Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 11:35

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ] 
Zit je ook op Hyves? 

Heb je een hyvesprofiel?
Ja 52%  52%  [ 11 ]
Nee 48%  48%  [ 10 ]
Totaal aantal stemmen : 21

Zit je ook op Hyves? 
Auteur Bericht
Bericht Zit je ook op Hyves?
Ha P-maatjes,

Dacht laat ik nog eens een polletje plaatsen :D
Heel simpel en misschien nog leuke diskussie en nieuwe vrienden.
Ben op hyves aardig actief maar heb recent een nieuw profiel genomen en ben weer opnieuw begonnen dus. Wel wat veel dames er tussen maar ik maak een hoop gezellige krabbels. Iedereen krijgt wel min of meer dezelfde krabbel alleen met een andere naam erboven :lol:
Kijk gerust eens op mijn profiel en mij vragen kan altijd als je me beter wil leren kennen.
http://jan-spiritueel.hyves.nl/

ps Zet hier als reactie ook een linkje naar jou profiel zodat anderen eventueel een kijkje kunnen nemen.

03 maart 2009 7:40
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Bericht 
na ongeveer 2 maanden heb ik me afgemeld. Ik werd een beetje gestoord van die mensen die je vragen hun "vriend" te worden die ik helemaal niet ken. Of berichten in de aard van "wat heb ik jou al lang niet meer gezien" , nou dat heeft misschien een reden. Voor mij hoeft het niet

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

03 maart 2009 8:02
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
Bericht 
heb ik zo'n beetje met facebook.....
.....(bijna) elke dag aanvragen om "vriend" te worden, en dan nog dikwijls collega's (er werkt 1000 man/vrouw bij ons :roll: )
of ex-liefjes (leg dat maar eens uit aan je vrouw :evil: , of vrouwen die je helemaal niet kent :roll: (gelooft ze helemaal niet :evil: :evil: ).....

03 maart 2009 8:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Hyves geeft perfect aan hoe oppervlakkig we tegenwoordig met elkaar omgaan. Je snapt het: ik doe er niet aan mee... liever één echte vriend dan vijftig op hyves.

03 maart 2009 8:55
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
Ik heb een maand geleden mijn complete Hyves gedelete. Ik vind het gedegradeerd tot een puberale nieuwe manier om te spammen.
Ik werd gek van alle nietszeggende berichten.

03 maart 2009 9:04
Profiel
Bericht 
gast schreef:

Ziet er leuk uit alleen niet mijn ding

Tom80 schreef:
. liever één echte vriend dan vijftig op hyves.

Dat ben ik wel met je eens

Rad911 schreef:
Ik werd gek van alle nietszeggende berichten.

Daarom ben ik ook opnieuw begonnen. Had twee profielen met 650 + 350 vrienden. Vooral doorstuur en uitnodig berichten zijn vervelend. Lees alleen berichten die puur persoonlijk gericht zijn.

03 maart 2009 9:15
PorscheForum Junkie
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht 
Ja zit er ook op, ben er niet zo veel mee bezig, maar wel leuk.

03 maart 2009 9:27
Profiel WWW
997 GTS C2 cabrio '11 zwart ex 964 Jubi #445 '93 viola ex 996TT '03 zwart ex 993 TT '98 ex 993 cabrio '94 ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
Bericht 
Vond het in het begin wel leuk, maar ben al lang niet meer actief. Wil graag deleten, maar ben mijn wachtwoord vergeten.... :? :(

03 maart 2009 9:35
Profiel
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
Er is zelfs een Porscheforum-hyves :shock:

Ik word inderdaad soms gek van mensen die allerlei onzinberichten doorsturen (is er bij mij nog maar 1, de rest heeft inmiddels door dat ik daar niet van gediend ben). Toch vind ik Hyves best leuk, al een paar oudklasgenoten herontmoet via Hyves wat bij 1 resulteerde in een vernieuwde vriendschap.

Is inderdaad een redelijk oppervlakkige manier van vriendschappen onderhouden, maar ik zie het dan ook meer als een extraatje. Leuk om even een fotootje te delen of iemand te laten zien dat je even aan haar/hem denkt (bijvoorbeeld bij een verjaardag).

03 maart 2009 9:48
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Ik vind het iets voor 16 jarigen en heb dus ook geen account. Enige waar ik aan doe is Linkedin. Levert ook niets op maar toch..

