netgear dus niet gebruiken op die manier, nu kan ik vanaf de bank of vanuit de tuin (van de zomer dan weer he) gewoon via die remote lekker de muziek regelen! (ja, als ik echt wil luisteren ga ik op de juiste plek zitten, maar dan nog was het gepiel met die afstandsbediening niet handig..., schuin langs de bank mikken, over de koffietafel heen )
Als server/opslag heb ik een linux server in de meterkast hangen met een grote harddisk waar de muziek opstaat (.flac en mp3 enz). Op die server draait de squeezecenter software (kan ook op windows/mac). Vervolgens het kleine kastje/ontvangertje op de stereo aangesloten en klaar is Paul! De bediening gaat met de IPod achtige afstandsbediening, of als je wilt via de ingeboude webinterface van de squeezecenter op je laptop, zittend op de bank omdat je de afstandsbediening kwijt bent
Heldere review te lezen op http://www.kolbu.com/logitech-squeezebox-duet/
Ik ben nu echt om, eerst had ik zo maar een paar kilo aan mp3's maar nu gaan al m'n cd's naar .flac op de server (en dan kan ik ze in 1 grote donkere kast bewaren als backup ) , music at your fingertips
(ik werk er niet )
|
02 feb 2009 23:51 |
|
|
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
Wat is zo'n Squeezebox Duo duur zeg Je kan alleen audio streamen toch
Ik heb zelf met volle tevredenheid de Apple TV, kan het zelfde als de Squeezebox, maar dan nog veel meer en is ook nog goedkoper ook.
Op hem optimaal te gebruiken moet je eigenlijk ook een Iphone of Ipod Touch hebben. Deze werkt dat ook als Wifi afstandbediening, waarbij je precies ziet wat je afspeelt en makkelijk door je collectie kan zoeken.
Verder heb je ook de mogelijkheid om Movies en foto's mee te kijken.
Inmiddels door een kleine hack draait de Apple TV ook de XBMC mediaplayer, waardoor ook streaming video (ook HD content) en muziek mogelijk is.
|
04 feb 2009 11:04 |
|
|
paulb
ex 964 Turbo 3.3
|
Het is idd een aardig bedragje maar voor mij was het "value for money"
Ik heb niks met beeld/surround en een Ipod heb ik ook nog niet
Verder heb ik geen Apple hardware (waarop de server moet draaien) en ook geen Windows machine die altijd aanstaat, wel een Linux server die altijd aanstaat. Als ik zo wat dingen lees over die AppleTV doos dan moet je die dus op je TV aansluiten en dan haak ik af, ik wil niet naar m'n TV moeten lopen/kijken om m'n audio spul te bedienen (waarbij m'n tv minstens 10 meter van m'n stereo afstaat)
Voor mij is't precies waar ik naar op zoek was
Maar als je iets met beeld en geluid hebt is die AppleTV vast een fijn ding
|
04 feb 2009 20:47 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Heb zelf al een aantal jaren de rx-v457, zeer tevreden over.
En een Pana full HD, 6 JBL-speakertjes, Philips DVD-speler, Marantz CD-speler
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
04 feb 2009 22:14 |
|
|
Patrick
|
|
07 feb 2009 20:47 |
|
|
Classic912
|
Gefeliciteerd Patrick! Mooi dinkie, leuk speelgoed...!
|
11 feb 2009 17:05 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
26 feb 2009 9:22 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Ik heb hier thuis een B&O met van die glazen ruiten.... doe je je hand ervoor dan gaat ie open.
Komt goed geluid uit voor mijn gebruik en ben er erg tevreden mee. Daarnaast heb ik ook een DVD/CD set dolby-surround van JVC maar die is meer voor de filmpjes ed...
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
26 feb 2009 19:29 |
|
|
Lydia
|
Dat is de Overture. Ligt ook een beetje aan de speakers die je gebruikt of er goed geluid uit komt. Wat heb je voor speakers? Lab 6000 of 8000?
|
26 feb 2009 22:00 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Geen idee Staat dat op de speakers? het zijn 2 losse dingen.
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
27 feb 2009 19:27 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Het hangt een beetje tussen een Gadget en audio, maar vandaag mijn Squeezebox binnen gekregen. Lang over getwijfeld, maar toch maar gedaan, en wat een plezier zeg... Saillant detail: de DAC schijnt mega-goeie kwaliteit te zijn! (ja ja, moet ik mijn CD's weer omzetten naar losless formaat ipv. MP3, maar toch )... Omdat de Sony genoeg digitale ingangen heeft, past ie er gewoon bij (momenteel in gebruik: 2x coax digital, 1x optisch digital, 1x HDMI, 1x component+RCA )
|
27 feb 2009 20:38 |
|
|
Jort
Groningen
|
_________________________________________ Tjolk.
|
27 feb 2009 22:51 |
|
|
Lydia
|
Nee, dat staat er niet op!
Lab 8000
Lab 6000
Laatst bijgewerkt door Lydia op 28 feb 2009 23:06, in totaal 1 keer bewerkt.
|
28 feb 2009 2:06 |
|
|
P-911
964 C2
|
Ik denk 's avonds laat als hij alleen in de auto op wordt gesloten door z'n vrouw
|
28 feb 2009 14:15 |
|
|