Auteur |
Bericht |
leander
Brabant - Westland
|
997 Targa
Weet iemand of deze targa nu ook echt te koop is, of dat dit gewoon een eenmalige actie was?
Hij is zoooooo gaaf
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
04 maart 2009 18:21 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
lijkt me meer een aftermarket hardtop voor op een cabrio
_________________________________________ Got coffee?
|
04 maart 2009 18:23 |
|
|
donkey
964 C4 1990utrecht
|
weet wel dat ruf erook al mee aan het experimenteren is:
In samenwerking met Siemens heeft RUF een auto ontwikkeld die zo’n 368 pk heeft en maar liefst 950 Nm aan koppel! De range is zo’n 250 kilometer en met een extra grote accu zelfs 320 km. En de prestaties? De topsnelheid ligt op 250 km/u en 0-100 gaat in zo’n 5 seconden. Een leuke feature van deze auto is in mijn ogen de retro targa look. Laat die ook maar terugkomen op de benzinemodellen!
Volgend jaar moet de eRUF in beperkt oplage gebouwd gaan worden.
_________________________________________ Make the most of now!
Laatst bijgewerkt door donkey op 04 maart 2009 23:10, in totaal 1 keer bewerkt.
|
04 maart 2009 18:32 |
|
|
amandus
Timeless
|
Weet niet zo goed wat ik van het model moet vinden .....het ronde achterraam heb ik echter altijd mooi gevonden ....
_________________________________________ Timeless objects
|
04 maart 2009 19:23 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
Nou IK wel, wat een strakke bak!!!!! Ziet er super uit en zal motorisch ook geen straf zijn om in te knallen....
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
04 maart 2009 19:34 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
+1 .
|
04 maart 2009 21:25 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Dit kan je aftermarket laten doen bij een Amerikaans bedrijf! Als basis dient een 2(S) of 4(S) Cabriolet
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
04 maart 2009 21:33 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
komt er dan, zover jij weet, een klassiek targadak bij (dat je in 2-en gevouwen in het vooronder kan leggen?). Of wordt dat laatste stukje dak anno 2009 anders opgelost?
|
05 maart 2009 8:53 |
|
|
John
Cayenne
|
jeminee...wat gaaf
|
05 maart 2009 10:22 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Sorry voor mijn afwijkende mening alvast.. maar het targamodel heeft mij nooit kunnen bekoren..ook de cabrio eigenlijk niet zo.. want wie zal hier beweren dat een cabrio of een targa mooier is dan een coupe? vwb cabrio vind ik gewoon te duidelijk zichtbaar dat de 911 oorspronkelijk ontworpen is als coupe, dat zie je gewoon..vind de lijnen niet zo kloppen dan, en dat grote ronde targaraam 8er vind ik gewoon niks.. ziet er te "opgezet" uit, maar goed, slechts mijn bescheiden mening
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
05 maart 2009 10:31 |
|
|
John
Cayenne
|
mijn mening is eigenlijk dat ik een 997 cabrio open super vind, maar met de hardtop minder...dit zou voor mij de ulitieme oplossing zijn voor de minder zonnige periodes.
Echter heb ik geen 997 cabrio...
|
05 maart 2009 10:39 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Ik ben voor jullie aant zoeken, maar ik we me god niet meer waar het staat, dus kan nog wel een dag duren
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
05 maart 2009 11:43 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
VeloTech Automotive kost naar verluidt us$10,000
_________________________________________ Got coffee?
|
05 maart 2009 11:49 |
|
|
Zürich
ex-993 TargaZürich
|
heb de klasieke targas met de beugel nooit mooi gevonden dus deze ook niet
_________________________________________ Op zoek naar een 997 (4) S Cabrio
|
05 maart 2009 14:47 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Ga je mond spoelen
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
05 maart 2009 16:15 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Ik ben het eens met het feit dat de lijn van een coupe mooier is dan die van een cabrio (bij een targa weet ik het zo net nog niet), maar de extra gebruiksmogelijkheden wegen hier ruimschoots tegenop. Er gaat niets boven open rijden wat mij betreft.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
05 maart 2009 17:10 |
|
|
912
|
Nee, jouw wereldsmaak omvat een 944....
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
05 maart 2009 17:43 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
duhhh.. ten 1e geef ik duidelijk aan dat het mijn "mening" is, verkondig het dus niet als waarheid.. staat dus helemaal los van wat ik mooi vind en waar ik zelf in rijd..idd 951 (4 pitter net als jouw 912...) Ennn... 964... brul toch ook niet dat een 912 voor de mensen was waarvoor een 911 te hoog gegrepen was?
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
05 maart 2009 20:52 |
|
|
FMSGT3
996 GT3Soest
|
ik vind die Ruf geniaal. vooral het retro targadak in combinatie met die mosgroene kleur.
Back to the future!
_________________________________________ Leidenschaft Motorsport
http://twitter.com/Fredget64
|
05 maart 2009 21:11 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ik vind eerlijk gezeg targa's niet mooi (en zeker een 2.4 niet!) maar deze retro is erg mooi! +1!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
05 maart 2009 21:23 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
vin die groene nazi porsche ook best gaaf
_________________________________________ oud is beter
|
05 maart 2009 21:31 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Die bedoelde ik ook. 1e vind ik minder.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
05 maart 2009 21:37 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
ik ben overigens wel blij dat men in de jaren 60, na het overweldigende succes van de 911 cabriolet gauw ook coupe's is gaan maken, aangezien er ook klandizie bleek te zijn voor een niet flamboyante, gewone coupe. Tja, de lijn van de coupe is natuurlijk niet zo onderscheidend als die van de cabriolet, maar zo'n schuifdakje is ook al best lekker ( ).
|
05 maart 2009 21:45 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Ik vind persoonlijk de softwindow-targa helemaal te gek en ontzettend mooi...
Die heeft Porsche helaas veel te kort/weinig geproduceerd (vind ik):
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
05 maart 2009 22:20 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Vind m ook erg mooi en heb ook wel iets met dat groene monster hierboven.
Blijf overigens de coupe ook wel het archetypische 911 model vinden. Ach, ze hebben gewoon allemaal iets eigens en bijzonders!
|
05 maart 2009 22:24 |
|
|