Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 22:32

Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
GTS-driver 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
964C2 '91
Hilversum
Bericht 
Na een pagina tekst, zou een fotootje toch wel leuk zijn van die GTS :P :P

08 maart 2009 18:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Ferrari F 355 GTS
Lottum
Bericht Fotootje
Ik had in mijn hele pagina tekst ook ff verwezen naar een andere site.(ik hoop dat dit geen probleem is)Daar ik niet zo overweg kan met de computer, Laat ik de jeugd meestal foto's plaatsen,maar die zijn op zondag allemaal de hort op.Misschien later OK?Gr.Jos
clemens schreef:
Na een pagina tekst, zou een fotootje toch wel leuk zijn van die GTS :P :P

08 maart 2009 18:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
ferrarichat.nu onder showroom....net gekeken...mooie foto's..maar het blijft italiaans he...welkom hier.. :D

08 maart 2009 18:21
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Foto's: http://www.ferrari-chat.nu/forum/viewtopic.php?f=105&t=359

Supermooie auto!

08 maart 2009 18:27
Profiel
3.2S
010
Bericht 
Staat tie hier links voor op de foto?
Afbeelding

08 maart 2009 18:50
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Ferrari F 355 GTS
Lottum
Bericht 
Volgens mij niet hoor,dat is een berlinetta,ik kwam bij die meeting een beetje later.Ik had er toendertijd ook geen Ferrari emblemen op de zijkant,nu (nadat hij gespoten is)weer wel .Later toen ik kwam stond ik achter in de hoek bij die Testarossa.Gr Jos[quote="barolo"]Staat tie hier links voor op de foto?

08 maart 2009 19:07
Profiel
Veghel
Bericht 
Jos,kom je hier het forum ook al vervuilen :bang: :mrgreen:

WELKOM

Bijgevoegd een link van een ZEER gezelligge middag bij Jos in Lottum incluis Arie T & Torig :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=4BR3yB-rs0Y

Grtz @ Ans.

Ps, de muziek onder de video is de éérste lp ik ooit kocht :Allman Brothers

09 maart 2009 11:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Ferrari F 355 GTS
Lottum
Bericht 
Ach ja vervuilen?? We zijn allemaal toch sportwagen liefhebbers neem ik aan.Gewoon respect hebben voor andermans spullen (en dromen) :D Het is ook leuk om af en toe een treintje te vormen naar een gemixte meeting,zoals cars and coffee e.d.En we zullen elkaar vast vaker tegen komen.(Jumbo-exclusief)toch??? Gr. Jos

09 maart 2009 19:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 996.2GT3 - nu Challenge Stradale en 599 GTB F1
Bericht 
Wat een super auto is de F355 GTS toch. Ik ben maart 2008 overgestapt naar een 360 Spider. Ben erg blij met de 360 maar mis mn F355 nog altijd. En het helpt ook niet mee dat ie nu nog steeds te koop staat bij Munsterhuis voor MINDER dan ik er voor heb terug gehad bij de inruil! Misschien dat ik hem nog eens kan terugkopen?? haha
Ik had een gele GTS 6speed met challenge grill, tubi uitlaat en meegespoten dakje. Het geluid van de F355 is zo mooi, zou dat echt weer eens graag willen horen.

Supermooie auto heb je!

09 maart 2009 19:44
Profiel WWW
911 993 CarreraS Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Bericht 
Ook mooi zo'n gele F

http://list.auto-commerce.nl/view/autopagina.php?id=ac0277&auto_id=186269&page=1&zmerk=41&znomerk=&zmodel=&zcarros=&ztrans=&zbrand=&zprijs=&zprijs_van=&zprijs_tot=&zbouwjaar=&zbouwjaar_van=&zbouwjaar_tot=&zstatus=&zsoort=&zweergave=&zmarge=&znomarge=&alfabet=ASC&order_oud=merk&test=&template=

09 maart 2009 19:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Ferrari F 355 GTS
Lottum
Bericht 
Dank je Mike,maar een 360 spider is ook niet misselijk,En wat je zegt over het inruilen,Je zal de spider toch goed betaald hebben,anders zouden ze de GTS niet voor minder weg doen ,lijkt mij zo.Als ik het kon betalen voor mij een 430 spider,Misschien over een jaartje of 6.Verkoop ik gewoon m'n toko,en van de overwaarde ga ik Ferrari scheuren.haha
Mike schreef:
Supermooie auto heb je!

