Auteur |
Bericht |
GijsCarrera'S
356 speedster 1957 de eerste 993 2S 1997 de beste
|
Wedstrijdje Porsche met Ferrari
_________________________________________ Van hard werken ga je niet dood, maar waarom zou je het risico nemen.
|
11 maart 2009 23:40 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
sjonde maarja straatrace is niet voor niets verboden
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
11 maart 2009 23:46 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
verboden ???
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
11 maart 2009 23:50 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Dit moet wel heel erg hard zijn gegaan. Pijnlijk om te zien dit soort beelden, ik krijg er koude rillingen van. Dit was vast niet de bedoeling van deze rit.... shit!!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
11 maart 2009 23:51 |
|
|
mb carrera
porsche 911 carrera 1986 mosgroentwisk
|
reed vandaag ook een stukje op met een typ. 2 crx ...pfff....
die kerel durfde wel erg hard over een rottonde , iig harder als mij
kan dus ook mis gaan zie ik maar weer!
|
12 maart 2009 0:02 |
|
|
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85Leiden
|
Dit gebeurd regelmatig alleen vaak loopt zoiets met een sisser af. Je moet je gewoon nooit daartoe laten verleiden.
|
12 maart 2009 16:00 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
precies vroeger wel nu niet meer, ook ik wordt oud
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
12 maart 2009 16:03 |
|
|
leander
Brabant - Westland
|
De 360CS racete tegen een Porsche uit 1977... is dat niet een beetje oneerlijk??
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
12 maart 2009 17:49 |
|
|
horn
PF #57
|
kennelijk niet.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 maart 2009 18:11 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Kan van dit soort zaken niet echt meer wakker liggen. Helemaal zolang er geen omstanders bij betrokken zijn. Als iemand zich zo kan laten gaan en het gaat fout ken je de consequenties.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
12 maart 2009 18:31 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
die ferrarie gozert legt,r idd ook nooit meer wakkert van
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
12 maart 2009 20:12 |
|
|
Paulie
Ex: 986 3.2S TiptronicRandstad
|
respect voor Porsche...dat zo'n oudje nog durfte tegen zo'n jonge Italiaanse gozert
|
12 maart 2009 20:19 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Allereerst K dat er iemand het leven bij laat !
maar
Ligt het aan mij of zie ik toch wel veel van de F 's in 2 grote stukken liggen na zo'n ongeluk. Breekt dat carbon-fiber zo "makkelijk" ?
( kan me alleeen de Carrera GT van peter van Merksteijn herinneren die in 2 stukken lag)
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
12 maart 2009 20:26 |
|
|
John
Cayenne
|
vreselijk bericht, gaat achteraf toch om een mensenleven...
Voor hetzelfde was het de Porschist of was er een technisch mankement..
al met al vreselijk, hier vraag je niet om..
Ik weet zeker dat we allemaal wel is de Porsche op zijn staart hebben getrapt, dus het had ook ons kunnen gebeuren.
|
12 maart 2009 20:28 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Pff...... nare eind!
Maar als ik eens in de P rij.... dan heb ik vaak zat dat men mij opduwt (express) of komt inhalen .... in de hoop dat ik erop reageer om het gas open te gooien! (terwijl ik al redelijk vlot door rij) NO WAY.... wil graag heel huids thuis komen MET auto en heb thuis ook nog een liefje!
Maar die ervaring hebben jullie waarschijnlijk ook!
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
12 maart 2009 21:48 |
|
|
Jort
Groningen
|
Nee. Maar het breekt, waar staal verfrommelt tot een hoopje ellende. Reken maar dat een chassis van carbon wel behoorlijk wat sterker is, echter alles kan kapot hè..
_________________________________________ Tjolk.
|
12 maart 2009 21:52 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Deels wel mee eens. Een mensenleven dat verloren gaat op deze manier is altijd zeer triest. Gaat er wel een beetje om op welke manier. Iemand die bewust de grenzen in het leven opzoekt heb ik niet veel moeite mee, Porsche rijder, mede bergbeklimmer of wie dan ook. Dat zijn risico's die je soms bereid bent te nemen in het leven. Ik trap het gas soms ook tot de bodem in en ik heb ook meerdere malen aan een draadje boven een afgrond gebungeld. Je weet dan dat als het mis gaat, om welke reden dan ook het altijd fataal af loopt.
Voorwaarde vind ik wel dat iemand zich bezint of er geen andere onschuldige slachtoffers kunnen vallen.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
13 maart 2009 0:04 |
|
|
Lydia
|
Bij het Autbahnra ... euh Lydia & Friends rijden we ook allemaal harder dan 120 km per uur. En als het dan mis gaat ziet het er waarschijnlijk ook zo uit. Niemand wil zich dood rijden, maar 'we' nemen allemaal wel eens wat risico! Laten we niet roomser dan de Paus zijn.
Een dergelijk ongeval is natuurlijk verschrikkelijk. Ik heb geen idee wat de oorzaak is, dus ik wijs niet met mijn vingertje.
|
13 maart 2009 0:12 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Ieder vroegtijdig eindigend mensenleven is er een te veel!
Maar ben het wel met Lydia eens. Wanneer je van de trap valt, heb je een gebroken been en wanneer je van een flatgebouw valt ben je dood...
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
13 maart 2009 0:51 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Die borgsom voor de Porschebestuurder, zou dat zijn voor 'doorrijden na ongeval' of voor het 'deelnemen aan een race op openbare weg'?
|
13 maart 2009 3:23 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Vallen is hetzelfde als vliegen, alleen de landing verschilt meestal.
Triest, maar gelukkig heeft alleen degene die het risico heeft genomen (eigen keuze) het niet overleefd.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
13 maart 2009 10:09 |
|
|
968mint
Panamera 970 GTS, 996 GT3 CS, ex 968 cabrio, ex Porsche Standard 218 (1959), ex 944, ex 944 Turbo S, ex Boxster 986Friesland
|
carbon?
Overigens is dit type ferrari "gewoon" van aluminum ipv carbon (zal wel carbon delen hebben maar chassis is alu)
|
13 maart 2009 10:23 |
|
|
Jort
Groningen
|
Correct, behalve de plaat die de gehele onderzijde bedekt, die is van carbon.
_________________________________________ Tjolk.
|
13 maart 2009 15:30 |
|
|