Auteur |
Bericht |
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.Noord Holland
|
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
_________________________________________ Last Rat standing
|
05 maart 2009 23:05 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
en de Hofman-Boxster heeft een zwart cabrio dak..
|
05 maart 2009 23:05 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ik denk dat we gelijk krijgen, Classic
|
05 maart 2009 23:06 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Stelletje Sherlocks!
|
05 maart 2009 23:07 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Leuke hunt..
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
05 maart 2009 23:08 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.Noord Holland
|
Vooral omdat het alleen blikschade betreft en een beschadigde portemonee. kan nu wel iets van de prijs af denk ik.
_________________________________________ Last Rat standing
|
05 maart 2009 23:10 |
|
|
Yoda
964 C2C (1991) Oak GreenNoordwijk ZH
|
Vast een Z3 rijder, die naar aanleiding van een eerder draadje, nu ook zelf eens de deuren van een Boxster wilde horen sluiten....
Hij/zij zal vast nog wel even in de Z3 blijven rijden na dit avontuur.
_________________________________________ "Do or do not... there is no try."
|
06 maart 2009 0:16 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Edit: Overbodige volledige quote van direct bovenstaande bericht verwijderd.
Scherp, zeer scherp GEWELDIG
|
06 maart 2009 10:21 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
06 maart 2009 12:45 |
|
|
horn
PF #57
|
tja, als je een 2,5 liter Boxster al niet in bedwang kan houden... moet je maar in de Z3 blijven rijden (zullen overigens best een vergelijkbaar weggedrag vertonen).
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 maart 2009 19:06 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Als je alleen al kijkt naar de plaatsing van de motoren zou dat dat je nog wel eens tegen kunnen vallen Horn .... bij de Z3 ligt die zowieso op de verkeerde plaats voor een sportauto
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
06 maart 2009 20:16 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Inderdaad totaal niet vergelijkbaar. Boxster veel neutraler en grensbereik ligt stukken verder. Maar als hij dan gaat veel lastiger op te vangen dan een Z3.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
06 maart 2009 20:43 |
|
|
horn
PF #57
|
duidelijk, logisch ook. dacht meer aan vergelijkbare pk's icm achterwielaandrijving.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 maart 2009 9:32 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Daar heb je wel weer gelijk in Horn. Op papier zijn het zeker vergelijkbare wagens. Niet alleen qua vermogen/prestaties maar zelfs qua kofferruimte. Waarbij de Boxster licht in het voordeel is.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
07 maart 2009 12:48 |
|
|