Auteur |
Bericht |
Jorn
Friesland
|
Zou eerst al Zaterdag gaan en daar overnachten, maar dat gaat helaas niet door.
Zondag te herkennen aan me witte Porsche pet, tenminste als ik vervoer voor de heen- en terugrit naar en van daar heb...
Edit: Mochten er nog verzoekjes zijn voor foto's, pm me
Trein is 2 uur en 46 min, alleen al voor de heenweg..
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
|
09 maart 2009 20:00 |
|
|
Roy.
|
Ik ben zondag bij Audi Centrum Tilburg om wat foto's te schieten.
Heb er zin in
|
10 maart 2009 21:45 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Moet hem nog poetsen......... zaterdag maar proberen.
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
10 maart 2009 23:30 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Niet gepoetst = Geen trein
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
10 maart 2009 23:40 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Toch juist leuk om te doen?
|
10 maart 2009 23:47 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Niet als het MOET !!
Ik zal zaterdag ook even proberen een doek over de wagen te halen. Wordt een wasplaats, want mijn oprit is nog steeds niet bereikbaar vanwege wegwerkzaamheden in de straat..
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
10 maart 2009 23:49 |
|
|
Graaf
NB
|
dan moet mijn bijrijder zondag maar een doekje meenemen
|
11 maart 2009 9:37 |
|
|
Marcel B.
|
Zal vragen of hij een plumeau meeneemt....
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
11 maart 2009 9:53 |
|
|
JP-S
|
c en c
Is het ook de moeite om even langs te wippen in waalwijk als je je niet hebt ingeschreven? Had er tot gisteren ook nog nooit van gehoord. Wat gaat er eigenlijk precies gebeuren?
|
11 maart 2009 10:14 |
|
|
Marcel B.
|
|
11 maart 2009 10:23 |
|
|
JP-S
|
c en c
Dank voor de info. Het is me na het lezen toch niet duidelijk; is het ook mogelijk om zonder deelname aan de tocht een blik te werpen op al dat moois?
Is er op de locatie in waalwjk ook nog een programma? Zag op youtube allemaal driftende en sprintende autos áchter een omheining. vandaar.
|
11 maart 2009 11:36 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Joep,
Kijken kan altijd, het is daar verzamelen vanaf 10:00 uur en de eerste groep vertrekt om 11:00 om te tour te rijden.
Verder geen programma in Waalwijk alleen vertrek van 180 bolides. Mmmmm is natuurlijk wel de moeite met al die oog en oren strelende bolides.
Gr
_________________________________________ "There is no substitude"
|
11 maart 2009 11:52 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Meerijden zonder aangemeld te zijn zal lastig worden, er zijn coppers die je van de groep gescheiden houden.
|
11 maart 2009 13:29 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Ik had het ook niet over meerijden maar kijken en luisteren.
_________________________________________ "There is no substitude"
|
11 maart 2009 13:52 |
|
|
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
Ik ben benieuwd hoe ze tijdens de toerit naar het startpunt de 180 deelnemers gaan scheiden van de vele kijkers (met mogelijk ook allerlei leuke speeltjes)
Het had wel handig geweest als we van te voren het bordje met startnummer hadden ontvangen.
We shall see.
|
11 maart 2009 14:39 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Lijkt me nogal simpel, in het hotel kan je alleen je startnummer ophalen als je ingeschrevcen bent
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
11 maart 2009 22:33 |
|
|
Jorrik
|
Ja dan krijg je je bordje met je startnummer die je zichtbaar ergens op je car moet plaatsen, en dan weten ze dat je erbij hoort
|
11 maart 2009 23:39 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Dat weet ik, ik beantwoordde ook de vraag van Joep
Je kan wel gewoon komen kijken natuurlijk.
|
12 maart 2009 8:08 |
|
|
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
Dat snap ik, het gaat mij alleen maar om hoe ze de toestroom van auto's (deelnemers / kijkers) gaan scheiden.
Zoals ik al zei: We shall see
|
12 maart 2009 9:56 |
|
|
Division
Groningen
|
Ben sowieso benieuwd hoe men 180 auto's gaat organiseren....lijkt toch bijna op filerijden...
|
12 maart 2009 15:58 |
|
|
Jorrik
|
Heb je de rest wel gelezen? Er wordt gereden in groepen
|
12 maart 2009 16:11 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Net weer terug uit Waalwijk.
Een erg leuke dag gehad. De rit was goed georganiseerd, op een paar kleine missers in het routeboek na (weinig last van gehad). Ook heb ik het idee dat men niet gerekend had op zo'n grote opkomst.
Maar verder echt helemaal goed. Ook erg lekker gegeten na afloop.
Wat een geweld op de weg daar in Brabant vandaag! Kippenvel!
Het blijft natuurlijk gaaf om 2 uur lang tussen Lambo's en Ferrari's te rijden, wat een sound!
Vanaf vandaag zijn mijn vrouw en mijn dochter ook definitief autogek. Tamar heeft zich ook nog ontpopt als een ware fotograaf.
Voor de liefhebbers, onze fotos.
@gassen & Marco 3.2: kijk even aan het eind voor filmpjes / fotos van jullie wagen.
|
15 maart 2009 21:39 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 maart 2009 21:48 |
|
|
JP-S
|
kijken
Ben vanmorgen eens gaan kijken in Waalwijk. Het was echt een verzameling top autos; ik heb ervan genoten. Doe volgende keer zekere mee.
Ook nog stiekum een stukje "zwartgereden" met een clubje met een ferrari, viper, speedster, 997 targa 4s en nog wat mooi spul. Toen we omdraaide bij Eindhoven om weer naar huis te gaan reed het hele treintje achter ons aan terug naar Den Bosch.....
Wat me opviel is dat er behoorlijk door werd gereden...
|
15 maart 2009 21:51 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Volgens mij de nieuwe Scirocco Harald.
|
15 maart 2009 21:53 |
|
|