Auteur |
Bericht |
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
24 feb 2009 14:49 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Knoflook-saus wel .... betalers nog niet
Dames & Heren Karters op pagina 1 van dit topic kun je zien of je betaling al binnen is
|
27 feb 2009 11:53 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
of dat je betaling niet binnen is en dat je erg laat bent (soort wanbetaler zeg maar)
|
27 feb 2009 20:33 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Ruud als ik zo eens naar dat lijstje niet betalers kijk (per 28-2) denk ik dat ze bang geworden zijn.........
Kan me er ook wel iets bij voorstellen hoor...
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
28 feb 2009 15:34 |
|
|
Olaf
|
16 betalers,
4 late betalers,
... en 6 die nog niet hebben betaald, maar ook niet op de laatste twee mailtjes hebben gereageerd
... de(ze) laatste staan nu op de reservelijst
Aankomende week ga ik de inschrijving definitief maken - met 20 rijders worden dat dan wss 3 heats van 20 karts ... zal kijken of er 2x 3 heats met 10 karts van te maken is ...
|
01 maart 2009 13:15 |
|
|
BmX944
Amsterdam
|
Haal mij en marv maar van de lijst af, wordt geen ijskarten voor ons dit jaar.
|
01 maart 2009 16:04 |
|
|
Olaf
|
Fijn dat je dat (nu) laat weten
|
01 maart 2009 16:12 |
|
|
BmX944
Amsterdam
|
Graag gedaan
Onder het motto: Beter laat dan nooit
|
01 maart 2009 19:21 |
|
|
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitieSint Anthonis
|
Olaf je hebt een PBtje met mijn nederige excuses.
Groetjes. W. anbetaler.
(zat nog te schuiven met de datum, en andere activiteiten)
_________________________________________ Twijfel nooit aan jezelf !!!! Dat doen anderen wel voor je.
|
01 maart 2009 23:24 |
|
|
Olaf
|
... 't is je vergeven ... je bent een van de weinige niet-betalers die nog even de moeite neemt om te reageren ...
Ik kreeg zojuist van de uithof te horen - dat ze 28! karts met studded-tires hebben .... wss rijden we dus in 1 grote groep i.p.v. 2 kleine ...
Vandaag betalen & je kan nog mee .... dat geldt ook voor de andere niet-betalers
|
04 maart 2009 17:46 |
|
|
Jaco
|
Synoniem voor spijkerbanden zeker?
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
04 maart 2009 20:35 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
28 karts? Jeetje, wordt het echt druk op die baan, da's wel jammer
|
05 maart 2009 23:10 |
|
|
Olaf
|
De mevrouw van de Uithof verzekerde mij dat 50% van de karts de eerste bocht al van de baan gaan ...
... zou ze de inschrijflijst hebben bekeken
Voorlopig zitten we nog maar op 21 (betalers) ... pas boven de 25 behoud ik het recht om in twee groepen te gaan rijden
... nog 4 dagen ...
|
05 maart 2009 23:14 |
|
|
Jaco
|
Denk juist dat het met 28 karts tegelijk op de baan stukken spannender wordt, minder lege stukken, meer competitie (niet dat ik het daarvoor doe.. )
|
06 maart 2009 0:10 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
06 maart 2009 0:26 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
|
06 maart 2009 9:24 |
|
|
blackbird
968 cs
|
Olaf,
zolang er meer karts dan betalingen zijn, is er dan een mogelijkheid
om alsnog in te schrijven?
lijkt cool, weet pas over paar dagen 100% of ik kan?!?
|
06 maart 2009 17:11 |
|
|
Olaf
|
Op dit moment kan je alleen inschrijven door (meteen aan mij) te betalen.
Het geld had ik voor 1 Maart binnen willen hebben - maar heb met de uithof overlg gepleegd en heb 'n paar dagen uitstel gekregen om definitief de reservering vast te leggen.
't gaat (mij) niet om het aantal karts - maar om het aantal groepen
Mailtje naar ijskarten fastmail . fm en je krijgt de betalingsgegevens.
Graag je nickname, naam en tel.nummer vermelden.
|
06 maart 2009 17:26 |
|
|
Jaco
|
|
06 maart 2009 21:18 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
|
06 maart 2009 21:38 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Zo, net terug van even oefenen met mijn "Finse vrienden"
http://www.youtube.com/watch?v=tI1lMdKZNug
en volgende week nog ff hier naar toe als het weer het toe laat!
http://www.youtube.com/watch?v=llD4mqhyMco
p.s. zet het volume iets hoger..........
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
06 maart 2009 21:48 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Ik moet helaas verstek laten gaan Ik kom pas zondagmorgen terug van een zakelijke reis. Olaf is al op de hoogte. Veel plezier!!
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
22 maart 2009 0:47 |
|
|
Jaco
|
|
23 maart 2009 19:28 |
|
|
horn
PF #57
|
nou en? het is pas zondagmiddag toch?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 maart 2009 19:40 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Haha, hoewel, als ik de foto's uit dit draadje zo bekijk....Kom inderdaad in de morgen aan, maar ik weet uit ervaring dat 7 uur tijdsverschil er toch behoorlijkt inhakt. De werkelijke reden is ook dat ik na een reis van 8 dagen er 's avonds niet meer inkom als ik direct weer 'iets met die Porsche' ga doen Baal stevig, maar wellicht volgend jaar. Tot die tijd zal ik me moeten vermaken met de foto's......
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
23 maart 2009 20:33 |
|
|