Auteur |
Bericht |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goedemorgen allemaal.
Vandaag een extra uitbreiding van m'n weekend. Dagje vrij, hoewel vrij, ik ga m'n administratie eens op orde brengen.
Fijne dag allemaal.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
02 maart 2009 11:09 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Mo... ehhh, middag.
Ik ben ook een dagje vrij. Best lekker, heb ik wat tijd voor de dagelijkse huishoudelijke klussen.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
02 maart 2009 14:27 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Mijn eerste werkdag zit er weer op. Dat viel toch weer tegen na een weekje vakantie waarin ik elke dag met de P. bezig geweest ben (kijken, keuren, kopen, onderhoud laten plegen enz.) Nu nog een taxatie en SCM keuring en ik ben voorlopig klaar.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
02 maart 2009 18:21 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Het kost je inderdaad een week.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
02 maart 2009 20:04 |
|
|
Lydia
|
En een zak geld ...
|
02 maart 2009 23:05 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Mag ik ook, Marcel...
ééntje, dan ben ik zomaar
Ik vond nog een hele leuke:
Ze vragen zich thuis af of ik een ongeneeslijk virus heb opgelopen....dan ben ik hier in goed gezelschap
Born to be wild
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
02 maart 2009 23:36 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Lekker nummer, Renger, doe mij ook maar een Borrel! Eentje, ik moet er vroeg in. Morgenvroeg bespreking met hoofdbestuur en daarna België in!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
02 maart 2009 23:41 |
|
|
Lydia
|
Ik neem er ook ééntje en ga dan slapen! Zit een beetje in te kakken hier
|
02 maart 2009 23:44 |
|
|
Reñger
|
moest daar niet een Z staan??
Niet omdat het niet gezellig is hiero, maar gisteren moes ik zo nodig weer dat ding halen en werd het een latertje.
Ik ga maffen! Teruste, dame en heren
SY morgen
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
02 maart 2009 23:47 |
|
|
Lydia
|
Ik heb vandaag de WOZ gehad. Geen blauwe envelop, maar wel weer Belasting. Bij de waardebepaling van mijn huis hebben ze nou niet direct rekening gehouden met de Kredietcrisis ...
@ Reñger: euh, ja. Zorry ...
|
02 maart 2009 23:49 |
|
|
Lydia
|
Doe maar. Een stevige neut. Want het is inderdaad een enorme aanslag. Op mij budget!
|
03 maart 2009 0:07 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Goedenavond!!
Lang aan het werk geweest, net thuis... een biertje gaat er wel in!!
@Renger, dat virus is gezond, vooral houden
@Lydia, hier ook een negatieve verrassing mbt WOZ waarde, wat een bizarre stijging, zit maar 20.000 euri onder de prijs die ik afgelopen zomer voor het huis betaald heb. Maar ja, aanvechten heeft nu geen zin, het is immers nog steeds lager...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
03 maart 2009 0:16 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ook de WOZ binnengekregen, geen kattepis en maar gelijk betaald want dan ben je eraf
Zit er nog een Warsteiner in het vat
Lydia, was gisteren nog in de buurt, ff Bergen in en alle boetiekies gezien
Zou onze vriend Wim al slapen na al dat gedoe
Nog iemand trek in een stukje brie of port salut
Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
03 maart 2009 0:29 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Zou degene die werkelijk het hele gezeur op zijn geweten heeft, prettig slapen na al dat gedoe...?
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
03 maart 2009 0:31 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Welk gedoe bedoel je precies?
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
03 maart 2009 0:38 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Dat zit ik mij ook af te vragen Henk! Is er nog een lekker biertje,ja het is laat maar had even geen tijd voor de kroeg
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
03 maart 2009 0:39 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik zet er gelijk eentje naast voor je, in afwachting van het antwoord
Hoe is het daar in la Douce France?
|
03 maart 2009 0:41 |
|
|
Henk
PF # 136
|
dit gedoe
Maar ik denk dat dit niet de bedoeling is van dit draadje dus ik wens jullie allemaal een goede nachtrust
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
03 maart 2009 0:43 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Hier geweldig mooi weer geweest,maar het gaat geloof ik veranderen
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
03 maart 2009 0:48 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Aahhh... net even bijgelezen
Hier wordt het weer ook slecht, helaas.
Ik ga er vandoor, lekker slapen, morgen weer op tijd op!!
|
03 maart 2009 0:52 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Goh jongens is het alweer zo laat
De 911 staat nog buiten, nouja daar kannie wel tegen
Zo nog een afzakkertje en dan nog ff met Sjors lopen.
Nog iemand DWD gezien en dan met name Jan Mulder
Wij zijn hier in Haarlemmerliede/Spaarnwoude in de maling genomen door de nu teruggetreden man van Schiphol Chaufonteine, was erbij dat hij de belofte deed in ons Dorpscentrum over de Polderbaan
En nu geeft hij ruiterlijk toe aan ons in de maling te hebben genomen en dit haalde Jan ff aan en kreeg heel wat mensen mee
Is ook werkelijk belachelijk voor woorden, heb daar jaaaaren met plezier gewoond en dan komen ze vlak over je dak
Ben ook kort daarna verhuisd, daar was mijn vrouw ook niet echt blij mee (en nog steeds niet).
Ga nu echt met hem wandelen
Terusten
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
03 maart 2009 1:05 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Goeiemorgen
Eindelijk weer eens in de ochtend kroeg.........
De koffie maar aangezet.
prettige werkdag heren en Dame.
|
03 maart 2009 8:19 |
|
|
Reñger
|
Goedemorgen allen,
Is idd wel een story van Wim.
Nou, hoe dan ook, zij gaan mijn Targa weer omtoveren tot een rode lady. Plastische chirurgie om het maar zo te zeggen. Ongelooflijk wat die kunnen, ik liep echt rond.
Ik ga op de vroege ochtend maar niet teveel denken aan m'n WOZ aanslagen, dan word ik Vooral het zakelijke pand, J***s, wat een bedrag.
Ik pak een bak koffie van Boxy en ga WOZitten!
Werk ze en mopper ze vandaag!
|
03 maart 2009 9:09 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen!
Ik heb het hele gedoe rondom Cabrio Wim ook helemaal niet gezien. Wat een gedoe om niets weer. Ik heb me niet gestoord aan 'sluikreklame' omdat dat volgens mij helemaal de insteek niet is van Wim & Zoon. Dat er dan weer één wat roept en vervolgens ... Jammer!
WOZ in één keer betalen? Ik maak gewoon gebruik van de "in 10 keer" regeling. Moeten ze lekker op hun geld wachten!
Boetiekjes in Bergen zijn wel leuk hoor, Hans. Maar ik kan me voorstellen dat dat voor je was. Voorál aan de kassa! Kom je de volgende keer gewoon een bakkie bij me doen!
Fijne dinsdag allemaal. En werk lekker!
|
03 maart 2009 9:10 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Wim problemen zijn ook aan mij voorbij gegaan............
WOZ, kan hier in 12x......... (ook als je Boxster rijdt)
|
03 maart 2009 9:29 |
|
|