Mijn 993 heeft (mede door een tijd stil te staan) het fameuze 'afgescheurde deurstop syndroom'. Het gedeelte dat in de deurstijl huist is los komen te zitten, en de herstelling van de vorige eigenaar is niet helemaal goed gegaan waardoor het metaal in de deurstijl al een scheurtje van zo'n centimeter lang begint te vertonen.
Ik wil dit graag zo professioneel en correct mogelijk laten herstellen. Kunnen jullie mij alsjeblief een persoon/bedrijf aanraden (liefst niet meer dan 75 km rond Antwerpen) waar dit zo onzichtbaar mogelijk hersteld kan worden ? (Wim, iets voor je zoon ?)
Mijn dank is groot,
Peter R.
17 maart 2009 11:07
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Ja een euveltje, heb de A stijl bij mijn 911 vernieuwd en helemaal top
Denk dat Timo (als hij tijd heeft) dat wel wil doen
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
17 maart 2009 11:34
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Wim mag hier niet op reageren (reclame), maar lijkt mij een goed optie. Effe PB-en
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum