Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ook jouw onderkant van je dashboard is anders Gizmo
5/1991 is wss datum van eerste registratie --
De aangeboden 911 hier is echt 'n airbagloze ... daarnaast moet je je mss 'n afvragen of airbags van pak 'm beet 18 jaar oud nog werkzaam zijn
Ik zie het afwezig zijn van airbags in zo'n auto als geen probleem ... ben nog steeds benieuwd naar details omtrend de motor-revisie
|
10 maart 2009 8:32 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
ook al gekeken naar de spullen die onder de tafels staan
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
10 maart 2009 8:36 |
|
|
Peter
Geen Boxster 981 S meer
|
Afhankelijk wat je moet doen globaal tussen de 40 en 60 uren werk plus onderdelen. Onderdelen zijn prijzig, je zit zo op 3000 euro tot veelvouden daarvan wanneer je zuigers/clinders, nokkenasssen, etc.. moet vervangen.
|
10 maart 2009 8:50 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ja volgens mij nokashuis, dus nog steeds het onderblok niet in delen.
Ik mis bv de olie retour buizen die tussen de twee helften moeten gemonteerd worden.
Je kan ook twee delige monteren maar als het blok toch compleet los is zou ik weer die uit een stuk monteren.
Zie ook nergens de distributie ketting,de krukas, drijfstangen,lagers voor de krukas enz.
het kan beste een volledige revisie zijn maar dat is niet zichtbaar op de foto's
_________________________________________ remmen is angst
|
10 maart 2009 9:11 |
|
|
Peter
Geen Boxster 981 S meer
|
|
10 maart 2009 9:24 |
|
|
Clemento
|
Heel mooi maar helaas voor mij te duur
|
10 maart 2009 9:58 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ok die kunne ook vervangen worden zonder het onderblok te scheiden maar je begrijpt toch wat ik bedoel. nogmaals als jij aan de foto's kan zien dat het onderblok gedeeld is licht dat dan even toe.
http://www.porscheforum.nl/album_pic.php?pic_id=26776
_________________________________________ remmen is angst
|
10 maart 2009 11:29 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Functioneel (wellicht) niet maar optisch ....
Het stuur met airbag en gewijzigde dashboard vind ik veel mooier en was voor mij ook een reden om voor een M-serie-met-wijzigingen of later te gaan .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
10 maart 2009 11:46 |
|
|
elfer964
964 C2 Cabrio 1991Heetveld
|
Heb mijn 964 cabrio laten reviseren (en dan ook echt alles laten vervangen wat nodig was en uit voorzorg ook de complete koppeling) en wat erg belangrijk bij een 964 is zijn de draadstangen van de cillinders: ook gelijk laten vervangen; dat maakte het wel een stukje duurder maar je hoort regelmatig dat ze knappen en dan ben je verder van huis dus ik wilde dit goed aanpakken. Ik heb voor de totale revisie iets meer dan 6400 euro betaald. Daarnaast ruim 1800 euro voor het dak (en dan ook echt alles vervangen!) dus hij moet er weer een paar jaar tegen kunnen. Oja, mijn kmstand nu is 185.000 en bij 178.000 was de revisie (drijfstanglager begon te kloppen...)
_________________________________________ Groeten Edwin.
** Als achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achterna.**
|
12 maart 2009 22:38 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Dat is volgens mij zeker geen slechte prijs. Dacht zelf meer richting de 10. En is er hier niet eens een revisie van 15k voorbij gekomen??
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
12 maart 2009 22:59 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ja, maar de prijzen die ik heb gehoord liggen toch echt onder de 10K bij goed bekend staande specialisten, tot daar fiks boven bij specialisten die m.i. meer vragen dan reëel is.
E.e.a. is natuurlijk wel afhankelijk van wat er moet gebeuren.
|
12 maart 2009 23:13 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Bij Elfer dus alles inclusief de headstuts/draadeinden (wat is het NL woord daar ook al weer voor?). Die dingen kosten 25E per stuk en je hebt er 24 nodig...
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
12 maart 2009 23:41 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
|
12 maart 2009 23:55 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ouwe jurist
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
13 maart 2009 0:04 |
|
|
robbie993
|
mooie auto
|
13 maart 2009 0:05 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Vorig jaar toch nog iemand met een grijze 964 die 20k(!) had betaald?
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
13 maart 2009 15:46 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Mooi ding man!!
Helaas heb er al 1....
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
13 maart 2009 15:54 |
|
|
testdriver
911
|
Steven, misschien ook effe melden dat de wagen de M220 optie heeft... sperdifferentieel... leuke optie voor de liefhebber!
Betreffende de revisie... het wil toch niet zeggen omdat er bepaalde onderdelen niet op de foto te zien zijn dat ze niet vervangen zijn...
|
14 maart 2009 1:23 |
|
|
Thomas986
Boxster 2.5België (nabij zeeland)
|
Hey Steven,
Eerst en vooral succes met de verkoop! Het is echt een nette en correcte wagen!
ivm je CSL : Is het een RHD geworden? (heb ff ergens een "draadje" gevolgd hierover op een ander forum)
Zo ja,laat je me ff je bevindingen weten? Mn broer is nl. aan het overwegen een M3 RHD aan te schaffen...
Thx!
Grtz
|
14 maart 2009 14:39 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Mooi wagen! De dubbele pijp heb ik nog niet eerder gezien, welk merk?
Deze auto moet gewoon goed te verkopen zijn, mooie wagen tegen een goed prijs!
Weet nog een mooie 993 carrera 4 op Belgisch kenteken?? Iets meer als een 100.000 op de teller.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
15 maart 2009 0:03 |
|
|
emmanuel
ex 993 4s,ex 911 carrera ,ex 965 3.6 turbo ,993 4srond nijmegen
|
als je een complete revisie wil zien moet je op de site van porschespecialist van de berg kijken daar staat er een van mijn p (fototreportage)en die kostte ongeveer 20.000 euro. Dat was gelukkig voor ik hem kocht.
|
15 maart 2009 12:32 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Turbo is toch anders dan een NA.
|
15 maart 2009 14:09 |
|
|
anna911
|
volgens mij ruf eindstukje.
|
15 maart 2009 14:30 |
|
|
Chivamonkey
|
Re: Porsche 964 Carrera 2
Hallo is uw wagen nog te koop zoja graag een seintje op mvsw68@telenet.beMvg Manon
|
03 dec 2013 2:05 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Porsche 964 Carrera 2
advertentie is uit maart 2009. de markt is idd stroperig, maar zoooo stroperig? Topictstarter/verkoper is hier voor het laatst geweest in februari 2010. Denk niet dat je snel antwoord op je vraag gaat krijgen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 dec 2013 7:44 |
|
|