Auteur |
Bericht |
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
@Rendo; valt direct onder mijn lijfspreuk: Geniet nooit met mate!!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
07 maart 2009 0:34 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Wow! Ooit de eerste LP die ik kocht, ga nog even lekker luisteren, voorlopig nog niet slapen dus
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
07 maart 2009 0:38 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
07 maart 2009 0:52 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Proost Olaf!
Werkze morgen, lotgenoot
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
07 maart 2009 0:56 |
|
|
Lydia
|
Goedenavond! Zijn alle mannen nú al naar bed?
|
07 maart 2009 1:32 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
One left!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
07 maart 2009 1:36 |
|
|
Lydia
|
Ha, goedemorgen!
|
07 maart 2009 1:36 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Al trek in een lekker koppie koffie
|
07 maart 2009 1:39 |
|
|
Lydia
|
Ik lust geen koffie!
Het is maar een kort bezoekje. Ik ga mijn mandje in. Moet morgen al wer heel vroeg op!
Droom fijn!
|
07 maart 2009 1:42 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Bah,nu koffie,geef nog maar een wijntje
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
07 maart 2009 1:42 |
|
|
Lydia
|
Heee, nog een man! Echte die-hards zijn jullie!
Trusten, mannen!
|
07 maart 2009 1:43 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
voor lydia een thee (Sorry sorry) en voor arenared een wijntje. Lijkt me heerlijk dat leven in Frankrijk!
|
07 maart 2009 1:43 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Het leven hier heeft ook z'n (h)ups and downs Denk dat het er onder onze kleine dictator niet beter van gaat worden
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
07 maart 2009 1:47 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Au revoir mes amis, je doit dormit! ( ik weet het, slecht frans!'
|
07 maart 2009 1:47 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Net 2 uur geworden..och, wat voor zin heeft het ook om een die-hard te zijn...........
Een echte redt zich ook alleen wel
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
07 maart 2009 3:01 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Goedemorgen allen,
Er liggen nog woordenboeken op de bar. IK berg ze wel even op.
De koffie automaat is opgestart en de harde broodjes liggen in de oven.
Voor de liefhebber.
Het heeft hier gevroren, maar het is helder en de zon schijnt al, het wordt een fantastische dag.
Zelfs dat ik de ruiten van de P flink moet krabben maakt me vandaag niets uit
Prettige zaterdag allen en geniet van het weekend.
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
07 maart 2009 8:28 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Goede morgen!!
Ik ga ook maar eens de ramen van de Octavia krabben. Op naar de P, lekker sleutelen
Wat een heerlijk weer vandaag!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
07 maart 2009 10:16 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Mogge, genieten van weer, harde broodjes en de kofiie! Lekker heren!
|
07 maart 2009 10:24 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Moggûh allemaal, het begon hier zonnig, nu is het mistig geworden. De zon komt er straks vast weer door en dan wordt het weer cabrioweer.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
07 maart 2009 10:41 |
|
|
Patrick
|
Goedemorgen allemaal op één na.
Mooi zonnig weer. Net even de ramen gelapt.
Geen ADSL, geen vaste tgelefoonverbinding.
Volgens de helpdesk van de provider is het modem stuk.
Zou kunnen natuurlijk. Ze gaan hem verzenden. Dan wordt hij bezorgd, dan ben je niet thuis. Je kent het wel. Dus waarschijnlijk een week traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag internetten via mobiel.
|
07 maart 2009 11:19 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers,
Zo gisteren lekker aan het bomen geweest, een kennis die al jaren in de garage werkt
Met natuurlijk de nodige versnaperingen erbij, heb er nog wat last van
Zag in de krant (sorry Marcel) dat Van Vliet 40 Fiat's uit een failliesement had gekocht en nu scherp aanbood
Ja dat ga je nu krijgen, ze komen hier en daar weer op de markt maar ook Ekris had een fikse advertentie met scherpe aanbiedingen.
Ach ja wie ook niet, ze willen allemaal van hun voorraad af en als je niks doet gebeurd er ook niets
Zo zal de 911 en de d.d. maar eens gaan wassen en de garage wat opruimen
Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
07 maart 2009 11:23 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Zo, op dit tijdstip, en dan als eerste in de bar. Gauw alles opengooien, tap, koelkast, Jukebox, nootjes op de bar (vers uit het zakje). Jullie kunnen komen forummers!!
|
08 maart 2009 0:15 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik stap gelijk binnen!! Ziet er fris uit hier, heeft iemand schoongemaakt
Was weer een enerverend middagje. De straat is bij ons al een paar weken opengebroken. Dochterlief ging een wedstrijdje stenengooien doen met een vriendinnetje en raakte daarbij de wagen van de overburen die achter haar stond geparkeerd
Grote deuk in het dak.... het was een forse steen. Geen heel erg handige actie zeg ik. Ze heeft blijkbaar dezelfde motoriek als papa.... De arme meid kwam helemaal overstuur binnen. Beetje (erg) dom.
Wat ik wel goed vond was dat ze zelf al aangebeld had.
Het jippie is dat de overburen niet thuis zijn. Morgen nog maar eens aanbellen om e.e.a. te regelen.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
08 maart 2009 0:23 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Ja Radboud, dat zijn de vroege levenslessen van kinderen. Reken maar dat het hard aankomt bij zo'n kleine.
Wat wil je drinken?
|
08 maart 2009 0:26 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik had haar eerst straf gegeven, ze mocht van mij niet naar het verjaardagsfeestje van een ander vriendinnetje aan het eind van de middag. Maar ze bleek zo geschrokken, dat was straf genoeg.
Een rode wijn graag!!
|
08 maart 2009 0:30 |
|
|