09 maart 2009 20:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 996.2GT3 - nu Challenge Stradale en 599 GTB F1
Bericht 
Dat is hem idd :)

Afbeelding\

gts driver schreef:
Dank je Mike,maar een 360 spider is ook niet misselijk,En wat je zegt over het inruilen,Je zal de spider toch goed betaald hebben,anders zouden ze de GTS niet voor minder weg doen ,lijkt mij zo.Als ik het kon betalen voor mij een 430 spider,Misschien over een jaartje of 6.Verkoop ik gewoon m'n toko,en van de overwaarde ga ik Ferrari scheuren.haha
Mike schreef:
Supermooie auto heb je!

Ze zullen zeker wel goed verdiend hebben op de 360 Spider als ik de prijzen nu zo bekijk :) Prijzen zijn echt enorm gedaald de laatste paar maanden, misschien komt die 430 Spider voor jou ooit nog wel!

10 maart 2009 20:22
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
Jos, prachtige wagen die 355 GTS. Zou ik nog lang van blijven genieten als ik jou was. Dat geluid is inderdaad heel vet. Ik heb er van genoten in Meerkerk destijds met dat slechte weer inderdaad. Vorig jaar met een klein clubje naar Italie geweest, 308gts en 355 en nog wat aanverwante herrieschoppers :wink: . Zeldzaam veel van genoten, zei de Porsche 928GTS liefhebber. Dit jaar weer !!

Afbeelding

10 maart 2009 21:21
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Ferrari F 355 GTS
Lottum
Bericht 
Ik ben ook heel tevreden met deze auto hoor,anders had ik hem ook niet weer helemaal klaar laten maken.In de zomer naar Italie daar verheug ik me al op.Als ik zo'n foto zie van mooie sportwagens tussen die bergen,begint het wel te kriebelen.Voordeel wel is dat ik dicht aan de grens van Duitsland woon.3 kwartier autobahn en ik zit in de Eifel,ook een mooie omgeving.Ideetje om er eens naartoe te rijden met een paar auto's.En daar een lekkere lunch te nemen,en een paar kurven te pakken.Laat het maar weten of er geinterreseerde voor zijn,probeer ik wat te regelen als het weer goed weer wordt.(Hoor het nog wel)Gr.Jos

11 maart 2009 0:11
Profiel
911 993 CarreraS Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Bericht 
Jos, daar ben ik altijd voor in. 8)

11 maart 2009 10:10
Profiel
PorscheForum Rakker
993S Vesuvio; 964 RS replica; 964 Turbo 3.6; 964 Alex 1224; project 1965 301xxx; project 1965 300xxx
Bericht 
Ik doe ook mee, wel vroeg vertrekken voor vrije baan.....

11 maart 2009 22:05
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2, 968 CS Racer, Boxster S, Ducati 748 SPS, BMW 330D Cabrio.
Heidelberg - Duitsland
Bericht 
daar ben ik ook wel voor in maar idd vroeg vertrekken.

13 maart 2009 13:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Ferrari F 355 GTS
Lottum
Bericht Re:
Beste Airhead,ff reageren op dit stukkie.Er staat op marktplaats een 355 gtb te koop,ken de eigenaar die altijd erg zuinig op de auto is.De F is van 1995 en dus het oudere motortype.maar met weinig km.Ik weet niet wat hij voor de Ferrari vraagt ,maar een belletje en je weet het.Groetjes en succes. Jos Smits
Airhead schreef:
Welkom.

Ik wil zelf ook weer eens wat Italiaans kopen. 355 GTB vind ik al jaren erg mooi.
Nu wacht ik maar op dalende F. prijzen; of is dat al begonnen? :wink:

28 maart 2009 13:01
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2