Auteur |
Bericht |
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Ik snap er niet veel meer van. Op 2 januari geeft de organisatie het volgende aan:
Maar niet te veel over nadenken
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
22 jan 2009 21:08 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Groot gedeelte heeft zich aangemeld maar nog niet betaald, en volgens mij krijg je pas een nummer af je betaald hebt dacht ik?
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
|
23 jan 2009 17:05 |
|
|
Marcel B.
|
Nee Jorn, je krijgt al een startnummer als je je inschrijft. Ik kan het me herinneren omdat je je startnummer moet vermelden bij betaling
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
23 jan 2009 17:31 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
He Marcel......roeping gemist:
"Private eye"
_________________________________________ "There is no substitude"
|
23 jan 2009 18:17 |
|
|
Marcel B.
|
Dat denk jij, Peter
|
23 jan 2009 18:26 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
(nr. 124)
Krijg jij ook een sticker van Ron?
|
23 jan 2009 20:51 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Oke, ik wist het niet. Er zijn al wel veel aanmeldingen, en een groot deel daarvan heeft nog geen geld overgemaakt. Zo legde ik de link.
|
23 jan 2009 21:05 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Lache, 122
Is er niet ergens een lijst met inschrijvers?
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
24 jan 2009 0:42 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Deelnemerslijst was er wel, maar die is weggehaald. Blijft het nog een beetje een verrassing. In het roadbook staan wel bijna alle deelnemers.
|
24 jan 2009 10:24 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Welk roadbook?
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
28 jan 2009 20:18 |
|
|
gassen
964 C4 Jubi 793uit Uithoorn
|
Ik heb ook nog geen roadbook. Maar het is voorlopig ook nog geen 15-3.
_________________________________________ Het is er een van 911
|
28 jan 2009 22:35 |
|
|
Nickk
911 (996) TurboRidderkerk
|
Start nummer 69
|
31 jan 2009 14:00 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Zojuist via mail het roadbook in pdf ontvangen.
Ziet er goed uit!
De deelnemerslijst.....
(edit paSCal: Jongens, er staat niet voor niets een disclaimer onderaan het mailtje, respecteer dat aub. en hou alles over C&C op het forum van C&C! )
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
02 feb 2009 0:01 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
+1
_________________________________________ "There is no substitude"
|
02 feb 2009 0:03 |
|
|
gassen
964 C4 Jubi 793uit Uithoorn
|
Je moet nog een schroevendraaier meenemen ook (voor het bordje)
_________________________________________ Het is er een van 911
|
02 feb 2009 0:09 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
pssst... Onderaan het mailtje staat:
| | | | Code: Legal Disclaimer
Cars and Coffee heeft aan het opstellen en verzenden van dit e-mail bericht (met bijlagen) de nodige zorg besteed. Desondanks is het mogelijk dat dit bericht onvolledig is, onjuistheden bevat, niet voor u is bestemd en/of te laat wordt ontvangen. De Cars and Coffee aanvaardt daarvoor geen aansprakelijkheid. Evenmin kunnen aan dit bericht rechten worden ontleend. De informatie verzonden in dit e-mail bericht inclusief de bijlage(n) is vertrouwelijk en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt de Cars and Coffee u vriendelijk doch dringend dit bericht te verwijderen en eventuele bijlagen niet te openen. Cars and Coffee wijst u op de onrechtmatigheid van het openbaar maken, gebruiken, vermenigvuldigen, verspreiden en/of verstrekken van de inhoud van dit bericht aan derden. Tevens wordt u verzocht de afzender per omgaande van de onjuiste adressering/ontvangst op de hoogte te stellen en dit bericht, met inbegrip van eventuele bijlagen, uit uw systeem te wissen. Cars and Coffee aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade, van welke aard ook, die verband houdt met risico's verbonden aan het elektronisch verzenden van berichten.
| | | | |
Dusse, zullen we dat dan ook maar respecteren?
|
02 feb 2009 0:17 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
ok... in al mijn enthousiasme...
|
02 feb 2009 8:36 |
|
|
jerico
|
Heej Allemaal,
Ik zal me ten eerste even voorstellen, Ik ben Stefan en ik ben 20 jaartjes oud en studeer werktuigbouwkunde. Ik ben al jaren een autofanaat, maar heb nooit de kans gehad om naar evenementen te gaan om zulke mooie bolides van dichtbij te mogen bewonderen. Nu was mijn vraag dan ook. Of er nog iemand een bijrijders plekje beschikbaar heeft, want ik zou deze road trip heel erg graag van dichtbij mee willen maken. Ik ben bereid om een stuk te reizen en om eerst kennis te maken zodat er niet een geheel "vreemde" naast je zit. Ik hoop dat iemand me blij kan maken uh uhmm...laten we eerder zeggen dol.
je kan contact met me opnemen via pb hier of rechtsreeks naar davie16@hotmail.com
Met vriendelijke groet,
Stefan.
|
02 feb 2009 18:15 |
|
|
Marcel B.
|
Nieuw topic geopend voor een treintje vanuit Dordrecht:
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... 843#549843
|
07 feb 2009 17:43 |
|
|
EvDijk
964 C2 '90
|
In eerste instantie kon ik mij niet inschrijven, maar kreeg vorige week een bericht dat ik er toch nog bij kon. Startnummer 063 om precies te zijn. Ik heb alleen problemen om het geld over te maken. Internetbankieren accepteert het gironummer niet dat met een " 0" begint. Ik krijg vooralsnog geen reactie op mijn mail naar de organisatie en telefonisch lukt het ook niet.
Wordt een beetje kort dag dus moet wel haast maken met betalen.
Weet iemand of het een kwestie is van de "0" weglaten ?
_________________________________________ Mooi groen is niet lelijk
|
02 maart 2009 21:11 |
|
|
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
Ik weet niet welke bank je hebt.
Ik zit zelf bij de RABO en daar moet een Postbanknummer beginnen met een P
Tevens denk ik dat je de 0 niet moet gebruiken.
Succes, Alfred
|
02 maart 2009 21:19 |
|
|
Marcel B.
|
Volgens mij moet je inderdaad het nummer als volgt achter elkaar invullen P1234567. Dan moet het goedkomen .
|
02 maart 2009 21:54 |
|
|
EvDijk
964 C2 '90
|
Dank Alfred en Marcel voor de tips. Ben er uit; het nulletje moet weg voor het nummer. Kreeg net een mail van Natasha. Moet nu goedkomen
Snel betalen vanavond en vooruitkijken naar (weer) een superevenement.
_________________________________________ Mooi groen is niet lelijk
|
02 maart 2009 22:07 |
|
|
Marcel B.
|
Overzicht merken die meerijden met de Roadtrip C&C
|
04 maart 2009 8:40 |
|
|
Roy.
|
Is er nog iemand die langs Amersfoort komt en nog een plaatsje vrij heeft?
|
09 maart 2009 18:21 |
|
|