Op zoek naar een lucht massa meter (3.2)... US = EU?
Auteur
Bericht
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Op zoek naar een lucht massa meter (3.2)... US = EU?
Ik ben op zoek naar een nieuwe lucht massa meter / luchtweger / luchtstroom meter voor mijn 3.2 en kom op internet dit onderdeel van het merk Python tegen:
Deze zijn erg goedkoop....Is er iemand hier die ervaring heeft met dit merk / type LMM?
(andere tips zijn natuurlijk ook welkom)
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
02 maart 2009 0:18
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Daarnaast kan ik in de VS een LMM krijgen met onderdeel nummer Porsche # 964 606 050 00 en Bosch # 0 280 203 023.
Even als check: is dat het juiste onderdeel of zit er in de US-uitvoering en/of in de 964 een andere LMM?
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
03 maart 2009 8:58
beaker
koekebakker
930
uden
in de 911 3.2 zit onderdeel 93060612300 is denk ik toch een andere als die voor een 964 is bedoeld.
Deze is bijna de helft goedkoper als de 96460605000. Maar wat het verschil is ?
Ik zou zelf voor orgineel gaan maar wie beta.....
_________________________________________ no guts, no glory
03 maart 2009 11:01
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Onderdeel inmiddels voor een goede prijs in NL gevonden, vraag is dus niet meer van belang...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum