Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 20:44

Antwoord op onderwerp  [ 2070 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 83  Volgende
Ook mooi 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
Bericht 
Stijn van Kooten schreef:
..... R8......een lelijke auto :cry:

als ik zou kunnen kiezen tussen mijn 914 en een R8 :scratch:

dan zou ik voor de audi gaan .... :oops: :oops:

(maar het moet ook een beetje betaalbaar blijven, 'k ben maar een gewone arbeider he ....)

23 feb 2009 12:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
Ik heb zelfs liever een RS4 of een RS6 dan een R8 :!:

23 feb 2009 16:18
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
De enigste mooie R8 :shock: :wink:

Enigste :?: Jullie leren ook helemaal niets meer op school. hè? :twisted: :wink:

Nou, een R8 vind ik een mooie auto, hoor! Maar dan niet in deze Batmobiel uitvoering.

23 feb 2009 16:22
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Bericht 
Dank je Lydia; mijn tenen trokken ook al even krom. Bijna net zo krom als van die R8 met dat geel brrrrrr

There are no old Porsches, only new owners.

23 feb 2009 16:53
Profiel
Groningen
Bericht 
Lambo wannabe. :wink:

23 feb 2009 16:54
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Bericht 
de R8 en de lambo gallardo zijn toch de zelfde auto`s

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

23 feb 2009 16:56
Profiel WWW
Groningen
Bericht 
In een aantal opzichten bijna, maar er is er maar ééntje mooi IMHO. :wink:

23 feb 2009 17:05
Profiel
PF #911
België
Bericht 
IMHO zijn ze beide lelijk :lol:
De Gallardo is een kleine Mucriélago, alleen staat het design niet op zo'n kleine wagen. De snuit bijvoorbeeld is véél te kort, de A-stijl begint al boven de voorste wielen :roll:
Afbeelding

Bij de R8 vind ik het design dan weer helemaal niet in evenwicht, het voorste en achterste lijken van verschillende wagens te komen. Het achterste lijkt me ook te laag ten opzichte van de snuit
Afbeelding

Tegenover de oude Gallardo zou ik toch de praktischere R8 gekozen hebben, nu zou ik voor de LP 560-4 gaan. Simpelweg omwille van zijn prestaties (die op GT2 niveau zijn, voor een zelfs lagere prijs!)

23 feb 2009 17:14
Profiel WWW
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
Bericht 
als je dat gespoten tussenstuk er tussen uit haalt klopt hij wel..

heb al een mailtje gestuurd naar WalterdaSilva@audi.com, hij komt er op terug...

23 feb 2009 18:23
Profiel
Groningen
Bericht 
Godspeed schreef:
IMHO zijn ze beide lelijk :lol:
De snuit bijvoorbeeld is véél te kort, de A-stijl begint al boven de voorste wielen :roll:

Duidelijk geen Lambo fan. Kenmerkend voor alle Countaches, Diablo's en Murciélago's van de laatste 3(+) decennia.

De R8 is imho een samenraapsel van lijnen en roosters/gaten. Over 5 jaar ziet hij er sterk gedateerd uit. Het scherpe, gesneden uiterlijk van de Gallardo is veel tijdlozer.

Zeker in vergelijking met de R8, is dat neusje van de Gallardo niet eens zo kort. Hier een 1:1 vergelijking:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

23 feb 2009 19:53
Profiel
Bericht 
Ja, die Lambo is wel prachtig 8)

23 feb 2009 22:02
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Hier nog wat plaatjes van die prachtbak :wink:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

23 feb 2009 23:06
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
'03 996 4S/ '86 Toyota Supra (race)
Amsterdam
Bericht 
Holy sh.. wat een verkR8te auto!

Wel mooi weer om te zien hoe smaken toch verschillen. Vooral die van woonwagenbewoners... :D

Kleur van de wielen is op zich mooi...op een '70s 911

24 feb 2009 10:06
Profiel
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Blijft een lelijke auto die R8, staat er hier eentje grijze vlak bij. Volgens mij ter vervanging van zo'n mega geblazen Cherokee V8 (SRT8 oid??)

Die kunststof platen zijn echt spuug op de R8, idd in 1 kleur is een R8 vast mooier.

(O ja, die Cherokee vond ik overigens ook niet wat)

24 feb 2009 12:20
Profiel
Bericht 
Die zijn wel vet: Grand Cherokee SRT-8 8)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

24 feb 2009 17:10
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Die staat nu bij de dealer in zuid-oost Amsterdam! Erg gaaf!!!

24 feb 2009 17:15
Profiel
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Niet mooi, maar die hier in de buurt stond klonk wel erruug stoer, maakt een boel goed :wink:

24 feb 2009 17:19
Profiel
PF #911
België
Bericht 
Jort schreef:
Duidelijk geen Lambo fan. Kenmerkend voor alle Countaches, Diablo's en Murciélago's van de laatste 3(+) decennia.

