Auteur |
Bericht |
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
964 wide body
Weet iemand of dit een originele fabrieksoptie was? t is iig geen jubi, maar wel een wide-body..is dit een DIY bouwproject geweest?
http://auto.marktplaats.nl/porsche/2311 ... nd=11&fs=1
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
13 maart 2009 14:30 |
|
|
horn
PF #57
|
er zijn ook WTL's die geen Jubi zijn.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
13 maart 2009 15:14 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Lijkt me een bouwpakketje. Is een gewone C2, achterwielen staan nog op de gewone plek, dwz te veel naar binnen in de (nu brede) schermen.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
13 maart 2009 15:15 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Er klopt sowieso iets niet --- bij de eerste foto kijke je door de voorbumper sleuven op de straat
- Achter die sleuven hoort 'n roostertje te zitten.
- Onderkant van de bumper is van origine helemaal dicht - gelijk getrokken met de bodem van het voertuig
- 90'er had geen cupspiegels en cup-wielen ... ook is IMO die wide-body toen nog niet geleverd ..
|
13 maart 2009 15:21 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
De woonplaats zegt het dus blijkbaar al.......
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
13 maart 2009 15:25 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Zie het nu pas... LOL
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
13 maart 2009 15:29 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Nomen est omen.
|
13 maart 2009 15:30 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Op zich vind ik een wide-body wel gaaf..een echte jubi is voor mij vooralsnog te hoog gegrepen, laat staan een turbo, maar als ik al aan een zelfbouwproject zou beginnen dan moet t wel echt strak en correct gebeurd zijn..en dat is hier niet het geval begrijp ik..
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
13 maart 2009 15:38 |
|
|
Bertroex
Een heerlijke Carrera 3.o targa en nog wat ander porsche gedonderkort by Newark-on-Trent, U.K
|
Ahahahaha! Jezus!
Wel, inderdaad, ik heb ook in de boeken even nageken. De Wide body Turbo werd pas gelanceerd in model jaar 1991, dus vanaf september 1990. Het zou me ERG verbazen dat dit een vroege soenderwunsch wagen was.
Ik concludeer dus ook, gebaseerd op de detail analyse van de vorige posters, dat het wellicht wijst naar een nabouw.
Hier is een vergelijkend shot:
(even niet letten op de stainless targa beugel in de widebody )
Groetjes,
Bert
_________________________________________ http://911carrera3.com Registrar for the Carrera 3.o and Turbo 3.o worldwide register
|
13 maart 2009 15:55 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Het zal vertekening zijn maar de wielkast links voor lijkt nogal raar. En de stoelen zien er ook niet echt 128k km uit. Spuitwerk daarintegen nogal fris.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
13 maart 2009 16:02 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
De prijs is er ook niet naar. Fake dus.
|
13 maart 2009 21:10 |
|
|
dennis-b
Porsche design waterkoker en stofzuigerDrenthe
|
Re: 964 wide body
Had al eens contact gehad met die mannen.
Tis een belgische auto (standaar 964)met een behoorlijk schadeverleden.
Zij hebben zelf de bodykit er omheen gezet. (overgens wel van staal)
en opnieuw gespoten. (zouden een schadehersteller van beroep zijn)
Motorisch hebben ze hem zelf gereviseerd, maar ze konden dat niet bewijzen met facturen van onderdelen of op zijn minst een fototje van het blok.
helaas helaas weet je weer niet wat je koopt bij zo,n ding
_________________________________________ 535PS
|
13 maart 2009 21:12 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Dan is de prijs nogal ambitieus. Maar goed: je hebt er maar 1 nodig!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
13 maart 2009 21:28 |
|
|
dennis-b
Porsche design waterkoker en stofzuigerDrenthe
|
Lopen er al een maand of 3 mee te leuren, dus die ene blijkt nogal lastig te vinden blijkbaar. (ze willen overgens wel zakken met de prijs)
_________________________________________ 535PS
|
13 maart 2009 21:58 |
|
|
Tim
911 2.2S 1969
|
Vind zelf het interieur ook geen 128k weergeven als ik het met mijn 156k vergelijk. Ziet er stoer uit dat wel ....
_________________________________________ 1e Nederlandse 911 2.2S uit 1969
|
13 maart 2009 22:10 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Mijn interieur (290K!) ziet er heel veel beter uit... Dus je weet ongeveer wat voor leven de auto heeft gehad (of hoeveel er terug is gedraaid, valt mij sowieso op dat in de afgelopen 8 jaar er met 964's weinig is gereden (...) en de afgelopen 4 jaar eerder achteruit dan vooruit).
WTL kan, maar bij de 964 niet als C2 coupé en al helemaal niet in 1990.
Persoonlijk zou ik niet eens gaan kijken op basis van de advertentie.
|
16 maart 2009 10:50 |
|
|
ps
993S Vesuvio;
964 RS replica;
964 Turbo 3.6;
964 Alex 1224;
project 1965 301xxx;
project 1965 300xxx
|
heeft de 964 widebody origineel 2 uitlaten?
|
16 maart 2009 21:00 |
|
|
Bertroex
Een heerlijke Carrera 3.o targa en nog wat ander porsche gedonderkort by Newark-on-Trent, U.K
|
Als ie orgineel is, niet.
Bert
_________________________________________ http://911carrera3.com Registrar for the Carrera 3.o and Turbo 3.o worldwide register
|
16 maart 2009 21:13 |
|
|