Auteur |
Bericht |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
10 maart 2009 23:04 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Hele imposante wagen als je hem in het echt ziet. Ik denk dat het vooral erg wennen is omdat het toch wel een gewaagd ontwerp is.
Dat het goed rijdt en snel is ben ik helemaal niet bang voor. Ben wel heel erg benieuwd wat het doet in de markt van Merc en 7-series.
Als je hem wilt zien.... In april staat ie in Shanghai
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
11 maart 2009 0:00 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Ik heb ook zo'n vermoeden....
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
11 maart 2009 0:12 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
11 maart 2009 0:27 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Tja, Er zijn ook nog steeds mensen die niet geloven in de theorie van Darwin...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
11 maart 2009 8:36 |
|
|
amandus
Timeless
|
Ik inderdaad ....
_________________________________________ Timeless objects
|
11 maart 2009 8:39 |
|
|
bully
|
onder andere ik niet..en ik denk dat de panamera het ook niet goed gaat doen.ze hebben al eerder een 4 deurs geprobeerd [989] en ook ferrari en lamborgini hebben een poging gedaan en het is niets geworden. we kunnen er hier beter een poll van maken en over een jaar de resultaten bekijken
|
11 maart 2009 16:18 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Kom maar op met die poll, volgens mij wordt het een verkoop hit!!
_________________________________________ "There is no substitude"
|
11 maart 2009 16:34 |
|
|
Jort
Groningen
|
Die heeft nooit echt het levenslicht gezien. Welke dan? Misschien bedoel je 4-zitters (2+2)? De 456GT verkocht best aardig, z'n voorgangers wat minder, de 612 verkoopt relatief goed. Idem hierboven. Wellicht bedoel je de Espada?
Als we het zo gaan vergelijken, wil ik best de LM002 als voorbeeld voor de Cayenne nemen, waarbij laatstgenoemde toch redelijk wordt verkocht.
_________________________________________ Tjolk.
|
11 maart 2009 16:53 |
|
|
amandus
Timeless
|
Ondanks de styling die mij nog steeds niet aanspreekt gaan ze naar mijn gevoel mooie aantallen draaien ......goede toevoeging voor de breedte van mn geliefde merk
_________________________________________ Timeless objects
|
11 maart 2009 18:12 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
11 maart 2009 21:15 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Ik wil hem ook eerst in het echt zien, dat is toch heel anders dan op foto's. Ben bang dat ik hem toch erg imposant ga vinden wanneer zo'n monster op de linkerbaan voorbijkomt...
|
11 maart 2009 21:29 |
|
|
Overlord
987.2 S, PDK, Sportchrono 2010
|
Wordt er gewoon een beetje stil van. Ziet er wel imposant uit!
Persoonlijk vind ik dat een Porsche gewoon de sportwagen moet blijven zoals hij bedoeld is en zijn alle 4 deurs uitvoeringen marketing technisch gezien super en zien er leuk uit. Maar zal ik zelf er niet snel eentje aanschaffen.
|
11 maart 2009 22:10 |
|
|
Jos993
|
Zag eerst de foto's van de auto geparkeerd ergens in Zuid Europa en dacht: The car grows on me. Zie echter net de foto's van een rijdende Panamera van achteren gefotografeerd en vind die weer echt minder. Ik weet het nog niet maar heb hem nog niet in het echt gezien. Is er al een forummer die er een besteld heeft?
Jos993
|
11 maart 2009 22:37 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Panamera en de reacties
Net terug van vakantie, 3 weken tussen de 25 en de 33 graden en volop zon, en ik heb mijn cabrio wel gemist. Enige Porsche meters waren van het hotel naar een restaurant in de omgeving... Wel een coole hotel taxi van het Bay Hotel (zie ook kenteken) in Camps Bay Z-Afr.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 jan 2010 17:58 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Die is wel lekker fris wit
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
18 jan 2010 18:30 |
|
|
PieterPorsche
Porsche Boxster 986 '99 zwart, zwartZwolle
|
Heb hem een maandje terug in het echt mogen bewonderen in Zwolle. Ik moet zeggen een hele imposante auto. Van binnen deed het me een klein beetje aan een Bentley denken. Lijkt mij een ideal gezins/reis auto voor mensen met een arbor pecunia in de tuin.
|
18 jan 2010 19:34 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Iemand in mijn omgeving rijdt een Panamera 4S en ik moet zeggen dat het wel een hele brute wagen is. Ben er vorige week eens een aantal maal omheen gelopen en het ziet er toch wel mooi uit hoor. (of is het gewenning )
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
19 jan 2010 0:17 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Is opzet van Porsche om de auto qua look wat negatief in de media te krijgen. Het eindresultaat life ziet er dan ineens veel beter uit. Met de nieuwe KJN is hetzelfde aan de hand. Lijkt kleiner op de foto's die nu in de pers staan maar is in werkelijkheid een fiks stuk groter dan de huidige.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
19 jan 2010 23:57 |
|
|
drknauf
|
ja he
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
20 jan 2010 0:06 |