Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:47

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
Nieuw verzoek Dream foundation 15-3 09 Feyenoord-PSV 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Veghel
Bericht Nieuw verzoek Dream foundation 15-3 09 Feyenoord-PSV
De DreamFoundation is een internationaal netwerk van betrokken mensen en instellingen die de mooiste dromen realiseert van volwassenen met een levensbedreigende ziekte en een levensverwachting korter dan 12 maanden. Onze vrijwilligers zetten zich in voor mensen, die zelf niet meer in staat zijn hun droom te realiseren. Daarmee willen wij onze Nederlandse samenleving verrijken met liefde, hoop en compassie. Verder willen we mensen inspireren hun dromen te leven... voordat het misschien te laat is.

www.dreamfoundation.nl

zie vorig verzoek :

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... foundation

Ik weet, het is heel kort dag en de cars and coffee is er dan ook Maar wil toch proberen of er forummers zijn die hier aan mee willen werken.

Waar het om gaat: voor een zieke jongen is de wens om met een sportwagen van Kerkdriel naar het (auw wim) feyenoord stadion te gaan en jullie zullen daar worden ontvangen in de bestuurskamer waarna van de wedstrijd genoten kan worden en weer terug .
(de preciese indeling van de dag krijg ik nog).

Wel zal er de gehele dag een cameraploeg uit H'sum aanwezig zijn 8)

Een Porsche zou al prima zijn :?:

Er word gevraagd of het mogelijk zou zijn als er 4 Porsche's zouden willen rijden.

Helaas kan ik zelf niet aanwezig zijn :!: :oops:

Wie wil deze jongen een schitterende dag bezorgen :?: :lol:

Grtz Eric.

Laatst bijgewerkt door Rodger that! op 05 maart 2009 7:30, in totaal 2 keer bewerkt.

04 maart 2009 23:29
Profiel
Veghel
Bericht 
Bijgaand stuur ik je de presentatie (nog in ontwikkeling) van de Dream Foundation in 2009.
Voor de droomdag op 15 maart (Feyenoord - PSV) zou het mooi zijn als er 4 Porsche's zijn. De belangrijkste is uiteraard die voor de dromer zelf, daarnaast zou het leuk zijn als er ook voor zijn vader, moeder en de aanmelder van de droom (zijn leraar) een Porsche voor komt rijden! En een Ferrari is uiteraard ook zeer welkom! :-)
We spreken elkaar snel weer.

Groetjes,
Michel

Voorzitter Dream Foundation

05 maart 2009 7:27
Profiel
PorscheForum Rakker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Bericht 
leuk initiatief.. dankbaar ook, ben wel voorzichtig geinteresseerd, weet dat t om serieuze zaken gaat maar zijn er voor potentiele deelnemers nog meer kosten aan verbonden behalve dan het verstoken van de eigen peut? niet dat t om een paar centen draait maar iig ik moet al van ver komen.. grtzz

05 maart 2009 10:38
Profiel
Veghel
Bericht 
De enige kosten zijn de peut, in het stadion word je ontvangen en zullen kaarten beschikbaar zijn voor de wedstrijd (Sorry wim) FFFFeyenoord -PSV , parkeergelegenheid zal bij het stadion zijn ivm de dreamer. (zal ik nog checken)

Laatste keer werd eten en drankje goed verzorgd :lol:

05 maart 2009 17:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 996TT (ex 996C2, ex 911 3.0SC, ex 944 S2 cabriolet, ex 944, ex 924)
Apeldoorn
Bericht 
Mooi initiatief...

Het is niet echt in de buurt voor me... daarnaast ben ik zelf nogal huiverig voor het parkeren van mijn 911 in de buurt van 'voetbalfans' .....

Vast wel een aantal enthousiastelingen te vinden die aan de oproep gehoor geven.

Succes

05 maart 2009 20:43
Profiel
Veghel
Bericht 
Er zijn op dit moment 2 Porsche's die zich aangemeld hebben... het zou geweldig zijn als er nog 2/3 aanmeldingen zouden komen.

Het betreft een net 31 jarige jongen met het downsyndroom hij is een geweldig fan van (sorry wim)feyenoord en zal met julie aan alle spelers van het eerste worden voorgesteld incluis rondleiding in het stadion.

Voor de (sorry wim) PSV fans zal er vastwel een mogelijkheid zijn PSV spelers te benaderen :oops: in de bestuurskamer. :wink:

THX Eric.

06 maart 2009 18:45
Profiel
Veghel
Bericht 
Ik hoor net van de directeur van de Dreamfaundation dat één P'fer zich direct bij de Dreamfaundation heeft aangemeld .... R. Bedankt :res: :thumleft: :salut:

Dus zijn de andere rijders niet meer nodig mede omdat er maar één P word toegelaten tot aan het stadion :roll:

:res: :thumleft: :salut:

Dat die Dreamer maar een prima dag krijgt :wink:

Topic mag dicht :lol:

10 maart 2009 19:09
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 7 berichten ]