Hmm, noch de Jarama, Urraco, Jalpa, Countach, Diablo, Murciélago hebben een A-stijl die al ter hoogte van het midden van het voorste wiel begint.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Bij geen enkele Lambo is de cabine zo ver naar voren geschoven. Dit zorgt ervoor dat je mijlenver van de voorruit zit en je nog zelfs plaats hebt om bovenop het dashboard te slapen. Verre van sportief al je het mij vraagt. Zo een klein extra ruitje achter de A-stijl doet me eerder aan zoiets denken:
Afbeelding

24 feb 2009 17:41
Profiel WWW
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Afbeelding :shock:

24 feb 2009 18:53
Profiel Facebook 
Bericht 
Verkeerde topic..... :roll:

24 feb 2009 18:57
Profiel WWW Facebook 
Groningen
Bericht 
Godspeed schreef:
Hmm, noch de Jarama, Urraco, Jalpa, Countach, Diablo, Murciélago hebben een A-stijl die al ter hoogte van het midden van het voorste wiel begint.

En daar zit de crux, dat vertelde je er niet bij.

AfbeeldingAfbeelding

Klein verschil vergeleken met (met name) de Diablo, Countach en Murciélago. Wat ze allemaal ook gemeen hebben is de doorlopende zeer vlakke lijn van voorklep in voorruit. Dat maakt het en profil tot één geheel.

Citaat:
Dit zorgt ervoor dat je mijlenver van de voorruit zit en je nog zelfs plaats hebt om bovenop het dashboard te slapen.

Niks nieuws dus.

Citaat:
Zo een klein extra ruitje achter de A-stijl doet me eerder aan zoiets denken:

Heeft de Countach ook. Bij de Gallardo echter meer een gevolg van de staande spiegels/ weglaten van dat stukje plaatwerk.

Laatst bijgewerkt door Jort op 24 feb 2009 19:52, in totaal 2 keer bewerkt.

24 feb 2009 19:06
Profiel
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Verkeerde topic..... :roll:

:twisted: :ass: :mrgreen:

24 feb 2009 19:10
Profiel Facebook 
PF #911
België
Bericht 
Jort schreef:
En daar zit de crux, dat vertelde je er niet bij

Ik zei "boven de voorste wielen" waarmee ik inderdaad het midden (as) bedoelde (begrijpend lezen heet dat).

Jort schreef:
Klein verschil vergeleken met (met name) de Diablo, Countach en Murciélago. Wat ze allemaal ook gemeen hebben is de doorlopende zeer vlakke lijn van voorklep in voorruit. Dat maakt het en profil tot één geheel.k.

Het verschil bedraagt een kleine 10cm, klein verschil op een camion misschien maar op een compacte sportwagen vind ik het een wereld van verschil. Hierdoor wordt de wagen naar mijn mening een karikatuur van de Murciélago. Het hele design heeft zijn evenwicht verloren, de wagen oogt "neuszwaar"

Jort schreef:
Heeft de Countach ook. Bij de Gallardo echter meer een gevolg van de staande spiegels/ weglaten van dat stukje plaatwerk.

Bij de Countach is het net als bij een luchtgekoelde 911 een stuk van de zijruit (is bevestigd aan de deur). Bij de Gallardo is dit zo omdat de A-stijl zo ver loopt dat hij niet meer met een deur te verbinden is (zelfs met vleugeldeuren zou dit moeilijk geweest zijn).

In conclusie dus; ik vind het design niet helemaal geslaagd maar jij wel. Dat is mijn en jouw goed recht :!:

Afbeelding

24 feb 2009 21:40
Profiel WWW
Groningen
Bericht 
Godspeed schreef:
Ik zei "boven de voorste wielen" waarmee ik inderdaad het midden (as) bedoelde (begrijpend lezen heet dat).

Nee, dat heet gedachten lezen, dat kan ik inderdaad niet. :wink: Bij de Diablo, Murciélago en Countach begint de stijl immers ook boven het voorwiel, valt niets op af te dingen... Boven is niet automatisch midden boven en een wiel ook niet hetzelfde als een as.

Citaat:
Het verschil bedraagt een kleine 10cm, klein verschil op een camion misschien maar op een compacte sportwagen vind ik het een wereld van verschil. Hierdoor wordt de wagen naar mijn mening een karikatuur van de Murciélago. Het hele design heeft zijn evenwicht verloren, de wagen oogt "neuszwaar"

Afbeelding
Zwarte stijl is van de Gallardo, zoek de centimeters.

Je valt over een centimer of 7, maar dat raampje doet je denken aan een Opel Meriva? Dat we één en ander even in perspectief zien hè. :lol: :wink:

Geen enkele moeite met je mening (zijn hier immers velen het met je eens), alleen de initiële onderbouwing was imho niet sterk. :wink:

Laatst bijgewerkt door Jort op 25 feb 2009 0:53, in totaal 1 keer bewerkt.

24 feb 2009 22:09
Profiel
Groningen
Bericht 
Schijnt wel redelijk vlot te zijn geweest, zeker op het circuit:
http://www.lotusespritworld.com/ERoadte ... Dec97.html

Eindigde vóór de 993 Carrera 4 op een vochtige baan.

25 feb 2009 1:01
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 2070 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 83  Volgende