03 maart 2009 9:49
Profiel
3.2S
010
Bericht 
Ja ik zit er ook op. Ben er ook niet zo veel mee bezig. Heb wel interesse naar alle mogelijkheden. Ik werk in de Telecom en met een paar collega's hebben wij wat extra toepassingen gemaakt zoals Waarzitwie? Dan krijg je een SMS als iemand in de buurt is en kan jij zien waar iedereen zit. :wink:
Ik vind dat dit meer bedoeld is voor tieners, waarbij iedereen van de camping elkaar op de hoogte houdt en zo in contact blijven.

In de Telecom zijn dit belangrijke toepassingen. De zogenaamde WEB 2.0 toepassingen waarbij Internet, GSM, SMS, MMS meer gebruikt wordt. De Telecom operators hebben zo meer bandbreedte nodig en moeten met innovatievere oplossingen komen.

03 maart 2009 9:51
Profiel WWW
Bericht 
Boxy&Boraman schreef:
Ja zit er ook op, ben er niet zo veel mee bezig, maar wel leuk.

Alles op z'n tijd

marino schreef:
Vond het in het begin wel leuk, maar ben al lang niet meer actief. Wil graag deleten, maar ben mijn wachtwoord vergeten.... :? :(

Kun je via email opnieuw aanvragen

Traveller69 schreef:
Er is zelfs een Porscheforum-hyves :shock:
zie het dan ook meer als een extraatje.

Er is ook een 944 hyve http://p944.hyves.nl/ gebeurt verder niet veel.
Om er lol van de hebben moet je er wel dagelijks ff mee aan de slag dus hyves kost wel tijd net als dit forum trouwens.

Maarten schreef:
Ik vind het iets voor 16 jarigen

Zoon 15 en dochter 17 zitten er ook op en dat was 1 1/2 jaar geleden reden voor mij me aan te melden. Ben er echter zeer aan verslaaft geraakt en wel verschillende keren willen stoppen maar telkens weer wordt ik actief.

03 maart 2009 10:01
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Geen hyves, wel linkedin sinds kort. Zie hier zakelijk wel de toegevoegde waarde van.

03 maart 2009 10:20
Profiel
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Bericht 
Linkedin gebruik ik zakelijk al een aantal jaren en met succes. Hyves is puur voor de fun (zolang je geen wedstrijdje aan het doen bent om de meeste "vrienden"). Ik heb ook een tagged account gehad en dat is pas echt verschrikkelijk. Facebook vind ik ook niets. Dan hebben we nog plaxo en xing maar daar heb je weinig tot niets aan.

There are no old Porsches, only new owners.

03 maart 2009 10:28
Profiel
PorscheForum Rakker
997 Carrera S 3.8
Ede
Bericht 
Ik heb ook geen Hyves meer, werd helemaal dol van die zogenaamde vrienden met hun "leuke" commentaar bij wat foto's.

Wel actief op LinkedIn, heel wat oud collegae gelinkt/d.
Goed om te zien en te horen dat de meeste aardig terecht zijn gekomen.

Driving-Fun heeft ook een groep, misschien wat voor het Porsche-Forum :wink:

S.

03 maart 2009 10:49
Profiel
Ex: Boxster 986 3.2S
DEN HAAG
Bericht 
Ik heb sinds december vorig jaar ook mijn account gedelete.
Het is nu vooral leuk voor jongeren én (vrijgezelle) ouderen :wink:, die aandacht zoeken en vooral ook willen krijgen...
Als je een goede relatie hebt en een normaal sociaal netwerk dan voegt Hyves IMHO niets toe.

Privilege Beauty & more...

03 maart 2009 11:00
Profiel Facebook 
EX-968 #1201 productie 1994
Rotterdam
Bericht 
Natuurlijk zit ik niet op Hyves. Dit soort sites zijn slecht voor de privacy. Veel informatie die je er op zet wordt door, meestal minder goed bedoelende, partijen verzameld en verkocht.

03 maart 2009 11:07
Profiel
Timeless
Bericht 
Verschrikkelijk dat Hyves , die boot ga ik gelukkig missen .....

De Armoede en de teneurgang van het WWW :cry: :cry:

03 maart 2009 11:12
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
:@: Clemento :arrow: ... heb je weleens de zoekfunctie gebruikt op dit forum :?: :idea:

Hyves Topic waarin o.a. verwezen wordt naar ... nog zo'n topic :shock:

03 maart 2009 11:37
Profiel WWW Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 20 berichten ]